Mirai Nikki uitgezien, 8/10
Spoiler:
Kore wa Zombie Desu ka: ben eens begonnen aan deze anime, toffe en grappige anime een goei tussendoortje
Kore wa Zombie Desu Ka S2 episode 1: Baahahah, fantastische start, ik hou van dit soort humor.Hoe zwaar gaan ze Aikawa nog vernederen? Zoals de inktvis het al zei, "seems everyone around here is a frigging moron!"
Mysterious girlfriend X 02: Soms moet ik toch bijna barfen door dat speeksel ze![]()
Mirai Nikki 26.
Opnieuw heel goede ep maar toch een kleine teleurstelling na de awesome aflevering van vorige week.
De volledige serie krijgt van mij een 9/10. Geen 10 omdat enkele scenes uit de manga toch nog net iets meer epic konden worden gemaakt. Voor de rest was alles perfect, een enorm goeie soundtrack en fantastische voice actors.
Mijn nieuwe nr.1, heeft Death Note van de troon gestoten.![]()
mirai nikki 26: het einde was goed maar toch nog wat vraagtekens ik vraag me steedsSpoiler:
upotte!! 2: goeie actie in deze episode
Laatst gewijzigd door chellesan; 17 april 2012 om 01:42
Kdenk dat er nog een OVA komt ofzo (ze hinten wel dat er nog iets komt en blijkbaar een paar paginas van de manga die weggelaten zijn)
Jormungand epi 1: Wow deze kan tellen als 1ste aflevering. Heeft veel weg van Black Lagoon qua sfeer en dergelijke. Heeft zeer veel potentieel.
Mirai Nikki ep 26 : in vond de laatste paar eps behoorlijk minder en dat het plots wat gerusht was.
Spoiler:
Kowarekake no orgel: meh
gundam age 27: sunrise doesn't like women in gundam shows :')
lupin III mine fujiko 02: hmm ik begin verliefd te worden op deze serie.
Geen idee of we die yojinbo nog terugzien in de (originele) reeks, maar iets zegt mij dat hij nog een 'belangrijk' personage word
Zetman 03: deze aflevering was wat minder dan de vorige 2
Hiiro no Kakera 03: serie blijft zalig
Saint seiya 02: hun stoere powerrangertransformatie mogen ze voor mij direct laten vallen. Geen slechte ep though, maar is een beetje overshaduwt door een aantal andere nieuwe reeksen
phi brain s2 02: meh
Mirai nikki 26: einde kon imo beter, maar het was al bij al geen slechte reeks geworden
Gintama' Sa-chan glasses arc: wtf die 2de episode
Ano Natsu de matteru uitgekeken: 7/10, niet echt iets wat mij zal bijblijven...
Lemon was bij uitstek het beste character van al, vooral op het einde![]()
Laatst gewijzigd door lantaarnpaal; 17 april 2012 om 23:57
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)