Hier kunnen al onze trouwe naruto manga lezers verder gaan, na het sluiten van de vorige thread omdat die al even over de 5000 posts gegaan is![]()
Hier kunnen al onze trouwe naruto manga lezers verder gaan, na het sluiten van de vorige thread omdat die al even over de 5000 posts gegaan is![]()
en?
is dat een magisch getal waar we niet over mochten gaan?
ik vind het eerlijk gezegd een beke zever waarom we niet gewoon in dezelfde topic mogen blijven door babbelen
het blijft toch in de database staan, dus tis nu niet alsof het is om 'plaats te besparen'
en andere forums hebben wel topics die vele malen groter zijn
Jups dat is zowat een magisch getalVoor een thread wordt normaal gezien een maximum van 5000 posts toegelaten, waarna deze gesloten dient te worden omdat opzoekingen naar het topic en het lezen van het enorm belastend zijn voor de databaseserver
En het blijft in de database staan, maar ze wordt wel gespaard doordat het topic vele malen minder geopend wordt.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook erg jammer dat we die ietwat epische thread moeten dichtgooien, maar veel keuze is er niet, tenzij je voor (nog) zwaardere servers wil sponseren?
PS: Wil je een complete technische uitleg voorzien van specs etc moet je je maar eens naar cyberke wenden.
Oorspronkelijk geplaatst door Furiez
Back on topic: ik had gehoopt dat vandaag al spoilers zouden uitkomen van de nieuwe chapter (omdat er vorige week geen chapter is uitgekomen), helaas pindakaas het mocht niet zijn![]()
Het duurt idd wel lang. Bij de vorige japanse vakantie (golden week?) kwamen de spoilers al uit de donderdag ervoor.
Doen ze blijkbaar opzettelijk om de spanning er in te houden hehe.
Waar vinden jullie die spoilers dan eigenlijk ?
Sorry voor 3e reply:
Spoilers zijn uit en ze lijken veelbelovend
Spoiler:
Weinig inhoud? Juist niet!
da's toch eig veel? 3 verschillende zakes op 17pagina's, normaal kunt ge een Naruto chapter samenvatten in 1 zin.
to read or not to read![]()
I did and I poked my eyes out.
Kmag geen spoilers meer lezen ffs :'(
De andere spoilers waren imo duidelijker
Op dit moment bekijken 5 gebruikers deze discussie. (4 leden en 1 gasten)