Hallo,
Weet er iemand een deftige youtube downloader?
en JA ik heb de search functie gebruikt maar niets deftig.
Xyus
Tubitunes is bekijken.
Niet echt een YouTube downloader maar wel handig soms;
Als je in Safari activity window pakt (alt + cmd + a), kun je daar zien naar de url van dat filmpke, als je daar dan dubbel op klikt, dan download je dat filmpje.
Dus als ik nu een imac bestel, kan ik deze zonder enige reden binnen de 14 dagen na levering terugsturen naar apple? De reden waarom ik dit eventueel van plan ben is dat ik nu een mac nodig heb(liefst mbp) maar het huidig mbp model niet wil kopen wegens imminente updates. Nog eens een maand of langer wachten is geen optie meer. Maar als ze binne 2 weken uitkomen dan swap ik gewoon de imac voor de nieuwe mbp.
Thx voor de info btw!
Profiteren terwijl ik voor +1000e bij apple koop ? Ik volg niet helemaal. Profiteren van apple is 1200e(vaste prijs sinds juni/juli 2009) voor een macbook vragen met core2duo en 160gb schijf...
Nog een extra maandje wachten gaat niet meer nee, wacht al lang genoeg. Thesisproductiviteit is laag, en dat ligt aan mijn laptopwrak en niet aan mij![]()
Kdacht ooit eens gehoord te hebben dat er op een iPod Nano studentenkorting was, maar tzal wel niet zijn zeker?
Hmm, ik zat daarnet even in een paar folders rond te kijken toen ik opeens de folder "FACE Anti-Piracy" tegenkwam. Beetje info over opgezocht en dat blijkt iets te zijn dat door sommige trials gebruikt wordt zodat ge ze niet kunt kraken.
Ge kunt kijken of ge het zelf hebt staan bij HD/Library/Application Support/
Om het te wissen kunt ge deze instructies volgen: uninstall PACE Antipiracy InterLok Extension (Mac)
Toch geen studentenkorting op iPods
Heeft iemand nog last dat mail soms vraagt achter uw wachtwoord, terwijl ge zeker weet dat ge voordien al geklikt hebt op "bewaar wachtwoord in sleutelhanger"
Dat doet em geloof ik als em niet van de eerste keer ingelogd geraakt.
Kheb inderdaad soms wel problemen met het internet
Ander vraagje, was is beter in het verwijderen van programma's? AppTrap of AppZapper?
En als ge "leeg prullenmand" kiest, kunt ge ergens instellen dat hij niet meer die pop-up weergeeft dat ge de bestanden wel degelijk wilt verwijderen? Ik weet dat het gaat door een toets in te drukken, maar ik zou het dus automatisch willen
6 Ways to Correctly Delete Applications | Mac.AppStorm
Finder -> Preferences -> Advanced -> Show Warning Before Emprtying The Trash
Ik heb dat altijd met mijn Windows Live/Hotmail account. Al de rest lukt perfect en vraagt nooit mijn password opnieuw maar Hotmail dus af & toe wel. Eens wat research gedaan (google) en heb gelezen dat het aan Hotmail zelf zou liggen. De ene keer vraagt hij het om de 5' en de andere keren doet hij dagen zonder iets te vragen.![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)