Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 40
    Approved 9-lifer General Lee's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2e^NeoCracer Bekijk bericht
    ??
    OS van Apple is zo'n 4 tot 5 keer goedkoper als dat van windows...
    En tegen deze tijd zal ver iedereen toch al een Intel processor in zijn Mac hebben zeker?
    Dus omdat het goedkoper is kan het niet meer te duur zijn? 130 euro neerleggen voor een service pack, mij niet gezien...
    I'm a writer. I think, I type, I drink. Lather, rinse, repeat. Not always in that order.

Member joriske18's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door General Lee Bekijk bericht
    Dus omdat het goedkoper is kan het niet meer te duur zijn? 130 euro neerleggen voor een service pack, mij niet gezien...
    Inderdaad, ik ben tevreden van de stabiliteit en performantie van leopard. Dus als er geen nieuwe features in de 10.6 zitten zie ik geen reden om er geld aan uit te geven.

WWDC countdown widget
    13" Macbook Pro 2011: 2.7Ghz i7 - 8 gig ram - 500GB HD
    Samsung Galaxy Nexus
    ASRock P67 - Intel Core i5 2500k - 8 gig - MSI ATI HD6950 2gig

Member DieselPower's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    I'm with Zero_Grav on this one
    "Hookers and drunks instinctively understand that common sense is the enemy of romance." - Sebastian Horsley

Member Zero Grav's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Nuja, niet te vroeg klagen natuurlijk. Ik vind niet dat Leopard als een Service Pack voor Tiger kan worden beschouwd? Het is ook niet echt duidelijk of ge dat bedoelt, kan ook zijn dat ge het gewoon over de wijzigingen in Snow Leopard hebt. But still..

Windowsgebruikers op engadget en tweakers zitten altijd te bashen dat wat Apple .x uitbrengt zogezegd een 130 euro kostend Service Pack is. Maar er verandert toch weldegelijk meer aan het OS dan bij Windows bij een SP verandert? Vooral rekening houdende met het feit dat een SP voor het grootste deel een verzameling van eerder uitgebrachte patches en hotfixes zijn.

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mja en als je rekening moet houden met engadget, meeste volk dat daar komt basht op niets anders dan apple,....

Leopard was te groot geweest om een patch te zijn, tbh Vista had nu ook niet zo'n super veel extra dan xp hoor, of toch geen extras waar je iets aan hebt...
    LASTfm ~ Discogs TURN IT UP! A little louder

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zero Grav Bekijk bericht
    Nuja, niet te vroeg klagen natuurlijk. Ik vind niet dat Leopard als een Service Pack voor Tiger kan worden beschouwd? Het is ook niet echt duidelijk of ge dat bedoelt, kan ook zijn dat ge het gewoon over de wijzigingen in Snow Leopard hebt. But still.
    Ik had het over Snow Leopard. En als het enkel wat performance upgrades zijn, zal ik er niet de volle pot voor betalen, ben content met Leopard...
    I'm a writer. I think, I type, I drink. Lather, rinse, repeat. Not always in that order.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shiftyke Bekijk bericht
    tbh Vista had nu ook niet zo'n super veel extra dan xp hoor
    bugs

Member Zeromancer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ach ik wel eigenlijk nog eens zo'n grote verandering van 9 naar 10. Ik wist nog heel goed wat een verandering dat was . Computer kon osx wel niet zo goed aan dus hebk ik toen direct een nieuwe mac moeten gaan kopen . Anyway , als er een nieuw versie komt koop ik ze waarschijnlijk toch

Member
    iTrader
    0
    Lijkt me alleen maar een logische stap dat ze ppc laten vallen. Met leopard was de support voor de G3 toch ook al weggevallen. Het kan het OS enkel ten goede komen dat ze slechts voor 1 platform moeten ontwikkelen.
    Daarnaast is het ook niet zo dat als 10.6 uitkomt, leopard ineens out of date en onbruikbaar wordt he. Nu zijn er ook nog mensen die zonder problemen met tiger werken.
    You have to aim for the sky and the stars to even reach the branches of the trees.

Member sarnath's schermafbeelding
    iTrader
    153 (99%)
    Dat de prijs dan maar schappelijk is, maar Apple kennende moeten we daar niet op hopen >_<
    hoe bedoelt ge? ik vind de prijzen nochtans goe meevallen tov gelijkwaardige microsoftproducten (gelijkwaardig vrij te interpreteren )

nuja t lijkt mij wel een redelijk logische stap.
    Bierliefhebber? http://www.bierkraag.be
    webdeveloper / gamer

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Linckxs Bekijk bericht
    hoe bedoelt ge? ik vind de prijzen nochtans goe meevallen tov gelijkwaardige microsoftproducten (gelijkwaardig vrij te interpreteren )

nuja t lijkt mij wel een redelijk logische stap.
    Goed, om ff verwarring te vermijden:

In het algemeen is OSX zeker niet te duur. De prijs voor Tiger / Leopard is zeer schappelijk in vergelijking met windows.

Maar moesten ze nu enkel een performance upgrade uitbrengen onder de noemer van een volwaardige incarnatie van OSX en er dus ook dezelfde prijs voor vragen, vind ik dat te duur...

Member m-be's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Goed, om ff verwarring te vermijden:

In het algemeen is OSX zeker niet te duur. De prijs voor Tiger / Leopard is zeer schappelijk in vergelijking met windows.

Maar moesten ze nu enkel een performance upgrade uitbrengen onder de noemer van een volwaardige incarnatie van OSX en er dus ook dezelfde prijs voor vragen, vind ik dat te duur...
    Apple kennende wordt het niet "gewoon" een performance update. Er zal wel weer wat nieuws inzitten maar dat houden ze gewoon nog ff stil tot wwdc.
    Nerds go to heaven, coders go to paradise, designers go to hell. For webdesigners, they invented windows.
    <dakantochnie> zet maar in je sig dat je fan bent van mij!

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    tijd zal het wel uitwijzen hé
    LASTfm ~ Discogs TURN IT UP! A little louder

Member m-be's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    volgens mijn dashboard nog 2 dagen 17 uur 13 minuten en 20 seconden
    Nerds go to heaven, coders go to paradise, designers go to hell. For webdesigners, they invented windows.
    <dakantochnie> zet maar in je sig dat je fan bent van mij!

Member sh011265's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M-BE Bekijk bericht
    volgens mijn dashboard nog 2 dagen 17 uur 13 minuten en 20 seconden
    Dan telt die toch fout

3 days, 4 hours, 15 minutes until the WWDC 2008 keynote
    Nikon D60 / 18-55mm VR / 55-200mm VR / 35mm f1.8
    PSN: Hexmans

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten