Pagina 150 van 186 EersteEerste ... 50100140146147148149150151152153154160 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.981 t/m 3.000 van 3718
    Member peutie's schermafbeelding
    iTrader
    26 (80%)
    ik zoek eigenlijk nog een goede shooter game(liefst gratis)
    Vind met die buttons wat moeilijk spelen altijd(zoals brother in arms2 en fifa)
    heb momenteel 2 games staan en dat is dreamleague en Osm

Approved 9-lifer 'Sai's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NDP Bekijk bericht
    Idd, ik gebruikte runkeeper. Wanneer ik liep viel mijn gps vaak uit met runkeeper, met nike+ running heb ik dit niet meer. Zeer tevreden
    enig idee of er een verschil is tussen de standaard nike+ app, en die nieuwe? Ik had gedacht dat de nieuwe de oude ging vervangen maar zo te zien had ik geen gelijk.

Approved 9-lifer Y-Ssin's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 'Sai Bekijk bericht
    enig idee of er een verschil is tussen de standaard nike+ app, en die nieuwe? Ik had gedacht dat de nieuwe de oude ging vervangen maar zo te zien had ik geen gelijk.
    Juist wel.
    Vroeger had je in de appstore de app "Nike+ GPS", nu is het "Nike+ Running" geworden. Een nieuwe app die dus de oude vervangt.
    Er zijn wel gelijkenissen, het verschil is dat deze een ietwat nieuwere interface heeft en dat hij gratis is. (kunnen nog andere zaken zijn)
    Er zitten wel nogwat bugs in, vb.: al stel je alles in op het metrische systeem, als je een run zet op facebook blijft da staan in miles "... completed a 3.25mi run"

Approved 9-lifer 'Sai's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Y-Ssin Bekijk bericht
    Juist wel.
    Vroeger had je in de appstore de app "Nike+ GPS", nu is het "Nike+ Running" geworden. Een nieuwe app die dus de oude vervangt.
    Er zijn wel gelijkenissen, het verschil is dat deze een ietwat nieuwere interface heeft en dat hij gratis is. (kunnen nog andere zaken zijn)
    Er zitten wel nogwat bugs in, vb.: al stel je alles in op het metrische systeem, als je een run zet op facebook blijft da staan in miles "... completed a 3.25mi run"
    ik heb een app op mijn iphone die nike+ heet, die ik gewoon erbij kreeg door dat te activeren (dus niet gekocht/gdlt in de appstore). En die staat nu naast de running app... Ik wist wel niet dat er een oude nike+app in de appstore zelf stond. Maar ik heb het dus over de nike+ app die standaard op iedere iphone staat.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Tiny Wings 2.0. Blijft heel verslavend.

Binnenkort verschijnt Spy vs. Spy, benieuwd hoe dat gaat zijn op iPhone.

iTrader
    26 (80%)
    ik heb gisteren fifa 12 gedownload(4,99)
    en ik heb zelf geen geld op men apple id,hoe kan dit?
    @ de mensen die fifa 12 spelen->hoe kan je zonder verlies spelen?want heb elke weekgeld verlies in de clubkas :/

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peutie Bekijk bericht
    ik heb gisteren fifa 12 gedownload(4,99)
    en ik heb zelf geen geld op men apple id,hoe kan dit?
    Gebruiken jullie in het gezin toevallig dezelfde apple id voor verschillende toestellen? Misschien heeft je vader zijn VISA eraan verbonden waardoor dit bedrag van zijn visa is afgegaan (lijkt mij de meest logische verklaring). Laat het toch even aan je vader weten.

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Peutie; beetje jammer je deze gekocht heb die game? Deze heeft al meermaals aan 0.79 cent gestaan :-) en in oktober komt fifa 13 uit :-).

Ik houd dat iedere dag meermaals in de gaten, heb ook zo'n apps waarop de games afgeprijsd en/of gratis staan enz...

Ik ben nu volop aant wachten eer die nieuwe sonic game en nova 3 game aan lagere prijs staat .

iTrader
    35 (100%)
    Mijn nieuwe apps;

flick kick football: zeer leuke game, iedereen kan dit leuk vinden maar vooral voetbal fans zullen dit graag spelen . Ik ben er verslaafd aan .

