Trouwens waar is Kisame en Raiga(ookal is hij vd anime)? Die waren toch ook vd 7 swordsmen? Ik zie ze er niet bij staan![]()
Trouwens waar is Kisame en Raiga(ookal is hij vd anime)? Die waren toch ook vd 7 swordsmen? Ik zie ze er niet bij staan![]()
kisame is recent gestorven.
kabuto is er zeker nog niet aan gekomen om zijn dna verzamelen.(zo ging dat toch in zen werk dacht ik)
raiga is anime only voor zover ik weet.
anyway is er een kans dat orochimaru kabuto zijn lichaam overneemt?
Ik denk het niet. Ook al vergeten we voor een ogenblik dat Oro door Itachi werd gesealed denk ik dat Kabuto veel interessanter is voor de mangaka. Kabuto's doel is nog niet duidelijk, dat alleen maakt Kabuto interessant. Oro daarentegen kennen we al veel beter. Wat meer kan hij brengen in het verhaal? Niet veel tot niks denk ik.
ahja ok , vroeg het me gewoon af.
en @ jaegger,
Ik heb die stuk opnieuw gelezen , en er stond " the last generation of the seven swordsman of the hidden mist "
kisama was wss dus van een ander generatie.
Pfffft ik haat wachten man...
Is er geen deze week ?
Jump is on a break until the 2nd week in January, that means no Naruto, Bleach, Toriko or Reborn until then. One Piece won't be back until the 3rd week. No Fairy Tail or HnI until January 8th.
Dat denk ik nu eens niet hoor. Kakashi is redelijk spontaan op dat vlak. Een MS'ke placeren en hopla !
Ik geloof dat Zabuza door zijn vriendje zal steken en daardoor Kakashi zal verwonden, niets dodelijk maar wel ernstig genoeg. Zou toch echt iets zijn voor Kabuto.
Of die Kagemane no Jutsu lukt gewoon, zoals het plan was?
ik snap eigenlijk niet dat al die 'gewone' ninjas zo zwak zijn
ze kunne precies alleen maar met messen gooien
Laatste page pure nostalgie, anyone?
Laatst gewijzigd door Stark; 13 januari 2011 om 13:11
maarja
zelfs naruto was in chapter 1 al sterker dan deze prutsers en hij kon maar 1 jutsu
Jullie vergeten precies dat deze legers niet enkel vol zitten met imba-jounin, er zijn ook Chuunin en om eerlijk te zijn, de meeste Chuunin zouden fodder moeten zijn voor The 7 swordsmen, in zombie-mode zeker. Niet iedereen is Naruto, niet iedereen heeft een demoon in z'n lichaam.
precies, dus ze zouden toch op zijn minst instaat moeten zijn om een jutsu tedoen