Pagina 4 van 226 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 4505
    Approved 9-lifer freakykiller's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Kisame & Killerbee Iets dat ik totaal vergeten ben ofzo ? Someone link me up to zeh chapter ?

-I-
    -I- is offline
    Crew Member -I-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freakykiller Bekijk bericht
    Kisame & Killerbee Iets dat ik totaal vergeten ben ofzo ? Someone link me up to zeh chapter ?
    Naruto 450 page 09 | One Manga

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -I- Bekijk bericht
    Wel interessant, beide sword users

Member Jaegger159753's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ik hoop dat we dat gevecht gaan zien.
    Kennende Kishi zien we volgende chapter Kisame met killerbee op zijn rug en dan zeggen "goh twas geen makkie" .

Member Killstick's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Hij heeft Kisame erin gelaten omdat hij de populariteit niet had verwacht. Tzou dus maar sim zijn als hij hem erin laat door de polls en dan geen screentime geeft ><

iTrader
    10 (100%)
    Mja het zou niet de eerste keer zijn hé.

Die ene keer toen hij een jinchuuriku had gevangen, hebben we niets gezien van het gevecht. Toen het Itachi-Sasuke gevecht aan de gang was, ging Suigetsu ook met Kisame vechten. Daar hadden we al helemaal niets van gehoord .

iTrader
    12 (100%)
    Zoals gezegd, in een interview heeft Kishi gezegd dat hij niet wist dat Kisame zo een populair character zou worden. Nu hij weet dat hij wel een is zal hij Kisame wsss wel zij gevecht geven.

iTrader
    10 (100%)
    Dat interview dateert wel van voor die gebeurtenissen in de manga...

iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaegger159753 Bekijk bericht
    Dat interview dateert wel van voor die gebeurtenissen in de manga...
    idd ,mss had hij zover al vastliggen. Killerbee is nu wel ietsjes belangrijker dan die jinchuuriki toen

Approved 9-lifer Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Sasuke vs Raikage wordt nooit een all-out gevecht. Zolang Sasuke zijn Mangekyou niet gebruikt gaat hij imo in het nadeel zijn. Raikage is minstens even snel als Sasuke, minstens even sterk met 'elektriciteit', zeker sterker in Taijutsu als het op pure kracht aankomt, ... en als Raikage zal hij wel nog een paar knappe moves achter de hand houden. Ook niet vergeten dat hij als Raikage de opdracht heeft om zijn broer onder controle te kunnen houden. Killerbee lijkt dan wel perfecte controle te hebben over de 8tails, maar dat zal wss ook wel niet altijd zo geweest zijn..

Sasuke kan zijn Mangekyou imo niet direct gebruiken tegen de Raikage, enkel als het écht, écht moet. Niet vergeten dat het gebruik van de Mangekyou, net zoals bij Itachi, de gebruiker zwaar uitput én zeer schadelijk is voor de ogen. Met nog 4 andere Kage's in de buurt, plus al hun niet te onderschatten beschermers, is Sasuke serieus in het nadeel. Want dat is in feite de enige echte zwakte van de Sharingan: uitputting. De gewone Sharingan veelvuldig gebruiken is al enorm belastend voor de Chakra-voorraad van Sasuke, zoals in zijn gevecht met Itachi, maar de Mangekyou is dat nog veel, veel meer.

Da's wss ook de kracht van de Eternal Mangekyou van Madara, dat hij die uitputting niet heeft. Moesten Sasuke of Itachi duizend keer in snel tempo bvb Amaterasu kunnen gebruiken...

Most likely gaat Sasuke gewoon moeten terugtrekken wanneer de andere Kage's toekomen. Echt verliezen zal hij niet, dat gaat Kishi niet toelaten, en winnen zou belachelijk zijn. Terugtrekken of gevangen genomen worden lijkt me het meest logische, al denk ik eerder dat Sasuke zal 'vluchten', maar de rest van zijn team wel zal gevangen genomen worden.
    Het is niet omdat Sasuke de nr1 is in de polls, dat zijn personage volledig onoverwinnelijk moet worden. Voor zo een personage is het net belangrijk dat hij eens een gevecht zou verliezen of het te houden op een gelijkspel. Een personage die altijd van alles en iedereen wint werkt niet. De gevechten moeten een uitdaging blijven.

Tot dusver heeft Kishi dat trouwens altijd wel +- gedaan. Sasuke heeft al verschillende keren 'verloren' of 'gelijk gespeeld' en in de belangrijkste gevechten won hij niet in 1-2-3.
    Hopelijk blijft dat zo.

iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Sasuke vs Raikage wordt nooit een all-out gevecht. Zolang Sasuke zijn Mangekyou niet gebruikt gaat hij imo in het nadeel zijn. Ook niet vergeten dat hij als Raikage de opdracht heeft om zijn broer onder controle te kunnen houden. Killerbee lijkt dan wel perfecte controle te hebben over de 8tails, maar dat zal wss ook wel niet altijd zo geweest zijn..

Sasuke kan zijn Mangekyou imo niet direct gebruiken tegen de Raikage, enkel als het écht, écht moet. Niet vergeten dat het gebruik van de Mangekyou, net zoals bij Itachi, de gebruiker zwaar uitput én zeer schadelijk is voor de ogen. Met nog 4 andere Kage's in de buurt, plus al hun niet te onderschatten beschermers, is Sasuke serieus in het nadeel. Want dat is in feite de enige echte zwakte van de Sharingan: uitputting. De gewone Sharingan veelvuldig gebruiken is al enorm belastend voor de Chakra-voorraad van Sasuke, zoals in zijn gevecht met Itachi, maar de Mangekyou is dat nog veel, veel meer.

Da's wss ook de kracht van de Eternal Mangekyou van Madara, dat hij die uitputting niet heeft. Moesten Sasuke of Itachi duizend keer in snel tempo bvb Amaterasu kunnen gebruiken...

Most likely gaat Sasuke gewoon moeten terugtrekken wanneer de andere Kage's toekomen. Echt verliezen zal hij niet, dat gaat Kishi niet toelaten, en winnen zou belachelijk zijn. Terugtrekken of gevangen genomen worden lijkt me het meest logische, al denk ik eerder dat Sasuke zal 'vluchten', maar de rest van zijn team wel zal gevangen genomen worden.
    Het is niet omdat Sasuke de nr1 is in de polls, dat zijn personage volledig onoverwinnelijk moet worden. Voor zo een personage is het net belangrijk dat hij eens een gevecht zou verliezen of het te houden op een gelijkspel. Een personage die altijd van alles en iedereen wint werkt niet. De gevechten moeten een uitdaging blijven.

Tot dusver heeft Kishi dat trouwens altijd wel +- gedaan. Sasuke heeft al verschillende keren 'verloren' of 'gelijk gespeeld' en in de belangrijkste gevechten won hij niet in 1-2-3.
    Hopelijk blijft dat zo.
    Raikage is minstens even snel als Sasuke, minstens even sterk met 'elektriciteit', zeker sterker in Taijutsu als het op pure kracht aankomt, ... en als Raikage zal hij wel nog een paar knappe moves achter de hand houden.
    Deze dingen kan je niet weten, Raikage heeft tot nu toe enkel tafels kapot geslaan. Fine als het zo blijkt te zijn, maar kom daar mee af als het gedaan is.

Ook niet vergeten dat hij als Raikage de opdracht heeft om zijn broer onder controle te kunnen houden. Killerbee lijkt dan wel perfecte controle te hebben over de 8tails, maar dat zal wss ook wel niet altijd zo geweest zijn..
    Yama kan Naruto binnen de perken houde, zelf kakashi en Jman met die sticker shit. Tot 3tails zou zelf een bleitende Sakura als genoeg zijn. Dat wil niet zeggen dat ze sterker zijn dan Naruto, tis hier genen Bleach.
    De gewone Sharingan veelvuldig gebruiken is al enorm belastend voor de Chakra-voorraad van Sasuke, zoals in zijn gevecht met Itachi, maar de Mangekyou is dat nog veel, veel meer.
    Sasuke is een Uchiha, voor hun komt de Sharingan van nature. Tis hier niet kakashi die ervan uitgeput wordt. en buiten Itachi zijn Tsukijomi te counteren. Denk niet dat hij ergens ander PUUR door zijn sherryguns uitgeput raakt. als dat zou is moogde gerust een linkje geven.
    De kracht is dat je er niet blind door wordt. Ge moet dus niet wikken en wegen van, zou ik deze pee aankunnen zonder. Gwn baf amaterasu en gedaan. Die moves blijven evensnel uitputten imo. Zou wa imba zijn moest Sasuke den hele tijd me Susanoo etc kunnen rondlopen

Ik zie idd ook niet in wrm Sasuke hem hier niet gewoon kan afbollen. Denk niet dat alle Kage's achter Sasuke zullen hollen.

Approved 9-lifer Emperor_Blade's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yoshingy Bekijk bericht
    Sasuke is een Uchiha, voor hun komt de Sharingan van nature. Tis hier niet kakashi die ervan uitgeput wordt. en buiten Itachi zijn Tsukijomi te counteren. Denk niet dat hij ergens ander PUUR door zijn sherryguns uitgeput raakt. als dat zou is moogde gerust een linkje geven.
    het is net het omgekeerde, hij spaart chakra omdat hij zijn bewegingen beter kan voorspellen
    NarutoFan > Your #1 Naruto Anime and Manga Resource! > Naruto Manga Chapter #230 - Time of Awakening!!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yoshingy Bekijk bericht
    Deze dingen kan je niet weten, Raikage heeft tot nu toe enkel tafels kapot geslaan. Fine als het zo blijkt te zijn, maar kom daar mee af als het gedaan is.
    Hij wandelt door muren en slaat dingen kapot met wat lijkt op meer kracht dan Tsunade. Plus hij pakt Zetsu vast alsof het niets is.

Yama kan Naruto binnen de perken houde, zelf kakashi en Jman met die sticker shit. Tot 3tails zou zelf een bleitende Sakura als genoeg zijn.
    Binnen de perken tot een beperkt aantal tails misschien. Jiraiya was bijna dood toen Naruto 4-tails ging. Yamato zal er ook niet veel meer aankunnen.
    Imo ben jij degene die hier te veel met Bleach in het hoofd zit.

Dat wil niet zeggen dat ze sterker zijn dan Naruto, tis hier genen Bleach.
    Man, stop daar nu eens mee. Altijd met diene 'tis hier geen Bleach' begint danig te vervelen. In Naruto heb je inderdaad niet zo een rechtlijnig niveau-verschil tussen de verschillende personages, maar het is er wel nog steeds. Alle ninja's hebben inderdaad hun sterktes en zwaktes, waardoor een kick-ass personage verslagen kan worden door een zwakker, maar die toevallig wel een counter bezit tegen die kick-ass ninja. Als het niveau-verschil echter te groot is, counter of niet, het zwakker personage zal het niet hallen. Kijk naar Gai. Hij weet hoe hij moet vechten tegen de Sharingan en hij kan het ook tegen iemand als Kakashi. Tegen iemand als Itachi kan hij met zijn counter enkel tijd winnen, in een echt gevecht zou hij het niet halen. Het niveau-verschil van Itachi is te groot.

Hetzelfde geldt dus voor de Raikage. Zijn broer beheerst perfect de tweede sterkste Bijuu in de wereld, maar toch is het niet Killerbee maar hij die Raikage is. Daarbij wordt je geen Kage wanneer je gewoon in 1 ding uitblinkt. Kage's zijn over het algemeen énorm sterk all-round. Raikage is dus geen Raikage omdat hij misschien een skill heeft om Killerbee te beheersen, maar omdat hij in het algemeen (veel) sterker is dan Killerbee.
    Sure, het is misschien eerder speculatie wat ik hier zeg, maar als jij het tegendeel beweert ben je ook aan het speculeren.

De standaard kracht van de Sharingan is op zichzelf niet zo veel waard, en is inderdaad enkel voor Kakashi echt vermoeiend. Sasuke heeft de sharingan echter nodig voor zijn belangrijkste krachten, de chidori (en varianten). Deze zijn gigantische chakra-slokkers en putten Sasuke dus wél uit en zoals je weet kan je de sharingan niet echt meer gebruiken wanneer je chakra op is.
    Met veelvuldig gebruik van de sharingan bedoel ik dus dat.

De kracht is dat je er niet blind door wordt. Ge moet dus niet wikken en wegen van, zou ik deze pee aankunnen zonder. Gwn baf amaterasu en gedaan. Die moves blijven evensnel uitputten imo. Zou wa imba zijn moest Sasuke den hele tijd me Susanoo etc kunnen rondlopen
    De Eternal Mangekyou zal wel wat meer in petto hebben dan immuniteit voor het blind worden... In een gevecht om leven en dood denk je niet aan "oh nee, dit niet gebruiken, want dan heb ik meer kans op blindheid", maar denk je aan "IK WIL NIET DOOD, GO GO AMATERASU!". Het blind worden is een zwakte op lange termijn, in een gevecht zelf is het vooral het feit dat de Mangekyou gebruiken enorm uitputtend is.

iTrader
    12 (100%)
    slaat dingen kapot met wat lijkt op meer kracht dan Sakura.
    Heb daar ffkes uwen tekst aangepast ^^
    Binnen de perken tot een beperkt aantal tails misschien. Jiraiya was bijna dood toen Naruto 4-tails ging. Yamato zal er ook niet veel meer aankunnen.
    Imo ben jij degene die hier te veel met Bleach in het hoofd zit.
    Awel controleren, meer moet de Raikage toch niet doen? Yamato ging al terug naar het dorp voor 6tails. Het lijkt er dan toch meer op dat hij iets kon doen dan niks.
    Als het niveau-verschil echter te groot is, counter of niet, het zwakker personage zal het niet hallen.
    Awel neem da nu eens me uw uitspraak da Raikage zijn kracht overeenkomt met die van Tsunade dan. Sasuke staat boven Sannin level, zeker boven Tsuande die zowa een oudere Sakura is die buiten healen en wa kletsen nadien wa janken ni veel staat te doen. Da nis Raikage wel f00ked in 2 pagina's.
    Raikage is dus geen Raikage omdat hij misschien een skill heeft om Killerbee te beheersen, maar omdat hij in het algemeen (veel) sterker is dan Killerbee.
    Killerbee ziet er mij ondanks zijn kracht niet echt een character uit om Kage te laten worden, als hij daar dan zelf al de intentie toe zou hebben. Hoe die Kage aanwendingen gebeuren hebben we nog niet zolang geleden zelf gezien.
    Hoewel je kan zeggen dat Danzo met zijn sharingan nu de hele meeting heeft gesaboteerd, (lijkt me ook zo nadat Kakaishi zou benoemd worden) blijkt toch dat er wat meer dan kracht naar voor komt voor Kage te worden.
    De standaard kracht van de Sharingan is op zichzelf niet zo veel waard, en is inderdaad enkel voor Kakashi echt vermoeiend. Sasuke heeft de sharingan echter nodig voor zijn belangrijkste krachten, de chidori (en varianten). Deze zijn gigantische chakra-slokkers en putten Sasuke dus wél uit en zoals je weet kan je de sharingan niet echt meer gebruiken wanneer je chakra op is.
    Met veelvuldig gebruik van de sharingan bedoel ik dus dat.
    Hij heeft de sharingan niet nodig om Chidori te vormen, gewoon als zekerheid om zijn doel te raken. Bewegingen beter zien en voorspellen is toch iets wat de sharingan doet in "passive state".
    Uchiha's onderschatten als ze bijna zonder chakra zitten is nog zoiets. Kirin en Susanoo zijn nu niet bepaald de zwakste technieken die we tot nu toe hebben gezien.
    De Eternal Mangekyou zal wel wat meer in petto hebben dan immuniteit voor het blind worden... In een gevecht om leven en dood denk je niet aan "oh nee, dit niet gebruiken, want dan heb ik meer kans op blindheid", maar denk je aan "IK WIL NIET DOOD, GO GO AMATERASU!". Het blind worden is een zwakte op lange termijn, in een gevecht zelf is het vooral het feit dat de Mangekyou gebruiken enorm uitputtend is.
    Awel ja, als ge dat wegneemt. Dan kunnen ze een van de sterkste ninjutsu en genjutsu spammen. Dingen die Kakashi, Oro en Deidera oneshotten, die door de maag van Jiraya zijn toadbelly branden, waar Killerbee nie tegenopkon.... Lijkt me net iets te overpowered

Banned Starrk's schermafbeelding
    iTrader
    33 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaegger159753 Bekijk bericht

Wat me trouwens ook stoort, is dat Madara altijd in 3e persoon over zichzelf praat.
    Naruto 460 page 08 | One Manga
    => None of your attacks will work on me, Uchiha Madara.

Hier deed hij dat ook:
    Naruto 364 page 18 | One Manga
    =>The sharingans true power. My power. Uchiha Madara's power.

Zou hier een doordachte reden voor zijn?
    Misschien om simpelweg aan de lezers duidelijk te maken dat het wel degelijk om Madara gaat, ongeacht de mysterie rond zijn persoon.

Member gyoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik sluit mij ook aan bij het feit dat het gevecht ofwel onderbroken wordt ofwel loopt sasuke gewoon weg. 'gevangen nemen' gaan ze nooit doen, iedereen wil hem dood behalve naruto. raikage is zeker sterk want killerbee zei dat niemand zijn aanval nog had ontweken sinds zijn broer (nuja dat zegt eigelijk enkel iets over zijn snelheid).
    maar zoals hierboven vermeld is raikage veel meer vatbaar voor genjutsu in tegenstelling tot killerbee (die de 8tails heeft) en erg intelligent ziet er hij nu ook niet uit (wat ook helpt tegen genjutsu). dat kan sasuke dus een enorm voordeel opleveren.
    maar niemand schijnt te herinneren dat sasuke er niet is in geslaagd om killerbee te vangen. het kan altijd zijn dat sasuke dit zegt aan de raikage.. of dat iemand van het team falcon dit zegt aan de raikage waardoor ze erin slagen om weg te komen

iTrader
    1 (100%)
    Naruto 460 page 15 | One Manga
    Middelste panel linksboven. 'Raikage that's...' Wat bedoelt hij hiermee ?

Approved 9-lifer Kepa's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freakykiller Bekijk bericht
    Naruto 460 page 15 | One Manga
    Middelste panel linksboven. 'Raikage that's...' Wat bedoelt hij hiermee ?
    zij, da zijn duidelijk karin haar spraakbubbels, ze zegt "raikage, that's serious".

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kepa Bekijk bericht
    zij, da zijn duidelijk karin haar spraakbubbels, ze zegt "raikage, that's serious".
    Aja woops, foutje van mij

iTrader
    0
    Het belangrijkste is hier eigenlijk een beetje verloren gegaan. What the fuck was die 9tails-achtige figuur bij Sasuke?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten