|
|
#1241 | |||||
|
Citaat:
Vanaf dat ik mijn iPod heb zal ik beide eens testen (sensor + ingebouwd). De eerste keer moet je hem wel kalibreren. Dus best dat iemand naast je rijdt op de fiets met een kilometerteller (al kan ik niemand die dat heeft...).
||||||
|
|
#1242 (permalink) | ||||
|
Werkt blijkbaar niet op een iPhone 3G...
Nuja, ik heb een app 'RunKeeper Pro' die ik gebruik als ik eens ga lopen. Zeer goede app waarbij je zelf intervallen kan inzetten wanneer je hard of traag wil lopen. Ook met een online interface waar je alles op kan bekijken. |
||||
|
|||||
|
|
#1244 (permalink) | |||||
|
Citaat:
iPhone 2G, iPhone 3G, iPhone 3GS of iPhone 4. Bij de laatste 2 is Nike+ mogelijk via ingebouwde sensor, bij de eerste 2 niet. (ook niet via die adapter van Nike+) Ik dacht ook dat bij de 3GS en 4 er de Nike+ app standaard op staat? Maar dat weet ik niet zeker. |
|||||
|
||||||
|
|
#1245 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#1247 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
Hier is dit ook al op een plaats zo; je rijd 120 al die tijd, boem, opeens van 120 naar 90 per uur voor 2km lang, echt huile mee de pet op, ik probeer altijd andere routes te nemen om dat allemaal te ontwijken, nethetzelfde mee van die klote heuvels en noem maar op. Ik vraag me soms dan af waarom we 3 rijvakken hebben als iederen opeens 90 meer mag rijden? Dat gaat pokketraag zenne, ik kan het weten, vergeet niet een al snel een ruime tijd onder de baan bent. Ik haal de schade nadien wel in, al de tijd die ze mij steeds afnemen haal ik zoveel mogelijk op alle andere plaatsen in. Zij willen mensen kloten en van deze profiteren, welnu, ik laat me allesins niet doen en een boete houd me al helemaal niet tegen. Dat ze hier eens normaal doen en overal correcte sneheden aanduiden en aangeven en niet zoals nu waar ze 70 gaan zette terwijl je er 90 zou mogen. Soms heb ik veel zin om hier weg te gaan uit dat monekyland hier,helaas heb ik er geen geld genoeg voor, mocht ik ooit euromillions winnen is de kans wel groot ik meer elders zal zijn dan hier. Hier begint het meer en meer op een dictatuur te lijken. |
|||||
|
||||||
|
|
#1249 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Indertijd, tijdens zo een SMOG-alarm, op de E17, haalden we met 't fiestaatje een camion in aan 90/uur(waar dus al wat tijd over gaat tegen dat je er voorbij bent). De camion wil naar links komen, en we hadden dat niet opgemerkt aangezien ik sliep en pa het verkeer voor zich in de gaten hield. Opeens schuurt die onze zijspiegel eraf en goeie scharten in de deur aan mijn kant natuurlijk. We hingen dus veel langer in zn dode hoek dan wanneer we 120 hadden gereden. Bleek wel dat het stuur aan de rechterkant zat bij die camion. Wat ik wil zeggen: als auto's maar even snel mogen rijden als camions, gaan we nog wel wat meer van deze situaties meemaken. |
|||||
|
||||||
|
|
#1250 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Games die in de nabije toekomst compatible zouden zijn met Game Center * Ace Tennis 2010 Online° * Adrenaline Golf Online° * Azkend * Angry Birds* [100 Achievements] * Bit.Trip Beat * Bomber Online Free° * Cocoto Kart Online° * Cocoto Magic Circus° * DinoSmash Online° * Dungeon Hunter 2 [80 Achievements] * Enigmo 2 [90 Achievements] * Field Fencer° [10 Achievements] * Field Runners [100 Achievements] * Flight Control * GraalOnline Classic° * GraalOnline Classic+° * iFishing World Championship° [26 Achievements] * Jojo’s Fashion Show: World Tour * Ms. Pac-Man [25 Achievements] * Pac-Man * Project Sword* * Real Racing* [25 of 75 Achievements] * Sparkle * Super Mega Worm * Truckers Delight: Episode 1 * WordsWorth° [20 Achievements] * Zentomino ° – Online Multiplayer bevestigd * – Online Multiplayer aangegeven Laatst gewijzigd door Sapermun; 8 september 2010 om 22:18 |
|||||
|
||||||
|
|
#1252 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#1253 (permalink) | ||||
|
Is er iets zoals Play / Games / Pollinate ?
|
||||
|
|||||
|
|
#1255 (permalink) | ||||
|
|||||
|
|||||
|
|
#1256 (permalink) | ||||
|
Heb net een manier gevonden om mijn foto's / video's van men iPhone draadloos over te zetten op men iPad, PC, PC van een vriend,...
Werkt zo vlot dat ik er maar snel een blog postje van heb gemaakt. Link naar tutorial op blog postje Is niet bedoeld als spam, maar wou het gewoon delen. Ben zelf zeer content dat ik eindelijk dienen USB kabel niet meer moet gebruiken om mijn full res. foto's van men iPhone over te zetten ! (Indien links niet zijn toegelaten mag je deze post gerust verwijderen) |
||||
|
|||||
|
|
#1257 (permalink) | |||||
|
Citaat:
vooral het eerste zou heel handig zijn |
|||||
|
||||||
![]() |
| Labels |
| app store, apple, apps, ios, iphone, ipod touch, welke apps |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/apple/584072-welke-iphone-apps-raad-jij-aan.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| Car Jack Streets dit weekend gratis te downloaden - iPhone - iPhoneclub.nl | This thread | Refback | 11 oktober 2009 03:41 | |
| Hou meer geheugen vrij op je iPhone dankzij virtueel geheugen - iPhone - iPhoneclub.nl | This thread | Refback | 1 oktober 2009 21:40 | |
| Review: Navigon MobileNavigator, offline navigatie op de iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl | This thread | Refback | 1 juli 2009 08:13 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|