Nee er zijn 2 idolm@sters
The iDOLM@STER (degene die ik kijk): Based on the XBOX 360 game The iDOLM@STER 2, The iDOLM@STER follows 13 aspiring idols aiming to reach their goals.
iDOLM@STER Xenoglossia: Haruka Amami isn't the most confident pop singer in Japan, but when she's accepted after an audition, she's sent to Tokyo to start a career in entertainment. Though, little does she know that the agency that's taken her on is actually a front for a task force that uses giant robots to defend the Earth from falling meteors.
Also, als je de 1e ep ziet moet je zeker de 2e zien want die 1e is uit een ander perspectief gemaakt dan de rest van de serie
Bwa, ik ben hierop uitgekomen na K-On en na een paar episodes was ik hooked.
Slice of life, comedy, music; basically stuff I like
idolm@ster xenoglossia viel nog mee vroeger.
atm idolm@ster aan het inhalen, is al bij al niet slecht.
on topic: gundam AGE 9: al die nieuwe upgrades aan de gundam :')
Aha LifeAspect, tell me more about Gundam Age, fail or bwo or good?
tis een gundam gemaakt voor kinderen or so it seems. Characterdesign is imo ook al niet het van het. Kwa verhaal kan het alle kanten op maar het heeft wel de typische gundam clichés. Ik had al vooroordelen voordat ik de show begon te kijken maar atm is het noch steeds niet meer dan 6/10 waard. Geef de eerste 2 episodes eens een kans....verwacht echter geen GUNDAM UC universe epicness bij deze serie -_-". Seed en 00 waren imo veel beter (en dat zegt al veel :') )
Guilty Crown 08: Lijkt meer op een filler episode. En om een beetje toenadering al te zien als BL, da's wel wa straf
Fate/Zero 10: Wel leuk om eens de dingen vanuit Rins perspectief te zien. Maar hopelijk is het volgende keer weer business as usual.
Last Exile Fam 08: Zeker OK, de gevechten zijn Gonzo's specialiteitHet Russisch van Glacies is wel ongewoon om te horen lol
Laatst gewijzigd door ilgonwe; 4 december 2011 om 22:08
F/Z - 10: filler, was niet zo boeiend als een normale ep
Mirai Nikki - 09:![]()
![]()
Fairy Tail ep 108: Build-up voor een aantal gevechten
Ben-to ep 6: Onwards to title achievement!
Tomodachi Sukunai ep 5: Game-time, it's nice to be a hunter
Last Exile ep 2: zo een afstandbediening voor mijn wagen wil ik ook wel![]()
F/z 10: Filler, maar vond hem toch leuk.
Mirai nikki 10: Drop the fucking friendship already, that's not how the game is designed.![]()
Fate Zero 10:
RIIIIIIIIIN <3
mooie episode
Last exile II 08:
Sad, maar mooie actie
(ik dacht ff dat onze oude mains in eentje zaten, door de stemmen: i was wrong)
The idolm@ster 18-22
Chihaya part was awesome
Christmas episode was awesome
Hopelijk de volgende Haruka ep('s) ook
Akagi 16-19: Akagi is badass, wel een kutarc, ik vrees dat het nog tot 26 (einde) zal doorgaan![]()
Guilty Crown ep 5: niks verrassends, behalve Leucacyte..en dat aan maar 3%?
Ben-To 9: Veel mensen hebben Ume blijkbaar niet graag, maar ik vind Ume de beste dus great episode!![]()
Laatst gewijzigd door lelouche; 6 december 2011 om 19:26
Jah ik heb me vergist moest Ben-to typen, messy messy head.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)