Amazing alex; nieuwste game van angrid birds makers, mss beetje te makkelijk maar een heel vermakelijke game alweer, ik vind deze heel leuk.

Parking mania; heel leuke game.

Tooncamera; vind het een goeie.

song pop; verslavend, online tegen maten of tegen andere mensen spelen, super.

frogger;hyper arcade edition ; top game van vroeger maar verschillende opties in deze.

farm frenzy 2izza party; allen leuke games.

Hotspotsvinden; leuke app.

gangster granny; moeste de controls in een update beter gemaakt worden dan is dit een leuke game.

left2die; hetzelfde, kan een leuke game zijn maar als ik op de peetjes wil kloppen, dat gaat te traag, werkt niet zoals ik het wil. Hoop ook in deze dat opgelost word in een update.
    Terug naar paard en kar.

Member
    iTrader
    0
    Hi,
    Ik heb mijn eigen app gemaakt, uiteraard raad ik die aan (5 Yrs Later)
    -De gebruiker neemt een foto
    -Hij voegt commentaar toe
    -Hij selecteert de vrienden met wie hij de foto binnen x aantal jaar wil delen
    -Hij geeft aan wanneer hij de foto terug wil zien.
    -Na x aantal jaar krijgt hij de foto via email en staat met een mond vol tanden over hoe leuk dat moment wel was.

Foto's kunnen ook bekeken worden op http://5yrs-later.com

Als je het concept even cool vind als mij, kan je de app kopen op:
    App Store - '5 Yrs Later'

Vergeet dan ook niet even te raten!

Member Milfhunter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (57%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tompoezie Bekijk bericht
    Hi,
    Ik heb mijn eigen app gemaakt, uiteraard raad ik die aan (5 Yrs Later)
    -De gebruiker neemt een foto
    -Hij voegt commentaar toe
    -Hij selecteert de vrienden met wie hij de foto binnen x aantal jaar wil delen
    -Hij geeft aan wanneer hij de foto terug wil zien.
    -Na x aantal jaar krijgt hij de foto via email en staat met een mond vol tanden over hoe leuk dat moment wel was.

Foto's kunnen ook bekeken worden op http://5yrs-later.com

Als je het concept even cool vind als mij, kan je de app kopen op:
    App Store - '5 Yrs Later'

Vergeet dan ook niet even te raten!
    Wat een tof concept !!!!

iTrader
    26 (80%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenraad7 Bekijk bericht
    Gebruiken jullie in het gezin toevallig dezelfde apple id voor verschillende toestellen? Misschien heeft je vader zijn VISA eraan verbonden waardoor dit bedrag van zijn visa is afgegaan (lijkt mij de meest logische verklaring). Laat het toch even aan je vader weten.
    bij de volgende download kreeg ik een bericht dat er iets was fout gelopen en dat ik moest betalen
    heb dat dan gedaan via men mastercard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Peutie; beetje jammer je deze gekocht heb die game? Deze heeft al meermaals aan 0.79 cent gestaan :-) en in oktober komt fifa 13 uit :-).

Ik houd dat iedere dag meermaals in de gaten, heb ook zo'n apps waarop de games afgeprijsd en/of gratis staan enz...

Ik ben nu volop aant wachten eer die nieuwe sonic game en nova 3 game aan lagere prijs staat .

dju dat wist ik niet!:/
    jaag dan ga ik de 13 kopen als die uit is,ik vind fifa wel zeer leuk spelen,maar is soms wel beu

ik stond daar straks op het punt om call of duty->zombies te downloaden.
    maar na kijken van filmpjes op youtube ben ik niet meer zo overtuigd..
    de gameplay lijkt me wel echt moeilijk,lopen is me linkse button om het scherm en draaien met rechter button.Lijkt me wel moeilijk als je in wave 20 ofzo zit en dat zeggen ook de meeste(normale) gamers.
    deze staat momenteel aan 3,99.Kom deze soms in de aanbiedingen?(a)
    Laatst gewijzigd door Zero Grav; 19 juli 2012 om 10:49 Reden: merged

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peutie Bekijk bericht
    ik stond daar straks op het punt om call of duty->zombies te downloaden.
    maar na kijken van filmpjes op youtube ben ik niet meer zo overtuigd..
    de gameplay lijkt me wel echt moeilijk,lopen is me linkse button om het scherm en draaien met rechter button.Lijkt me wel moeilijk als je in wave 20 ofzo zit en dat zeggen ook de meeste(normale) gamers.
    deze staat momenteel aan 3,99.Kom deze soms in de aanbiedingen?(a)
    Niet aan de volle prijs kopen, is 0,79 euro waard maar meer niet vind ik.
    Er zijn betere games dan deze.

