Last Exile: Ginyoku no Fam ep 1: mooie drukke openings epi, grafisch ook dik in orde! Zal ik zeker blijven volgen
Hunter x Hunter ep 5: judge appears!
Last Exile: Ginyoku no Fam ep 1: mooie drukke openings epi, grafisch ook dik in orde! Zal ik zeker blijven volgen
Hunter x Hunter ep 5: judge appears!
Guilty crown 07: Good question scarface. haha i lost it there.
Spoiler:
Spoiler:
^ just my thoughts
Laatst gewijzigd door LifeAspect; 25 november 2011 om 16:30
Kennen jullie nog anime à la Gurren Lagann? Zowat mijn favoriete serie, maar ik wil meer
(hoeft niet zo zeer mecha te zijn, ik heb graag inspirerende anime enzo)
http://www.9lives.be/forum/anime-man...ml#post7520601
----------------------------------------------
Basilisk uit, verhaal was maar zwakjes en zeer voorspelbaar, maar sommige gevechten waren wel nice en de characters waren goed genoeg om mijn intresse te kunnen behouden.![]()
Als je Basilisk goed vond, check dan ook Ninja Scrolls (TV).
Bleach ep 349
Mawaru Penguindrum ep 20: de stilte voor de storm?
It’s Kunihiko Ikura, so he’s bound to have something planned ^^
Only 4 more eps to go....
Naruto Shippuuden ep 233: mata filler desu ka?
Mirai Nikki 1-2: Die telefoon berichten gaan te snel weg! Maar verder ziet het er wel goed uit.
Episode 3 had dan helemaal geen subs erop staan en ik zit aan men telemeter max, sigh GotWoot subs -.-
Hm, [SS] ken ik al sinds 2003, gebruiken over het algemeen een aangenaam font en hebben weinig (ver)taal fouten. Hun encodes zijn ook goed.
Gotspeed is een speedsub groep dat actief is sinds oktober 2011, ervaring = dunno.
Gotwoot is er sinds 2010 dus ik denk dat de Gotspeed een subgroep is ervan aangezien hetzelfde logo gebruiken
Anidb bevestigt: http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl...roup&gid=10686
"Child of GotWoot"
The Third: Aoi Hitomi no Shoujo uitgekeken...goede maar vrij onbekende serie met af en toe wel een paar QUALITY episodes....al bij al toch een 9 voor het verhaal en de characters. Goede series vinden is voor mij de laatste tijd wat moeilijker geworden![]()
Code geass uitgekeken voor de ik weet niet meer hoeveelste keer.
Spoiler:
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)