Idolm@ster 24
Last episode gonna be good
Deze serie verdient toch schoon een plaats in m'n top 10
Idolm@ster 24
Last episode gonna be good
Deze serie verdient toch schoon een plaats in m'n top 10
Gundam AGE episode 1-10
Valt mee, maar qua afwerking zijn ze precies toch achteruit gegaan in vergelijking met Gundam 00, ook is het allemaal meer "kiddy". Ben wel blij dat diene Don met zijn 'minions' eraan is![]()
Mirai Nikki ep 9: ook al zijn er véél zaken die mij storen vind ik deze serie uitstekend!
Ik heb het ook gezien en het is idd goed. Je moet er wel niet naar zitten staren alsof het tijdreizen exact is uitgewerkt, het gaat meer om de personages
Code Geass season 1: Heel entertainend, fraaie mecha gevechten en Lelouch is wel een coole gast. De scènes op Ashford high school zijn wel het saaist. 9/10
Code Geass R2: Hier ging het snel bergaf. Zero verovert de wereld in heel snel tempo én hij gaat ondertussen naar school. Zo zijn er nog een aantal onwaarschijnlijke plotwendingen. En volwassenen zijn vaak incompetent (bvb Ogi), het ruineert alles. De mecha gevechten blijven wel van hoog niveau en qua actie is het ok, maar het plot is om van te huilen. Maar door het goede productieniveau toch nog een 7/10.
Seirei no Moribito: Een verrassend goede anime. Je moet je niet verwachten aan teveel gevechten, het is eerder een slice of life anime. Het is interessant om te zien hoe Balsa (de bodyguard) en prins Chagum evolueren doorheen de serie. 9/10
Fate/zero 12: Gilgamesh ftw
Naruto Shippuuden ep 238: Sai zijn kant van het verhaal
Mawaru Penguindrum ep 23: the ending is neigh, veel vragen zijn beantwoord. De laatste aflevering is bound to be awesome!
Shakugan S3 ep 7 - 8
Mobile_Suit_Gundam_AGE 1-10 :
Mobile Suit Gundam 00 - A Wakening of the Trailblazer
Fate zero ep 12 : plz don't let it end next week
Carnival Phantasm ep 1-5 : leuke mini series, lol @ lancer in de laatste ep.
Devil Hunter Yohko ep 1-5 : nul qua verhaal, maar lekkere oldskool ecchi stuff.
After War Gundam X paar episodes: vrij goede underrated gundam so far, Tiffa is <3.
Gundam Age 11: Yurin >>>>> Emily
Laatst gewijzigd door LifeAspect; 19 december 2011 om 00:41
Dragonball GT episodes 57 - 64 (laatste) gezien, hoewel ik over het algemeen de GT reeks de minste vind van de 3 vind persoonlijk wel dat de laatste episode van de GT reeks een mooi einde geeft voor het geheel.
Nu kan ik aan Elfen Lied beginnen![]()
Ben-to ep 10: Oruthorus wut?
Boku wa Tomodachi ga Sukunai ep 9: kweet nu niet of ik medelijden moet hebben met Yozora of gewoon downright fucking angry worden op da mens
Chihayafuru ep 4 - 5: great show makes for great drama!
Ben-to 11: Rustige aflevering.
Horizon 12: Tori being Tori.
Mirai Nikki 11
Spoiler:
Roberta's blood trail 04 - 05: damn, dat ik die laatste zo lang heb laten liggen![]()
wel een verschrikkelijk open eindeen de manga ligt ook zo goed als stil dacht ik, dus een volgend seizoen zit er niet snel aan te komen denk ik.
Ben-to ep 11: Witch in pyjama
Volgende epi al de laatste? Damn, het gaat snel. Kmoet zeggen dat ik het concept nogal raar vond tijdens het lezen van de synopsis, maar de eerste epi trok me direct over de streep.
Het zal jammer zijn als dit zal gedaan zijn...
Boku wa Tomodachi ga Sukunai ep 10: het gaat in een stroomversnelling geraken?
Ook nog maar 2 epi's te gaan
Shakugan S3 ep 9 - 10
Fairy Tail ep 110: Dranbalt, lol..Nakama from Fairy Tail never quit!
Wel eens benieuwd wat er nu met Juvia gaat gebeuren.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)