SEIZON SENRYAKUUU~!!
pre-ordered
![]()
SEIZON SENRYAKUUU~!!
pre-ordered
![]()
^damn, das mooi..
Precies wel veel op pre order geplaatst ondertussen.![]()
Eindelijk re-release van deze, direct pre-ordered:
![]()
van welke anime is die?
kara no kyoukai
http://myanimelist.net/anime.php?q=Kara%20no%20Kyoukai
Godverdomme zo veel re-releases ... Cannot resist a second time
Pre-ordered:
Kopen jullie zo nooit een anime figure? Ik ben precies den enigste die zich telkens laat verleiden![]()
Laatst gewijzigd door Magenof; 18 juli 2012 om 19:36 Reden: Image macheerde nie
Heb deze al sinds de vorige release, nice dat ze haar gaan rereleasen, want het is zeker 1 van de mooiste figs dat ik al gezien heb
Ikzelf ben gestopt met figurines te kopen, ik heb er geen plaats meer voor en cba om me een opbergkaske te kopen. Dan geef ik men geld wel uit aan manga of audioapperatuur en dergelijke. Dat of ik doe een impuls aankoop zoals op Made in Asia :')
koop enkel manga, figs zijn overpriced voor wat het is :/ maar die mangas nemen verdomme ook plaats inzit al aan een dikke 700 volumes ^^
Ik verzamelde vroeger ook mangas ma vond het wa stom om mangas te kopen van een serie die ik een jaar gelede online al had gelezeplus het neemt idd veeeel te veel plaats in. Enja ... Ik sponsor de anime/manga wereld wel met et kopen van figs en af en toe ne bluray film.
@zaj heb je ergens fotos online staan van je mangacollectie?
zijn ze bij archonia nu echt zot geworden? Puella Magi Madoka Magica PVC Figure - Ultimate Madoka 1/8 staat daar voor 219€ waar hij bij hoppysearch voor 130 dollar staat, ik wist dat archonia duur was maar 100€ meer is wel wat overdreven vind ik
![]()
Archonia is nu eenmaal duur. Hoeveel douanetaks zou er nog bij die $130 dollar komen? Toen ik wat OST's bij play-asia had besteld kwam dat neer op een €10 extra (levering met fedex was dan nog is €17 erbij)
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)