link voor mensen zonder IMG: http://i49.tinypic.com/2i6mcch.jpg
bleh niet veel soeps, K-ON S2 - Major s6 - die andere baseball anime en ofc Angel Beats....Kissxsis might turn out decent for obvious reasons![]()
link voor mensen zonder IMG: http://i49.tinypic.com/2i6mcch.jpg
bleh niet veel soeps, K-ON S2 - Major s6 - die andere baseball anime en ofc Angel Beats....Kissxsis might turn out decent for obvious reasons![]()
zwak :| ik had gehoopt op een nieuwe hajime no ippo of die nieuwe code geass... maar nee, meer moë crap instead
wonder what heroman gaat zijn... BONES afterall
lol, ik dacht dat major gedaan was...
Zeker:
Hetalia Axis Power S3
K-ON! S2
SD Gundam
/EDIT: Ikkitousen vergeten.
wow nieuwe k-on en eindelijk een anime serie van kis x sis, deze 2 bekijk ik al zeker
K-On S2
Heroman mebe
MOE Stuff? Zal wel zien
Al bij al een zwakke indruk van anime season to come..maar tkan nog keren![]()
Senko no Night Road
Arakawa under the bridge
Rainbow
House of Five Leaves
Deze vier alleszins een kans geven, eindelijk wat beter dan de vorige seizoenen die op niks trokken.
k-on 2, hopelijk niet weer meer van hetzelfde met gewoon opnieuw een nieuwe char
ikkitousen, jah weird huh
koihime, moet nog wel het vorige zien
major, obvious
rest wordt afwachten
Iron Man en Wolverine zijn een onderdeel van een 4-delig project. Welke zouden de 2 andere reeksen dan zijn? Spiderman?
K-ON! S2 woohoo
Kiss Siss wow !!!!! (no hentai no incest !!!!)
Bakugan VT4 ???![]()
de kans dat 1 van de 2 andere animes een spiderman anime is vrij hoog,zou ik denken maar met de marvel animes is er slecht aangezien de iron man anime zou uitgesteld zijn naar oktober 2010.
personal watchlist:
angel tears-studio die canaan had gedaan vorig jaar+het verhaal word geschreven door KEY,and it has yui makino in it.
kaichou wa maid-sama-J.C staff heeft grotendeels leuke reeksen dus ik ga de deze dan automatisch checken
rainbow-ziet er donker en interessant uit,alleen de regisseur van neuro(hij heeft de neuro anime gewoon verkloot)
heroman-checking out bones anime can never hurt.
kissxsis tv-ik heb mijn leske geleerd,de reeks is niet veilig voor op de bus te kijken.
arakawa under the bridge-cuze it's shaft
maybe list
giant killing
mayoi neko overrun
working
house of 5 leaves
btw er komt pas vanaf april nieuwe info betreffende de nieuwe geass anime.
who needs super-powers when you're like me,
i got a flaregun,which i'll use to shoot a flare in you're ass and when you're in the hospital i'll come and finish the job with a big ass katana.
PSN-tag: ginrai1984
De 2 andere marvel anime zijn normaal X-men en Blade.
heroman pv: HEROMAN ƒRƒ~ƒbƒNƒXƒIƒtƒBƒVƒƒƒ‹ƒTƒCƒg
stan lee dat het verhaal doet... inb4 typical marvel stuff![]()
Nochtans werd op de marvel panel op SDCC (San Diego comic con) gemeld dat de 3de en 4de marvel-Madhouse coproductie wel degelijk Blade en X-men is.
bron: Marvel Animation - San Diego Comic-Con International 2009 - Anime News Network
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)