Pagina 8 van 255 EersteEerste ... 4567891011121858108 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 160 van 5086
    Crew Member -I-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als je tijd hebt kan je deze thread doornemen, het legt het einde van Elfen Lied uit (je moet wel vrij veel posts negeren): AnimeNfo :: View topic - Elfen Lied Ending Discussion (Spoilers)

Voor een nieuwkomer die Elfen Lied en Death Note heeft gezien kan je misschien best een andere genre bekijken, een "harem type" serie is misschien interessanter. Het kan goed zijn dat dit je ding niet is.
    -Love Hina
    -School Days (is wel ferm extreem op het einde )

Op deze site kan je checken waar een serie over gaat & de score van de serie vind je daar ook. Alles boven 7 of 7.5 zou goed moeten zijn.

Banned boeffel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jenthe Bekijk bericht
    Ben relatief nieuw in de animewereld, na volledig Death Note gezien te hebben (die trouwens helemaal geweldig was!) heb ik nu de laatste episodes van Elfen Lied gezien. Fantastische serie, alleen heb ik een paar vragen over het einde:

Spoiler:

Verder zou ik jullie graag eens vragen wat zowat de 'klassiekers' van de anime zijn? De lijst met aanraders hier op 9lives is zo groot dat ik niet weet waar te beginnen
    Rurouni Kenshin als ge van samurai/historiek houdt

(ik ben daar al een half jaar in de ban van )

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Ben relatief nieuw in de animewereld, na volledig Death Note gezien te hebben (die trouwens helemaal geweldig was!) heb ik nu de laatste episodes van Elfen Lied gezien. Fantastische serie, alleen heb ik een paar vragen over het einde:

Spoiler:

Verder zou ik jullie graag eens vragen wat zowat de 'klassiekers' van de anime zijn? De lijst met aanraders hier op 9lives is zo groot dat ik niet weet waar te beginnen

zeker een jaar geleden toen ik die serie zag.
    dit is wat ik er over herinner

Spoiler:

die serie was gewoon reclame voor de manga. tis hen nog gelukt want ik heb de volledige manga liggen hier.

neon genesis evangelion raad ik je wel aan.

Member
    iTrader
    53 (100%)
    Bedankt voor de info allemaal, zeker voor de link naar die thread -I-! Zal ik eens doorlezen straks. Nog iemand die potentiële animes weet die ik moet zien? Spannende verhaallijnen zijn essentieel, bij voorkeur geen al te luchtige animes, heb liever dat er een serieuze ondertoon in zit.

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Baccano!
    Beck
    Cowboy Bebop
    Samurai Champloo
    Katanagatari (deze is even wennen, maar het was het waard!)
    Code Geass

Deze zijn serieus
    LASTfm ~ Discogs TURN IT UP! A little louder

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shiftyke Bekijk bericht
    Code Geass

serieus
    wut

Member Doggiedog's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik sta stom dat Monster nog niet werd aangeraden. O_o Toch zowat één van de beste series die ik ooit gezien heb. Eens het verhaal goed op gang komt, is het erg spannend (vooral de laatste arc, heb zowat zitten trillen van spanning daar). En tevens zwaar psychologisch beladen.

Neon Genesis Evangelion wordt ook vaak aangeraden. Ikzelf doe het niet, ik heb enkel de film ooit eens gezien en die viel mij zwaar tegen, waardoor ik nooit aan de serie begonnen ben. En ook omdat het hoofdpersonage mij persoonlijk nogal irriteerde, maar zoals ik al zei, ik ben misschien verkeerd begonnen. (en misschien ook niet meteen iets voor beginners?)
    Iets in dezelfde zin (en volgens sommigen zelfs een beetje een copy-pasta van NGE) is Rahxephon, die leek mij wel interessant, maar die heb ik pas ontdekt net toen ik die mecha-toestanden beu werd, dus die staat sindsdien op hold. Moet ik eens hernemen. Wat ik ervan gezien heb, kon mij wel serieus bekoren. Ook een psychologisch beladen verhaal.

Berserk is ook geen luchtige anime, en spannend, maar of er een serieuze ondertoon in zit? Het draait er vooral om de blood & gore in een Middeleeuwse setting, met de politiek als thema. Enkel het einde van de anime kan u wel een serieuze WTF geven, doordat ze bijna alles wat u daar iet of wat op kon voorbereiden in de anime hebben verwijderd, lol (well, in de manga is het nog altijd een serieuze brok om te slikken). Om die reden wordt de manga ook beter beschouwd (maar hell, ik vind de manga zowat altijd nog de beste versie bij vergelijkingen tussen anime en manga, afgezien van een paar uitzonderingen dan). Maar als ge u focust op de politieke intriges, en het einde een beetje negeert, is de anime nog altijd supergoed. En moest ge nu toch geïnteresseerd zijn in het verdere verloop van het verhaal na dat rare einde, kunt ge de manga lezen. De tekenstijl is daar ook super, dus qua kwaliteit gaat het er heus niet op achteruit (ge moet gewoon van de nieuwe verhaalwending houden ...)

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Ik zal persoonlijk geen van die drie aanraden. Monster omdat ik het nogal slow-paced vindt, het verhaal doet er te lang over om zichzelf te vertellen. Maar een afrader is het zeker niet, omdat slow paced anime wel vaak voorkomt.

NGE is dan weer iets teveel van een mindfuck. Ik snap wat ze aan het doen zijn met deze anime, maar voor mij is het teveel van het goede.

Berserk zou ik dan weer willen aanraden moest het niet zijn vanwege dat einde. Ge zijt echt beter af met de manga.

But again, dit is m'n persoonlijke mening. Geen van de 3 is naar m'n mening een aanrader.

Member
    iTrader
    0
    vandaag nog es naar darker than black gekeken.
    Hoe verder het verhaal hoe toffer de anime wordt (persoonlijk)

Approved 9-lifer Mikkel's schermafbeelding
    iTrader
    208 (100%)
    Mushishi ep 9 - 10: die subtiele humor é
    Soredemo Machi wa Mawatteiru ep 6: Holy crap, is en blijft me toch een rare reeks pocco ^^

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !nsomn!a Bekijk bericht
    wut
    ik twijfelde nog, akkoord hij is zowat de vreemdere in het lijstje maar het is een reeks die sowieso bij veel beginners gesmaakt wordt.
    LASTfm ~ Discogs TURN IT UP! A little louder

Approved 9-lifer
    iTrader
    117 (100%)
    Claymore ep 6 - 10 : die teresa arc was awesome !

Durarara!! ep 1 : Ik daag iedereen uit de naam van deze serie 5x snel achter mekaar te herhalen.

Anyway, ik krijg hier een Baccano feeling van, zeker de art en muziek lijkt ferm op mekaar.
    Laatst gewijzigd door vic; 25 januari 2011 om 12:03
    Just do it !
    - MyAnimeList -
    [ Argentina ; Leo Messi ]

Approved 9-lifer LifeAspect's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Kore wa Zombie Desu ka? episode 3: damn why do I have a pervertic face on when watching this

Member
    iTrader
    3 (100%)
    ^ You have that pervertic face all the time, no worries.

Dragonball Kai 90: Slow pace weer, maar preview voor volgende ep zag er goed uit!

Approved 9-lifer
    iTrader
    117 (100%)
    lol @riskghost

---------------------------------------------------------------------------------------------------
    Level E ep 3 : omfg, he tricked us all.

Dragonball The Magic Begins : onofficiele (chinese..) film van Dragonball bekeken en kging strijk, echt absurde en idiote humor, maar het volgt de serie al iets beter als die Evolution film.
    Let wel dat het zo amateuristisch als iets is en dat alles ook relatief zwak en oud is, enkel kijken als je echt iets nodig hebt waar je verstand onder nul mag gaan.
    Aanrader voor elke Dragonball fanaat

hier een kleine voorsmaakje :

http://www.youtube.com/watch?v=V8NtVoutAaw
    Laatst gewijzigd door vic; 25 januari 2011 om 14:03
    Just do it !
    - MyAnimeList -
    [ Argentina ; Leo Messi ]

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Doggiedog Bekijk bericht
    Ik sta stom dat Monster nog niet werd aangeraden. O_o Toch zowat één van de beste series die ik ooit gezien heb. Eens het verhaal goed op gang komt, is het erg spannend (vooral de laatste arc, heb zowat zitten trillen van spanning daar). En tevens zwaar psychologisch beladen.

Neon Genesis Evangelion wordt ook vaak aangeraden. Ikzelf doe het niet, ik heb enkel de film ooit eens gezien en die viel mij zwaar tegen, waardoor ik nooit aan de serie begonnen ben. En ook omdat het hoofdpersonage mij persoonlijk nogal irriteerde, maar zoals ik al zei, ik ben misschien verkeerd begonnen. (en misschien ook niet meteen iets voor beginners?)
    Iets in dezelfde zin (en volgens sommigen zelfs een beetje een copy-pasta van NGE) is Rahxephon, die leek mij wel interessant, maar die heb ik pas ontdekt net toen ik die mecha-toestanden beu werd, dus die staat sindsdien op hold. Moet ik eens hernemen. Wat ik ervan gezien heb, kon mij wel serieus bekoren. Ook een psychologisch beladen verhaal.
    Ik vraag me af waarom sommigen de hoofdpersonage maar niets vinden.
    Het is eens iets anders dan dan al die rest,
    ok hij is een loser en onzeker soms irritant, maar daarom vond ik het ook zo goed.(eens iets anders dan al die andere hoofdpersonages)

Als je elfen lied goed vond is NGE wel een aanrader.(qua verhaal)

-----------------
    Trigun ep 15.

gundan wing ep 3
    komt beetje bij beetje allemaal terug
    mobile suit gundam ep 2.
    eerst wing uitkijken.

Member
    iTrader
    53 (100%)
    Dankjewel allemaal, ben dan maar aan NGE begonnen, weet er iemand nog een goede anime-review site (buiten anidb.net)?

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Dankjewel allemaal, ben dan maar aan NGE begonnen, weet er iemand nog een goede anime-review site (buiten anidb.net)?
    my anime list (mal)
    kun je ook je eigen lijst maken etc.
    ik kijk altijd daar als ik op iets nieuw wil zien

Member
    iTrader
    0
    Had toch ook niet met NGE begonnen hoor

OT:
    Fairy tail 63
    Dragon Crisis 03

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Kore wa Zombie Desu ka? 1-3: Pure geniune anime detected! Fantastische humor waar ik al 1 keer de slappe lach kreeg (gebeurt zelden met mij bij anime) en het verhaal zit goed tot nu toe.

Pagina 8 van 255 EersteEerste ... 4567891011121858108 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten