Fate/Zero ep 7 - 8: Irisviel, that's one hell of an Ace you had up your sleeve!
Fate/Zero ep 7 - 8: Irisviel, that's one hell of an Ace you had up your sleeve!
Guilty Crown ep 9
Serieus snel, na 2 uur was hij er al lol.
Episode was awesome, al vind ik wel dat ze stilaan naar macro events mogen gaan ipv al die kleine dingen. Also want more of Hare
bleach epi 351... not impressed.
Kga straks toch eens opzoeken wat dat steeds allemaal is over die bleach, want iedereen vind dat precies nen vettenVoorlopig moet ik nog verder eens tijdmaken om weer te kijken naar Kenshin, godver godver, dikke nostalgie
![]()
Guilty Crown episode 9: Hare will be the new Shirley :')
Guilty crown 09: Yahiro Y U RUIN ROMANCE TIME.
Spoiler:
Tomodachi wa Sukunai 10: Beetje saaie episode imo.
Een arc is een onderdeel van de main storyline, zo heeft elke serie een hoop arcs die allemaal samen de main storyline vormen
Een filler zijn episodes die niet in het originele verhaal komen (meestal manga) en niets bijdragen aan het verhaal
Boku Wa Tomodachi 10
Het voelt alsof er de laatste weken enkel strand episodes zijn uitgekomen lol
But still fun to watch
Nouja de enige anime die ik ooit gevolgd heb was dragonball en een beetje kenshin toen ik klein was op zondagochtend...heb nu de twee boxen van kenshin nog steeds staan en de hele dbz serie. Gotta find time denk ik![]()
deadman wonderland uitgezien, het was een super anime maar veel te kort, ik hoop echt op een 2de sezoen want er valt nog veel uit te leggen
Kyousougiga OVA : leuk, hopelijk komt hier meer van.
Mashiro-Iro Symphony ep 10
Man, deze serie is een shothole geworden lol, kzal blij zijn als ze gedaan is.
Also, die cry van Sana-chan is de nieuwe best cry ever
The idolm@ster 23
Oh wow geweldige episode
Haruka
Dit is de eerste keer dat ik de ED uitkijk terwijl er deze keer niets anders dan een zwart scherm met aftiteling was
Laatst gewijzigd door The Monopoly Guy; 9 december 2011 om 15:13
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)