|
|
#1961 | |||||
|
Citaat:
http://img44.imageshack.us/img44/6236/afbeelding2l.png |
|||||
|
||||||
|
|
#1968 (permalink) | |||||
|
Citaat:
. Niets aan te doen zeker |
|||||
|
||||||
|
|
#1972 (permalink) | ||||
|
Navigatiewereld Prijs voor TomTom-navigatie op de iPhone uitgelekt
tomtom news (zie comment op artikel) |
||||
|
|||||
|
|
#1973 (permalink) | ||||
|
Ondertussen al lang ontkracht door TomTom zelf
TomTom Denies iPhone App Price Leaked Op 22september heeft TomTom iets gepland, dat de toekomst van navigatie zou zijn... TomTom gaat op 22 september ?toekomst van navigatie? onthullen - iPhone - iPhoneclub.nl |
||||
|
|||||
|
|
#1974 (permalink) | ||||
|
Ik heb soms een klein probleempje met mijn apps. Als ik pas nieuwe apps geinstalleerd heb, dan kan ik ze soms niet openen. Dan moet ik mijn iphone rebooten en dan gaan ze zonder probleem. Soms doet die dat ook met apps die ik al langer heb zoals ebuddy enz..
![]() Is dit normaal? edit: op dit moment kan ik geen enkele app openen enkel diegene die er standaard opstonden.. vind dit toch maar zeer raar. Moet ik hem nu al herstellen dan?? ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#1979 (permalink) | ||||
|
Lig al aan 10€ kosten omda mijn 3G nog niet geactiveerd is. Blijkbaar als u wifi wegvalt schakelt hij automatisch over op 3G... heb dan 3G uitgezet ma dan gaat em op EDGE.. Hoe zet ge da uit?
![]() Nieuwe stats Gebruik: 5 uur, 9 minuten Stand-by: 1dag, 1 uur Nog 9% van batterij, veel meer gaak er ni uitkrijgen vrees ik want nu heb ik hem "normaal" gebruikt. Ik sms wel veel.. Da's echt ni lang éh ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#1980 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Als ik dit alles uitstaan heb en regelmatig sms haal ik toch makkelijk een standby van 3dagen. Het max dat ik uit mijn Iphone gehaald heb is 4d6u ongeveer. Momenteel staat wifi en 3G en dergelijke uit maar maak ik wel gebruik van de push voor mijn mobileme en haal ik toch nog probleemloos 3dagen. |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|