hey hey,
ik heb een hele tijd geleden beginnen kijken naar fma, maar nooit ver geraakt. Nu is er blijkbaar een remake die de manga volgt?
welke is er beter om te bekijken?
hey hey,
ik heb een hele tijd geleden beginnen kijken naar fma, maar nooit ver geraakt. Nu is er blijkbaar een remake die de manga volgt?
welke is er beter om te bekijken?
Brotherhood was in alle opzichten beter. Pacing, muziek, animatie, verhaal, etc... Prachtige reeks.![]()
Brotherhood ook niet lang geleden gekeken en is inderdaad veel beter dan fma.
Vooral het verhaal komt beter uit.
Er zijn wat gelijkenissen, maar brotherhood volgt de manga dichter dan de eerste FMA, waardoor die gemakkelijker te volgen is.
Brotherhood is beter en heeft een logischer einde
cool bedankt voor de replys
Brotherhood volgt de manga volledig.
Alchemist is echter geen afrader. Hoewel het vroegtijdig van de manga afwijkt, heeft het nog steeds een goede verhaallijn die gelijkenissen vertoond met de volledige manga.
De 'originele' fma had idd ook zijn hoogtepunten/gevechten.
Bekijk ze gewoon allebei
Ik heb mijn mening al een paar keer verkondigd, maar ik vind de originele FMA iets beter, muziek, voiceacting, meer focus op Scar en Ishball en de interactie tussen Roy en Ed is ook beter en dieper uitgewerkt. Maar bij de eerste FMA is het wel een verplichting om "the conquerer of Shambala te zien" deze film knoopt de losse eindes allemaal proper aanéén. En geeft een ietwat bitterzoet einde.
de eerste is niet de originele edas de 2de want de manga was er eerst
![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)