|
|
#5043 (permalink) | ||||
|
amai da zen veel comics Malkavian. Ge steekt bijna dien kerel uit Mallrats naar de kroon.
zal binnenkort Iron Man is gaan zien. Watchmen vond ik tot nu toe ook de beste film. Is da van een indy ontwikkelaar ofzo? Lijkt me eerder donker zoals DC soms. ben momenteel mighty avengers aan't lezen. den 20 ongeveer. Laatst gewijzigd door Marginal0; 25 november 2009 om 17:20 |
||||
|
|||||
|
|
#5044 (permalink) | ||||
|
Watchmen is uitgegeven door DC maar is niet in continuiteit zoals ze dat zeggen. Maw in een apart universum. Zover ik mij goed kan herinneren is het door Watchmen dat DC een aparte brand naam is gaan gebruiken voor zo'n comics. VERTIGO. Hierdoor werd duidelijk gemaakt dat het over meer volwassen comics gingen die niet in het DC universum afspeelde.
Kzou mallrats nog eens moeten kijken, maar ik betwijfel het. Het is een mooi collectie die ik heb maar nu ook niet zo super groot. Een 4500 tal comics is nu ook niet zo'n massa ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#5047 (permalink) | ||||
|
Iemand al de set pics gezien van JSA in Smallville? Doctor Fate en Hawkman zien er zalig uit, vooral de helm van Nabu is prachtig. Stargirl echter ziet er zo goedkoop uit en haar masker lijkt absoluut niet op dat wat ze in de comics draagt. Hopelijk verbetert dit nog in de post-production.
|
||||
|
|||||
|
|
#5048 (permalink) | ||||
|
Ik vind Smallville echt slecht eigenlijk. Heb ooit de eerste paar afleveringen gezien maar ben ermee gestopt. Zowel script als acteerwerk vond ik echt erbarmelijk.
Ik kijk dan nog liever naar Lois & Clark, maar da kan ook gewoon nostalgie zijn ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#5049 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Het is echt wel goed hoor, zeker voor fans. Er zijn natuurlijk mindere afleveringen in maar opzich vind ik het altijd amusant om Smallville te zien. Heb ook alle seizoenen op DVD. |
|||||
|
||||||
|
|
#5052 (permalink) | ||||
|
Ik vind Smallville echt wel een goede serie. Vooral vanaf seizoen 3 dan. Seizoen 1 & 2 waren opgebouwd volgens het 'freak of the week' principe, zonder echt een grote verhaallijn door de afleveringen heen. Vanaf seizoen 3 is dat veranderd en vanaf dan vond ik het echt een zalige serie. Vorig seizoen (het 8ste) vond ik wat minder, maar dit seizoen (9) is het echt weer zalig goed.
|
||||
|
|||||
|
|
#5053 (permalink) | ||||
|
Alé dan, de volgende keer da ze 't uitzenden zal ik nog eens proberen inpikken
![]() on topic: Net Coward en Lawless van Criminal reeks uitgelezen. Echt geweldig! Een dikke aanrader voor fans van crime, noir verhalen! Brubaker is hier echt in zijn element. Ik vond zijn werk voor Captain america en daredevil al fantastisch maar hier kan hij volledig zijn eigen ding doen in verhalen die niet continuiteitsgebonden zijn. Het leent zich ook goed voor meerdere leesbeurten denk ik aangezien elk volume een op zichzelf staand verhaal is, maar toch zijn ze via kleine (en soms grote) details met elkaar verbonden. nog even een vraag voor wie het ook gelezen heeft: Spoiler for spoiler:
|||||
|
|
#5054 (permalink) | ||||
|
IK HEB EEN COMIC-STORE GEVONDEN IN TOKYO!!! (geen f**king manga, maar echte US comics xD)
Whoop Zo blij ![]() Deze week spijtig nog erg druk, maar volgende week eens langsgaan met een paar tienduizenden yens. (wel, laat ons hopen dat de winkel op iets trekt en het niet enkel Jap versies zijn van de comics ) |
||||
|
|||||
|
|
#5055 (permalink) | ||||
|
Hello, ik ben echt een noob in comics of graphic novels en kheb een paar vraagjes ^^
Ik heb toevallig dit soort comics (geen idee of dat een comic is of niet) tegengekomen en die sfeer spreekt me wel heel erg aan eigenlijk omdat je direct in het verhaal gezogen wordt. Ik zou graag een paar van zo'n steengoede horrorcomics in mijn bezit hebben maar ik weet niet hoe ik er aan moet geraken. Blijkbaar bestaan er toch een paar gebaseerd op H.P. Lovecraft maar ik ben er zeker van dat er nog andere aanraders tussen zitten? En hier in Gent is er in de Overpoort zo'n winkel, zouden ze daar zoiets hebben of is een winkel al Bol of Amazon meer aan te raden? Merci ![]() PS: ik wist ook niet echt of dit de juiste thread is daarvoor maar ik wou geen nieuwe starten gewoon voor die vraag. |
||||
|
|||||
|
|
#5056 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#5058 (permalink) | ||||
|
zelf heb ik de lovecraft-reeksen van Boom! (uitgever) gevolgd:
zo had je oa. - cthulhu tales: allemaal verschillende korte verhaaltjes (eerste nummer hier te lezen) - fall of cthulhu (en consoorten): grotere verhaallijn die doorloopt. Verscheidene grote spelers maken hun verschijning en de schaal van de events wordt alsmaar groter. - jenny fin: "Who is Jenny Finn? Death and destruction follow in her wake as a plague sweeps through Victorian London. What is its link to Jenny, secret societies, the battle between good and evil, high-seas adventures, and...tentacles? Set in a world reminiscent of Lewis Carroll, H.P. Lovecraft and Captain Ahab, Jenny Finn is an unforgettable venture into the world of terror!" vond ik persoonlijk erg genietbaar de art is soms (vooral bij cthulhu tales, wegens zeer wisselende art) wat wennen, maar ik vond ze allemaal de moeite om te lezen je afbeelding komt blijkbaar uit cthulhu tales (na wat googelwerk verricht te hebben) |
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| comics, dark horse, dc comics, image, marvel, top cow, vertigo |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/anime-manga/483215-big-comic-thread-vol-2-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| Comics - GUNKtv Forum | This thread | Refback | 17 februari 2010 12:48 | |
| thorgal - Page 2 | BoardReader | This thread | Refback | 7 december 2009 00:34 | |
| Big Comic Thread vol.2 - Pagina 237 - 9lives | This thread | Refback | 12 oktober 2009 19:25 | |
| Big Comic Thread vol.2 - Pagina 237 - 9lives | This thread | Refback | 12 oktober 2009 19:25 | |
| Tom Morello | Post #3768 | Pingback | 27 juni 2009 14:58 | |
| Comics - GUNKtv Forum | This thread | Pingback | 30 mei 2009 14:02 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|