Pagina 32 van 188 EersteEerste ... 222829303132333435364282132 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 621 t/m 640 van 3757
    Approved 9-lifer CobraX's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Maak daar maar 5 van. Blijkbaar is er ook nog Cocoto Kart Online (0,79 €).

Member kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kakature Bekijk bericht
    Crash Bandicoot imo.

iTrader
    10 (100%)
    En waarom?

iTrader
    9 (100%)
    Omdat Crash Bandicoot een heerser is. + 't is gewoon een tof spel. Shrek was saai vond ik en constant last van popups etc.

Nuja, dat is mijn mening. Ik raad je aan enkele reviews op te zoeken, works for me.

Approved 9-lifer
    iTrader
    221 (99%)
    net efkes crash getest, vind het redelijk saai Kzal es die andere testen.

iTrader
    10 (100%)
    Ben ik mee bezig (youtube + toucharcade). Cocoto lijkt alleszins de hoogste framerate te hebben + er is een online multiplayer mode (battle mode zoals bij Mario Kart) die naar 't schijnt goed werkt. Update 1.1 is ook onderweg voor dat spel en het kost momenteel slechts 0,79 €. Bij Crash hoor ik mensen al een half jaar of zo naar een update vragen. Krazy Kart lijkt het minst leuk en is ook het duurst.

Maar gij hebt enkel Crash gespeeld en van Shrek enkel een filmpje gezien neem ik aan?

Banned
    iTrader
    10 (92%)
    family guy game voor Iphone is wel leuk eigenlijk ^^

Verder speel ik vaak Monopoly op iphone don't ask me why.

Een aanrader is toch ook wel Need for speed, is de enige racegame die ik echt goed vind op dit platform ^^

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selderijstok Bekijk bericht
    net efkes crash getest, vind het redelijk saai Kzal es die andere testen.
    Lol. Geld teveel of zo?

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CobraX Bekijk bericht
    Maar gij hebt enkel Crash gespeeld en van Shrek enkel een filmpje gezien neem ik aan?
    Nee, ik heb ze beiden gespeeld. Van die updates klopt wel, maar daar kijk ik niet achter.

Zoals ik al zei paar pagina's terug vind ik zo'n spellen niet passen op de iPhone zodus speel ik ze ook niet

Nog even verduidelijken: ik zou geen enkele game daarvan kopen, maar moest ik toch een kopen zou het Crash.

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Ik heb 3 van die games;shrek,krazy kart en crash bandiedingens en ik vind ze alle 3 goed.Shrek is funny natuurlijk met die personages.Ik las hier krazy kart niet oke is??De prijs is idd mss wat te hoog maar wat is duur?Koop deze op een psp of ps3 en je betaald het 7-10 voudige.Ik vind krazy kart een mooie game en ook een snelle game,als je mee dat wagentje rijd gaat het vlot en snel vooruit.
    Ik las hier ook;geld teveel?Ik heb 234 apps,er zitte er bij die ik niet oke vind en sommige waren gratis maar waarom zou een mens zich inhouden als deze het zich kan permitteren?
    Ik koop alle games/apps die mij aanspreken.

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stageline Bekijk bericht
    Ik heb 3 van die games;shrek,krazy kart en crash bandiedingens en ik vind ze alle 3 goed.Shrek is funny natuurlijk met die personages.Ik las hier krazy kart niet oke is??De prijs is idd mss wat te hoog maar wat is duur?Koop deze op een psp of ps3 en je betaald het 7-10 voudige.Ik vind krazy kart een mooie game en ook een snelle game,als je mee dat wagentje rijd gaat het vlot en snel vooruit.
    Ik las hier ook;geld teveel?Ik heb 234 apps,er zitte er bij die ik niet oke vind en sommige waren gratis maar waarom zou een mens zich inhouden als deze het zich kan permitteren?
    Ik koop alle games/apps die mij aanspreken.
    Zo dacht ik vroeger ook ten tijde van de N64. Ik had voor 90.000 BEF aan N64 games. Als ik nu denk aan welke nuttige dingen ik met dat geld had kunnen doen (al was het maar de helft). Serious waste of money geweest imo.

Member
    iTrader
    51 (95%)
    Die Tetris van EA vind ik ook wel leuk beetje wennen natuurlijk met touch, maar leuk !
    Stevee.be

Approved 9-lifer
    iTrader
    221 (99%)
    Zo dacht ik vroeger ook ten tijde van de N64. Ik had voor 90.000 BEF aan N64 games. Als ik nu denk aan welke nuttige dingen ik met dat geld had kunnen doen (al was het maar de helft). Serious waste of money geweest imo.
    Inderdaad. Ik download gewoon mijn apps, heb nog nooit 1 gekocht. Als het mij echt interesseert zou ik het nog overwegen maar anders niet. Heb dan wel weer 10$ gedoneerd aan Geohot voor het maken van de jailbreak, redelijk nutteloos maar das mijn zaak

En Tap Tap Revenge is redelijk geestig eigenlijk, moet je eens proberen

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Als we zo allemaal redeneren dan bestazn er geen games meer of nieuwe betere consoles die uitkomen; ik ben begonnen met een atari;voetbal game spelen zonder regels en mee een vierkant blokje ;-).Dan sega 8 en 16 bit en alsook nintendo 8-16 en 64 bit en dan nog eens een aantal verschillende game boys enz...Ik heb er evenzeer een fortuin aan gehangen,geene spijt van.Andere zaken zoals op reis gaan(hetgeen ik soms ook doe) is heel leuk maar ook geldverspilling toch?Maar dat noem ik gewoon van het leven profiteren,tis zo al kort genoeg,ik ben al kameraden aan heel jonge leeftijd kwijtgeraakt,deze moeten niet meer aan denken om nog een game te kopen.Ik doe gewoon mijn zin en trek mij heel weinig van aan.

