Zijn die Brain Challenge's 1 & 2 de moeite ??
Zijn die Brain Challenge's 1 & 2 de moeite ??
Ik heb ze allebei en das zowat hetzelfde als op een nintendo ds.
Of het waard is om ze allebei aan te schaffen laat ik in het midden,mij kan dat niet schelen,al hetgeen mij aanstaat koop ik,ik heb te weinig plaats op mijn iphone om al mijn iconen te zetten,er zijn te weinig pagina's.
En volgend jaar zal het een 32gb model worden want ik kom nu al bijna met 16gb niet meer toe.
Ik doe dat wel graag brainchallenge,altijd leuk.
Brainchallenge 2 is uiteraard het laatste nieuwe.
Efkes ne score in Lux posten
YouTube - Lux (iPod) score
Beat that!
Dropbox app is er!!
hoeveel apps (pagina's) kun je eigenlijk op je iphone/ipod Touch zetten ?
Jep, eindelijk is hij er dan toch.
Ik dacht dat je tot 11 paginas kon vol zetten op je iPhone, maar dat je de overige apps wel kon opstarten via serarch, niet?
Bloons tower defense verschijnt deze zaterdag in de app store.
Het is echt een verslavend flash game dat eindelijk naar de iphone geport is.
zie NinjaKiwi
Ik gebruik vooral apps als nfs ebuddy
iphone 3g user![]()
Alien swarm aangeschaft;leuke game van vroeger.Speelde ik heel veel toen.
kga ook binnenkort mijn iphone 3gs hebben
zijn de spelletjes van goeie kwaliteit? kan je dat een beetje vergelijken met DS qua gameplay en graphics? denk wel dat de graphics ongeveer zelfde zijn als DS
Nee, het gaat eerder meer naar de PSP toe, real racing bijvb : YouTube - Real Racing iPhone App Review - AppVee.com
Edit:de video is niet van topkwaliteit (in't echt ziet het er beter uit).
oké,
kan iemand mij zeggen welk dit game is ?
op de foto links (tennis)
http://tweakers.net/ext/i/1252526791.jpeg
Vandaag logmein aangeschaft;een programaatje waar ik vanaf eender waar ik ben in mijn computer thuis kan (computer moet wel aanstaan of in slaapstand).Altijd handig toch wel.
Laatst gewijzigd door stageline; 1 oktober 2009 om 13:54
computer moet aan staan bedoel je zeker?
ik heb het programma trouwens ook net geprobeerd, maar niet via de iphone. Maar als de MBP in slaapstand staat, werkt het niet natuurlijk. Hij moet wel degelijk aan staan en verbonden zijn met het net.
Laatst gewijzigd door pina; 30 september 2009 om 23:58
Aangepast.Hm,ik las denk ik toch op hun site als je computer in slaapstand staat het ook moet gaan doen?
Wat is MBP?
Ik zit nog met een ander heel vervelend probleem;telkens ik op dat blauwe pijltje wil tikken om terug naar de vorige pagina te gaan lukt dat niet en krijg ik een balk net zoals ik favorieten wil klikken en dan normaal gezien dan al mijn favo sites tevoorschijn zie komen,nope,ik krijg een balk alweer te zien met daarop menubalk enz.....Snap er niks van.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)