|
|
#1 | ||||
|
Welke anime-serie/film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan ? part 2
|
||||
|
|||||
|
|
#3 (permalink) | ||||
|
Level E episode 1: mss wel 1 van de betere shows van dit seizoen...wat niet moeilijk is met al de fanservice crap etc
Kimi ni Todoke 2 ep 1: is dat nu zo moeilijk om iemand chocolade te geven? Anyway, gaat nog altijd 1 van de betere shows worden van dit seizoen aangezien seizoen 1 voor mij bij de beste reeksen mag van vorig jaar ^^ |
||||
|
|||||
|
|
#12 (permalink) | ||||
|
Dragon Crisis ep 1: Kanokon meets Shakugan? Watching it either way
![]() Fairy Tail ep 61: Idd een beetje teleurstellend gevecht, maar toch een goede epi imo Kimi no Todoke S2 ep 1: Damnit, how hard can it? ![]() Mushishi ep 1 - 2: Rewatch, maar wat voor ene ![]() The World God Only Knows ep 9 - 10: Arigano~ ![]() Damn librarians can be dangerously cute... Yumekui Merry: Again Shana meets Soul Eater..Tussendoortje mss? |
||||
|
|||||
|
|
#14 (permalink) | ||||
|
mobile suit gundam episode 1.
Die serie die vroeger op kanaaltwee was. Had het zeker 5-8 keer uitgezien destijds, maar ik snapte niks van wat ik zag. 2 momenten herinner ik nog, Spoiler:
Nu uitkijken en hopen dat ik wat nostalgie voel ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#19 (permalink) | ||||
|
Mijn eerste post op de vernieuwde thread
![]() Kino no Tabi ep 11 -13 (final) : goeie serie, maar het gaf me telkens wel een gevoel van machteloosheid na elke ep, Spoiler:
na de examens de films eens bekijken. ![]() Level E ep 1 : was eerst niet van plan om deze te zien omwille van dat het precies een sport anime is, maar toch gedaan en zag er niet slecht uit imo. Kzal nog zien wat het nog brengt ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#20 (permalink) | ||||
|
the last exile uit.
In het begin wat zwak, maar naar het einde toe wordt het heel interessant. Ik vind het zeker een aanrader voor mensen die nausicaa valley of the wind goed vonden. ik vond het wat soortgelijk. |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|