Soit;
    Ronny o'sullivan's staat nu aan 0,79 euro.
    Deze staat altijd aan 3,99 tis de moment nu.

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selderijstok Bekijk bericht
    Inderdaad. Ik download gewoon mijn apps, heb nog nooit 1 gekocht. Als het mij echt interesseert zou ik het nog overwegen maar anders niet. Heb dan wel weer 10$ gedoneerd aan Geohot voor het maken van de jailbreak, redelijk nutteloos maar das mijn zaak

En Tap Tap Revenge is redelijk geestig eigenlijk, moet je eens proberen
    Alle apps legaal hier, geen jailbroken iPhone m.a.w. Sinds de iPhone 3GS uit is, heb ik voor zo'n 30-40 euro aan apps gekocht en dat vind ik al VEEL geld.

Ooit 1 of andere Tap Tap Revenge (een gratis versie) gedownload. Is niet mijn ding precies.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stageline Bekijk bericht
    Als we zo allemaal redeneren dan bestazn er geen games meer of nieuwe betere consoles die uitkomen; ik ben begonnen met een atari;voetbal game spelen zonder regels en mee een vierkant blokje ;-).Dan sega 8 en 16 bit en alsook nintendo 8-16 en 64 bit en dan nog eens een aantal verschillende game boys enz...Ik heb er evenzeer een fortuin aan gehangen,geene spijt van.Andere zaken zoals op reis gaan(hetgeen ik soms ook doe) is heel leuk maar ook geldverspilling toch?Maar dat noem ik gewoon van het leven profiteren,tis zo al kort genoeg,ik ben al kameraden aan heel jonge leeftijd kwijtgeraakt,deze moeten niet meer aan denken om nog een game te kopen.Ik doe gewoon mijn zin en trek mij heel weinig van aan.

Soit;
    Ronny o'sullivan's staat nu aan 0,79 euro.
    Deze staat altijd aan 3,99 tis de moment nu.
    Daarom stop ik mijn geld liever in nuttige, duurzame dingen. Ik denk dan aan auto's, sparen voor bouwgrond/huis, een Mac om de zoveel jaar, een TV. Stuff like that. Het is al een half mirakel dat ik 600 euro aan deze iPhone heb uitgegeven.

Ik vind het echt niet verantwoord (voor mezelf dan) om 250-500 euro uit te geven aan apps voor de iPhone (zelfs als mijn ouders ervoor zouden betalen zou ik dat nog zo vinden).

Maar ja iedereen doet natuurlijk wat hij/zij wil.

iTrader
    10 (100%)
    Nu wou ik net TV Gids België Pro aanschaffen, maar zie ik dat de mensen van Emmer Inc. BeTV geupdate hebben. Nu ziet BeTV er gewoon mooier uit dan TV Gids België Pro. Toch nog maar even wachten dan.

Net de FREE versies van Gangster, New York Nights en Real Football 2010 getest. De besturing in Gangster is, tegen mijn verwachtingen in, erg goed. Ook wel een deftige GTA kloon, maar 5,49 € geef ik er niet aan.

Real Football 2010 was ook wel deftig, maar ik zit met m'n vingers gewoon te vaak in het gezichtsveld, niet erg praktisch dus. Voetbalgames horen blijkbaar niet echt thuis op de iPhone.

En New York Nights. Precies The Sims maar dan meer social based. Naar 't schijnt wel een erg korte game, dus weet nog niet of ik het ga kopen (kost 0,79 €).

iTrader
    10 (100%)
    Er is nu ook een GRATIS app beschikbaar van AutoWeek. Net gedownload. Ziet er op 't eerste zicht vrij leuk uit.

Platinum Member Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    76 (99%)
    Alle apps legaal hier, geen jailbroken iPhone m.a.w. Sinds de iPhone 3GS uit is, heb ik voor zo'n 30-40 euro aan apps gekocht en dat vind ik al VEEL geld.
    Ik heb momenteel 136 apps allemaal gekocht, zelf mijn muziek (260 nummers) allemaal gekocht in de iTunes Store
    PSN: Jonas89
    CHELSEA FC ESSEVEE

Banned
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Ik heb momenteel 136 apps allemaal gekocht, zelf mijn muziek (260 nummers) allemaal gekocht in de iTunes Store
    apps die je koopt kan ik nog geloven.
    maar die muziek, daar "verspil" ik mijn geld niet aan...

Platinum Member Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    76 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gracjan Bekijk bericht
    apps die je koopt kan ik nog geloven.
    maar die muziek, daar "verspil" ik mijn geld niet aan...
    Om de maand koop ik een iTunes-kaart in de GB/Mediamarkt van 25 of 50 euro...
    PSN: Jonas89
    CHELSEA FC ESSEVEE

Pagina 32 van 188 EersteEerste ... 222829303132333435364282132 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten