SCIFOFLUX's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Heeft tomtom last van wegvallen van GPS-signalen zoals navigon had in het begin?
    Iemand die tomtom app. al eens aan de tand heeft gevoeld?

gryffoer's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Heb terstraks klein stukje ermee gereden,
    De steeds up to date houden van de werkelijke snelheid, gaat niet zo vlot als Navigon,
    ==> Als je wat snel optrekt gaat ie van 62-63-64 terwijl ik al terug aan het afremmen ben van ong 80km/h...
    Ik moet ook mijn helderheid een stuk omhoog schroeven om alles tegoei te zien op het scherm, wat ik bij navigon niet moet doen.
    Wat het grootste voordeel is bij tomtom is dat je nederlandse stem kan kiezen als je OS op engels staat, alsook dat er veel meer POI's zijn als navigon.
    Flitsers staan er allebei in, maar ik vind dat die in navigon beter aangegeven staan op de kaart(heeft weer te maken met kleuren en contrast denk ik). Bij navigon komt er rood cirkeltje rond de flitser. Bij tomtom dan weer hoor je een goede harde waarschuwing(geen stem) waarvan je direkt weet dat er een fliter is. (Bij Navigon is dit, Watch your speed...)

De menu grootte in tomtom vind ik ook wel groot, als alles een beetje compacter was, ging het volgens mij vlotter om tijdens het rijden iets te veranderen, iets waar ik bij navigon geen moeite heb.

Navigon heeft dan weer die lane assist en reality view, dat is wel sjiek, maar zonder geraak je er ook.

Qua navigatie route, eergisteren en vandaag zelfde weg gedaan naar school om weeral eens een herexamen af te leggen, heeft tomtom het vandaag beter gedaan. Geen blokske rond rijden of dat klein straatje in ofzo.

Qua navigeren zelf, de stem, in navigon wordt er gezegd van, draai af op de n23, en de richting van welke stad-dorp komt er bij, iets dat ik vandaag niet bij tomtom heb gezien.

Conclusie; ik zal rapper navigon opzetten dan tomtom...

Edit; het wegvallen van GPS-signaal heb ik nog niet gehad bij mijn iPhone, noch bij Navigon (mee op reis geweest, zelfs tussen de bergen, bossen en steden), noch bij tomtom(maar even mee gereden).
    Qua fix heb ik niet het gevoel dat tomtom sneller is of dat navigon sneller is. Bij mij staat location services altijd aan, waardoor ik meestal een snelle fix heb...
    ff toeteren - ! I like Hot Tamale ! Instants!
    "Hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand.." - Uncle Junior, The Sopranos

CobraX's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    raar, ik krijg een update voor Spore Origins (1.0.8) en itunes meldt me dat deze niet meer verkrijgbaar is...raar
    Same shit hier.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    84 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CobraX Bekijk bericht
    Same shit hier.
    ah, oké. k'dacht eerst dat het aan mij lag
    PSN: Jonas89
    CHELSEA FC ESSEVEE

MetalG's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    :o

kameraad heeft zich ingelogt op zijn itunes acc op mn iphone, naar appstore den navigon da hij al is aangkocht heeft aangeduid!

en nu heb ik die gratis :o

maar van zodra ge synct met itunes op mijn pc zal die eraf gehaald worden zekeR?
    iMac 27" Quad i7 - HP probook i5 - iPhone 4 16 GB Black 
    Sony A35 + Tamron 17-50mm 2.8

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lian-Li Bekijk bericht

maar van zodra ge synct met itunes op mijn pc zal die eraf gehaald worden zekeR?
    daar mag je héél zeker van zijn.

lobotomix's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door birds Bekijk bericht
    nee dit gaat niet, ik zie het ook nergens tussen staan ... is wel een nadeel wat ik jammer vind...
    wat dan wel weer is.. tomtom geeft de flitslocaties aan
    gij zijt grappig ? navigon duidt ook flitslocaties aan ze ...
    You have to understand, most of these people are not ready to be unplugged. And many of them are so inured, so hopelessly dependent on the system, that they will fight to protect it.

iTrader
    84 (99%)
    Wat ik mij altijd afvraag bij een GPS, zijn die ook goed te gebruiken ZONDER auto. Want ik heb géén rijbewijs/auto en zou die TomTom GPS voor de iPhone graag kopen maar is dat wel verstandig???
    CHELSEA FC ESSEVEE

iTrader
    10 (100%)
    Voorawt zou je die dan willen gebruiken?
    Om met te fiets een toer te doen?
    "Hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand.." - Uncle Junior, The Sopranos

iTrader
    84 (99%)
    Dus jij zegt dan GPS = auto ???
    Ken toch een paar mensen die een GPS gebruiken voor te gaan fietsen (die van Garmin of andere).
    CHELSEA FC ESSEVEE

Japser's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Dus jij zegt dan GPS = auto ???
    Ken toch een paar mensen die een GPS gebruiken voor te gaan fietsen (die van Garmin of andere).
    Als ge fervent fietser of wandelaar zijt is da wel heel handig

iTrader
    84 (99%)
    Want de reviews op het internet van de TomTom op iphone zijn allemaal van in de auto (wat ook normaal is) maar k'zou eens willen weten als dat ook goed werkt zonder een auto...
    CHELSEA FC ESSEVEE

Selderijstok's schermafbeelding
    iTrader
    228 (99%)
    In feite zou het zelfs nog beter moeten werken

iTrader
    10 (100%)
    Da zal wel doenbaar zijn, maar ik weet niet of ge telkens de optimale fietsroute krijgt...
    Ik zou niet weten waarom het op een fiets niet zou werken, normaal zou je zelfs een betere gps ontvangst moeten hebben.

iTrader
    84 (99%)
    Maar t'is zoals hier gans vanboven deze pagina staat: dat je niet kan kiezen welk vervoersmiddel je gebruikt bij die gps'en voor de iphone... spijtig...
    CHELSEA FC ESSEVEE

Pagina 28 van 251 Eerste ... 182425262728293031323878128 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten