Tap tap revenge is ook leuk met twee players eigenlijk ^^
Nu net eventjes Castle of magic zitten spelen.
Mensen download hem! Kbedoel koop hem vooraleer Zero Grav hier weer mini-mod gaat spelen ^^
Tap tap revenge is ook leuk met twee players eigenlijk ^^
Nu net eventjes Castle of magic zitten spelen.
Mensen download hem! Kbedoel koop hem vooraleer Zero Grav hier weer mini-mod gaat spelen ^^
Field Runners !
Iemand nog tips voor goede gratis games?
die gratis games zijn meestal gene vette
Ik wacht op de nav van TomTom die komt met een signaalversterker TomTom for iPhone Dus geen 3G ook nodig op de gewone 3G
PandoraBox is een leuke app waar je prijsdalingen in de AppStore mee kan scannen en je hebt direct een link naar de app kan je direct zien welke apps er gratis zijn
Scoops is een stacking game waar je de groenten moet ontwijken en een zo groot mogelijke toren van ijs maken.
waarom zit iedereen gps software dadelijk te linken aan een 3g verbinding
da is verleden tijd!
en Navigon is zeer goeie navigatiesoftware, ik heb m zelf, hier moet absoluut geen gps versterker aanhangen om goed signaal te ontvangen
Mijn favoriete app is toch wel Remote. Zo simpel, maar zo handig. :-)
question: zijn er eigenlijk apps die je voortdurend en lang gebruikt? want meestal hoor ik en lees ik dat de meeste apps na een dag of 3 "afgedankt" wordeneen game ofzo dat in het begin wel leuk is, maar na 2 dagen ben je het ook beu, of een app die je downloadt, maar uiteindelijk maar 1 keer in de maand gebruikt, en het daar maar staat op je iphone...
I was just wondering...
![]()
facebook app gebruik ik dagelijks.. gmail app ook.. shazam gebruik ik ook vaak!
Gmail-app? Waar heb je dat voor nodig?
Je kan toch gewoon synchroniseren en je mail-app gebruiken?
ik gebruik dagelijks mobile air mouse! zalig programma
ik leg het hier juist uit en dan vraagt get me nog ne keer ?
apps die ik veel gebruik is Kranten(online de gazet lezen is wel handig)
mobinews is ook wel de moeite vind ik, filmkes bekijken van het nieuws, gadgets, autos en nog veel meer eigenlijk
facebook gebruik ik ook regelmatig
Beejive dagelijks
Pro RSS om mijn dagelijkse nieuws/game sites te volgen
FileAid om mijn planning van het werk te checken
TuninFM om radio te luisteren
iHappydays om verjaardagen in het oog te houden
deze apps gebruik ik allemaal redelijk veel
er zijn idd heel wat apps die langer meegaan dan 3 dagen (dit zijn vooral de games).
shazam
Remote
Zenbe (gratis to do lijstjes maken) kun je synchroniseren met een website.
Tweetie en twittelator
Wikiamo (gratis wikipedia app)
Runkeeper (ga ik altijd mee lopen, trackt jouw routes, niet 100% accuraat maar wel mooie website en grafieken)
Everytrail (is accurater dan runkeeper en gebruik dit dan om te MTB'n en fietsen, ook mogelijkheid om foto's aan jou route te koppelen)
Be Tv (tv gids)
Gas Cubby (bijhouden hoeveel je tankt met je wagens)
Buienradar
Weightbot (om je gewicht bij te houden)
Ipv Shazam raad ik midomi aan. Herkent veel meer en ge kunt zelf zingen etc en hij zal het herkennen![]()
Wheater Pro is ook zéér goed, kost wel 2,39€. maar zeer uitgebreid qua weer![]()
De apps die ik toch bijna dagelijks gebruik zijn:
- Twitterfon
- Shazam
- PandoraBox
- Be Tv
- Tap Tap Revenge 2
- iso
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)