ach ik wel eigenlijk nog eens zo'n grote verandering van 9 naar 10. Ik wist nog heel goed wat een verandering dat was. Computer kon osx wel niet zo goed aan dus hebk ik toen direct een nieuwe mac moeten gaan kopen
. Anyway , als er een nieuw versie komt koop ik ze waarschijnlijk toch
Lijkt me alleen maar een logische stap dat ze ppc laten vallen. Met leopard was de support voor de G3 toch ook al weggevallen. Het kan het OS enkel ten goede komen dat ze slechts voor 1 platform moeten ontwikkelen.
Daarnaast is het ook niet zo dat als 10.6 uitkomt, leopard ineens out of date en onbruikbaar wordt he. Nu zijn er ook nog mensen die zonder problemen met tiger werken.
Goed, om ff verwarring te vermijden:
In het algemeen is OSX zeker niet te duur. De prijs voor Tiger / Leopard is zeer schappelijk in vergelijking met windows.
Maar moesten ze nu enkel een performance upgrade uitbrengen onder de noemer van een volwaardige incarnatie van OSX en er dus ook dezelfde prijs voor vragen, vind ik dat te duur...
tijd zal het wel uitwijzen hé![]()
volgens mijn dashboard nog 2 dagen 17 uur 13 minuten en 20 seconden
Nog zaterdag en zondag + vandaag de resterende uren (7,5 uur) + 18 uur maandag.
Komt uit op 48 + 25,5 uur = 3 dagen en anderhalf uur.
Die officiële zal geen rekening houden met het verschil in tijdzones.
(Ik ben slecht in wiskunde dus er zal wel ergens een fout in zitten. ;sop: )
Edit: Beetje te lang gewacht met posten precies. ;_;
Haha, zo lang moeten rekenen?
Maar idd, die widget houdt geen rekening met het tijdsverschil & telt dus de dag van wwdc - "hun" tijd.
Hier zie je bovenaan een tellertje dat wel correct is..
Nu + 3 dagen 2 uur 49min => maandag 18h
En dan te denken dat 10.5 hier net binnen is, maar ik gebruik zelf nog 10.4, dus ik maak me er eigenlijk niet te veel zorgen over. Laat maar komen, ik neem m'n tijd.
Die Keynote is altijd zo'n gebeuren he... en dan met kiekeboele naar die QT video zitten gapen.![]()
niemand verplicht u toch een nieuwe OS te kopen
en ge zou er ook nie blij mee zijn als ge 5 jaar op een nieuwe OS moet wachten, die dan nog niet eens geprefereerd wordt boven de vorige.
Van mijn mag Apple elke 6 maand een nieuwe OS uitbrengen, als ik uiteindelijk de nood heb om up te daten zal ik het dan wel doen, maar de keuzemogelijkheid die ge met dit beleid van Apple hebt is wel fantastisch
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)