Teleport vind ik heel handig. Je kan ermee de volledige controle van je PC overnemen. Je krijgt dan het scherm van je PC op je iPhone, en je kan ermee werken zoals op je PC zelf.
Teleport vind ik heel handig. Je kan ermee de volledige controle van je PC overnemen. Je krijgt dan het scherm van je PC op je iPhone, en je kan ermee werken zoals op je PC zelf.
mensen die een IM-client zochten (en zich niet wilden registreren bij 1 of andere website):
hij is er eindelijk!
IM+ noemt het ding en imo werkt het goed en overzichtelijk. (en het is dan nog gratis)
Bij welke store? US zeker?
nee BE denk ik. staat in de top 50 van gratis apps
ok, vet thx!
Heeft iemand eigenlijk enig idee hoeveel da kost zo een tijdje op IM of facebook ofzo te zitten...en voor shazam ook...
Just wondering..allez kheb abbonement dus nie echt een duidelijke kijk op...
cheers
Cycoder. Zit in Cydia. Zeer knappe videorecorder (qua kwaliteit) voor de iPhone.
raar maar waar
maar voorlopig heb ik in de app store nog géén enkele goede application gevonden die mij aanstaat...
zijn hier mensen die iets aan het maken zijn ofzo ??...
-------------------
In Nederland is er een speciale applicatie van T-mobile voor te zien wat je precies verbruikt hebt...
http://www.iphoneclub.nl/13244/t-mob...-in-app-store/
Voordat Mobistar dat invoert zal het nog lang duren
De teletekst app van de NOS is ook zéér intressant maar zou goed zijn als dat van VRT ofzo is...
http://www.iphoneclub.nl/12947/nos-t...-gesignaleerd/
Mss wel "ouderwets" maar k'gebruik het toch elke dag op de tv...![]()
>>> PSN : Jonas89
CHELSEA FCESSEVEE
Ik zou zeer graag apps maken voor de iphone zoals een nmbs/de lijn app bv. Maar ik wil geen 99$ betalen om gratis apps uit te geven.
de NMBS heeft volgens mij al een mobiele site...
Zijn er nog mensen vanop dit forum die een app maken ??
Cube runner is een zeer leuk spel.
Het is vrij basic, maar voor een gratis spel is het fantastisch.
Je moet rondvliegen en de blokken ontwijken. Sturen doe je dus door je iPhone te draaien.
Iemand een idee wanneer er een app uitkomt om office of iwork bestanden te bewerken? Of is er al een alternatief?
X-Plane
- 4 vliegtuigen (Cessna, nog een ander propellerplane, 2 jets)
- 4 tijdstippen
- 6 typen bewolking
- verschillende locaties
- bediening is super easy maar wel leuk
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)