Ik denk alvast niet dat het Blackbeard of Shanks zijn, BB om vanzelfsprekende redenen, en Shanks omdat Luffy's crew anders zou reageren. De crew zou eerder verbaasd zijn en niet goed snappen waarom ze tegen hem ten strijde zouden trekken, ipv op de gewone manier te reageren zoals wanneer ze het tegen een erg sterke vijand gaan opnemen. Luffy zou bovendien liever Shanks enkel met zijn eigen crew bevechten en niet via een alliantie met Law (+ eventuele crew).
Nah, ik ga voor Big Mom. Kaidou is ook een mogelijkheid, maar dan zou Luffy idd om meer uitleg vragen. Tenzij hij dat al gekregen heeft in dat gemute deel natuurlijk.
Is niet echt hetzelfde.
Luffy wil bewijzen dat hij sterker is geworden dan Shanks, en dat kan hij niet als hij een alliantie vormt om Shanks te verslaan.
Blackbeard is denk'k een vijand voor op het einde van de Manga.
En moest het Big Mom zijn dan zouden we het gesprek tussen Luffy en Law hebben gelezen. Want als het nu blijkt dat het Big Mom is zal het maar belachelijk zijn aangezien hij al van plan was om Big Mom te verslaan. Tzou dus ook niet echt een verrassing zijn voor de meeste en dus zou het ook niet nodig geweest zijn om het gesprek geheim te houden.
Dus volgens mij zal het Kaidou zijn.
En Luffy moet niet echt om meer uitleg vragen. Hij vroeg duidelijk aan Law "Which one" dus ik denk wel dat hij een idee heeft van welke Yonkou's er zijn. Rayleigh zal het hem wel geleerd hebben.
Zo denk ik erover:
Shanks: 10%
Big Mom: 20%
Black Beard: 20%
Kaidou: 50%
( Intel Core i7 920 @ 2.67 Ghz | HD 6870 | 6GB DDR3 1333 Mhz | Vista Ultimate 64bit )
Dat wel, maar hij wilt ook dingens die hij belooft zelfs met zijn nakama doen en niet door een alliantie. Als hij zegt ik help fisherman island denk ik niet dat hij een alliantie zal aangaan met Law op dan zo Big mom te verslaan.
enkel oda weet het antwoord en we zullen het pas weten nadat die kinderen stuk afgerond is![]()
Mmh werd er tijdens de fishman island arc niet ergens gezegd dat law 2 schepen had doen zinken van Big mom? Kans is groot dat zij het wordt.
Ah ok foutje![]()
Reden te meer dat het Big Mom niet zal zijn.
Zou maar flauw zijn als zowel Law, Kidd als Luffy samen de zwakste Yonkou aanvallen.
sinds wanneer is big mom de zwakste?
Waarom zou het Big Mom niet zijn? Waarom zou Luffy anders zo snel akkoord zijn gegaan? Hij heeft sowieso al een appeltje te schillen met haar.
Is moeilijk te zeggen wie het sterkst is.
Kaidou weet ge niets van. Van shanks weet ge ook bitter weinig. Big Mom weet ge het meeste van en dat is ook bijzonder weinig.
Blackbeard heeft 2 devil fruits en ge weet er ook niets meer van.
Ge weet gewoon niets over the new world en de yonkou
Stomme Oda SNELLER met die chapters
Nieuw chapter: Luffy is een heerser![]()
opt einde verassende wending :o
Give moar now
Vette boot. Over het chapter, die kerel die daar binnenstapt zal wel ne bekende arts zijn die het hart van Law bij hem heeft (en Law wss al die technieken geleerd heeft?), kpijs da chopper die daar zit te gluren 'm vast ook wel zal kennen.
toffe chapter weer, gebeurd ni veel in maar het zou leuk zijn als zoro die skill van die samurai leert
Op dit moment bekijken 2 gebruikers deze discussie. (1 leden en 1 gasten)