Ps: je kan een paar apps op je phone aanschaffen die gratis zijn en waarbij iedere dag de games opstaan die afgeprijsd of gratis zijn, bij vele games is dat voor soms 1 dag, bij andere staan ze langer afgeprijsd.
    Ik houd iedere dag dit meermaals in de gaten, je moet er een beetje tijd insteken he. . Lang duurd dat niet.
    Ik probeer hier ook af en toe eens te posten welke apps er afgeprijsd staan enz...

De 3 apps die ik gebruik; apppricedrop , appzapppush, appdailystore
    Deze loop ik iedere dag een paar keer af en ik houd dan nog een 2 tal sites in de gaten zoals 9lives en iphoneclub omdat ook in deze nieuwe apps en afgeprijsde apps worden gepost.
    Laatst gewijzigd door camino; 19 juli 2012 om 01:26

iTrader
    26 (80%)
    Mensen die instagram hebbe?

Member
    iTrader
    0
    App Store - iConvertCal

Versie 2.0 van deze app is deze week uitgekomen. Deze bevat oa een verbeterde user-interface, meerdere formules en waarden, opslag van de wisselkoersen zodat je ook offline wisselkoersen kan omzetten, mogelijkheid tot het invoeren van kommagetallen...

PS Deze app heb ik zelfgemaakt

Wat vinden jullie van de user-interface?

Banned
    iTrader
    0
    The dark knight rises van gameloft is zonet (eindelijk!) in de Belgische appstore verschenen.
    The Dark Knight Rises voor iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPod touch (3de generatie), iPod touch (4e generatie) en iPad in de iTunes App Store

Member W0utR's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jonaske_ Bekijk bericht
    App Store - iConvertCal

Versie 2.0 van deze app is deze week uitgekomen. Deze bevat oa een verbeterde user-interface, meerdere formules en waarden, opslag van de wisselkoersen zodat je ook offline wisselkoersen kan omzetten, mogelijkheid tot het invoeren van kommagetallen...

PS Deze app heb ik zelfgemaakt

Wat vinden jullie van de user-interface?
    Ik dacht nog te zeggen "dat lijkt fameus op reclame voor een eigen app", en dan las ik je laatste zin.

Qua interface vind ik er niet veel aan, er zijn andere applicaties die hetzelfde doen met een betere interface.
    Het is niet dat je echt iets special hebt, gewoon de default UI elementen in een ander kleurtje.

Maar leuk gedaan.

Platinum Member Cheacker's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Whatsapp is tijdelijk gratis.

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenraad7 Bekijk bericht
    De vorige batman game was echt mijn ding niet, er is voor mij geen fun aan om op zo'n manier je vijand te verslaan, niks is beters en leukers met fight buttons zoals bij final fight, street fighter, streets of rage, modern combat enz...
    De vorige batman game moest je dit doen zoals bij infinity blade mee je vinger naar alle kanten over het scherm gaan, bah.
    Hoe zit het met deze nu koen? Terug hetzelfde?

Update: gevonden en ze hebbe hun verstand gebruikt, old school fight buttons yes, direct aanschaffen se .

YouTube - The Dark Knight Rises iPhone iPad Gameplay Review - AppSpy.com
    Laatst gewijzigd door camino; 25 juli 2012 om 11:32

iTrader
    35 (100%)
    Catapult king is vandaag gratis voor degene die deze game nog niet hebbe, is een zeer leuke en goeie game.

En een nieuwe game vandaag uit;

The walking dead

The Walking Dead iOS Gameplay Trailer and First Look iPhone/iPod/iPad - YouTube
    Laatst gewijzigd door camino; 26 juli 2012 om 13:41

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten