Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Member KaioRaven's schermafbeelding
    iTrader
    29 (94%)

Conventie in Japanse Tuinen

Ik zag hier een nieuwsbericht over dus ik dacht... ik ga er een topic rond maken.

9lives - Gamepublishers - 9lives - Manga en cosplay in Japanse tuin HasseltManga en cosplay in Japanse tuin Hasselt

Lijkt me wel tof! Wie gaat er allemaal?

Approved 9-lifer lantaarnpaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik vraag mij eigenlijk af wat daar allemaal te doen is op zo'n conventie
    Lijkt me wel eens leuk om bij te wonen... maar Hasselt

Member KaioRaven's schermafbeelding
    iTrader
    29 (94%)
    Bij de meeste conventies staan er standen van grote animewinkels doorheen Europe, zijn er activiteiten zoals Japanse spellekes, workshops en natuurlijk cosplay enzo.

Member japanimator's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Eigenlijk kan je een onderscheid maken tussen beurzen (trade shows) en cons (conventions).
    In België zijn het meestal trade shows, en zaken die hier een conventie genoemd worden zijn ook meestal een trade show. Voorbeelden van cons zijn Atsusacon en Abunaicon. Voorbeelden van trade shows zijn Made In Asia en E3. Cons draaien rond activiteiten, en de ruimte voor dealers is kleiner dan de ruimte voor activiteiten. Trade shows daarentegen zijn vooral op dealers gericht, de ruimte voor dealers en het aantal dealers is proportioneel groter. De inkomsten voor de organisator komen vooral van de dealers waardoor inkomprijzen lager zijn in vergelijking met de inkomprijs voor een con. De grootte van het evenement is ook een factor. In sommige gevallen is het een mengeling, maar door de band als je het gevoel hebt in een overdekte markt rond te lopen, mag je er vrij zeker van zijn dat het een trade show is.
    Major Motoko Kusanagi: You talk about redefining my identity. I want a guarantee that I can still be myself.
    Puppet Master: There isn't one. Why would you wish to? All things change in a dynamic environment. Your effort to remain what you are is what limits you.
    Animetoplay: A personalized view on a niche world
    Animetoplay.com - news | NL info

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten