Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 22
    Member
    iTrader
    0

Smile Anime noob zoekt hulp

Morgen allen,

Regelmatig al eens geprobeerd te starten met anime verder uit te diepen,steeds liep dat met een sisser af,omdat ik waarschijnlijk steeds de verkeerde reeksen probeerde te volgen.De Faq alhier heeft me al redelijk op weg geholpen,maar te weinig naar mijn zin.En ja ik weet dat er ontelbare websites zijn waar men info kan halen,maar ik wil persoonlijke info.Ben dus op zoek naar Anime die een beetje een occulte,donkere sfeer heeft.Mag een beetje "over the top"zijn ook.Een reeks als Occult academy,Elven lied etc kunnen mijn goedkeuring ontvangen,dus reeksen in die trend zijn welkom.Nog een reeks die ik wel plezant vind is Highschool of the Dead.

Hoeft niet perse enkel occult te zijn,mag ook een reeks zijn die volwassen zaken aanpakt.Maar AUB geen mecca of hoe die dingen ook heten,een beetje ecchi hier en daar mag ook

Oh ja,zijn er websites waar je anime kan bekijken?Streamen?Meesten die ik heb ontdekt zijn via megavideo,en ik meen dat daar beperkingen op zitten?
    Demons run when a good man goes to war,Night will fall and drown in sun
    When a good man goes to war, Friendship dies and true love lies, Night will fall and the dark will rise
    When a good man goes to war, Demons run but count the cost , The battles won but the child is lost

Member maccie's schermafbeelding
    iTrader
    16 (94%)
    Blood The Last Vampire
    Hellsing

misschiens, heb zelf nog niet veel van zo'n anime series bekeken
    :: 2x Intel Xeon X5670 @ 4.32GHz :: Evga Classified SR-2 :: 3x 8GB Corsair Vengeance PC12800 CL8 kit :: 2x Asus GTX580 DirectCU II :: VERTEX 3 120GB + 2x Seagate EcoGreen 2TB :: Cubitek HPTX Tank :: Antec HCP-1200W ::

Member
    iTrader
    0
    Alvast bedankt,maar die heb ik al bekeken,lang geleden.Net gestart met Claymore te bekijken,enkel eerste episode,maar dit staat me ook wel aan.
    When a good man goes to war, Friendship dies and true love lies, Night will fall and the dark will rise
    When a good man goes to war, Demons run but count the cost , The battles won but the child is lost

Approved 9-lifer
    iTrader
    117 (100%)
    wat ik zou aanraden: TOKKO en Ga Rei-Zero (op beide is er wel een vervolg maar op manga dan), ook de Hirugarashi series zouden blijkbaar goed zijn, maar heb ze nog niet bekeken.

En voor het wat meer "realistischer volwassener" sfeertje: Requiem for the phantom en Rurouni Kenshin: Tsuiokuhen aka Samurai X: Trust and betrayal.

qua streamsites zullen de meeste wel zeggen om te downloaden, maar gwn intypen in google (bv. Requiem for the phantom ep 1 eng sub,..) en dan gwn wat rondsnuffelen en naar verloop van tijd zul je wel weten welke sites je aanstaan en welke niet.

Hiermee zul je wsl wel een tijdje verder kunnen peinsek, veel plezier.
    Just do it !
    - MyAnimeList -
    [ Argentina ; Leo Messi ]

Member Magenof's schermafbeelding
    iTrader
    42 (98%)
    Ghost in the shell ... alles van zien zowat Futuristic detective verhaal met veel actie en geweldige storyline

Kara no kyoukai: volwassenere anime, zalig verhaal en is zalig geanimeerd

Ergo proxy: brain fuck, cyberpunk, goed verhaal, dark, Post-apocalyptic ... wat wil je meer

Monster: 1 van mijn favoriete manga/anime, moet je gewoon gelezen/gezien hebben als manga/anime fan

Member
    iTrader
    0
    cool,hartelijk bedankt voor de info,hier kan ik inderdaad al een tijdje mee verder

Enkel jammer dat sommige series al wat ouder zijn,en dus moeilijker te vinden zijn...Iemand die deze zin snapt mag me altijd een PM sturen

Zijn deze eigenlijk makkelijk in de winkel te vinden?The garden of sinners(Kara no kyoukai)en Monster lijken me wel iets,maar zijn op minder legale wijzen niet te vinden.
    Laatst gewijzigd door soulreaper; 28 juli 2010 om 11:13

Member Magenof's schermafbeelding
    iTrader
    42 (98%)
    Monster box set: webshop gelegen in België waar je heel wat anime dvds kan kopen

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    En toch denk ik da ge Code Geass goed gaat vinden, ondanks dat er wat mecha in voorkomt!
    ...

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thizke Bekijk bericht
    En toch denk ik da ge Code Geass goed gaat vinden, ondanks dat er wat mecha in voorkomt!
    Een beetje Mecca/Sci-fi kan ik wel apprecieren,maar ik heb persoonlijk nooit begrepen wat er zo geweldig is aan mecca,maar zoals gezegd is dit persoonlijk

Member agrash's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thizke Bekijk bericht
    Agreed, de enige serie die ik totnutoe heb opnieuw bekeken (en zelfs nog geen week geleden)

Raar dat death note nog niet genoemd is

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door agrash Bekijk bericht
    Agreed, de enige serie die ik totnutoe heb opnieuw bekeken (en zelfs nog geen week geleden)

Raar dat death note nog niet genoemd is
    Deze week ook nog eens opnieuw bekeken, als enige herbekeken anime dusver. Da's echt een meesterwerk.

Wat lollige ecchi wa ge misschien apprecieert: Great Teacher Onizuka en Golden Boy. GTO kan bij momenten minder luchtig zijn dan doet vermoeden, dus nie direct oordelen! =p
    ...

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Death Note is zeker een aanrader

Member
    iTrader
    0
    D.Gray-Man ?

Member
    iTrader
    15 (100%)
    Soul Eater maybe.

Member mp4me's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Berserk

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Death Note
    Cowboy Bebop
    Samurai Champloo
    Code Geass (Er komen Meccas in voor maar het draait er niet om)
    LASTfm ~ Discogs TURN IT UP! A little louder

Member
    iTrader
    0
    Ergo Proxy heeft alles wat je zoekt in zich. Een paar goeie aanraders vind je ook wel hier: http://www.9lives.be/forum/9586092-post5.html. Bekijk vooral de Volwassen/Mysteries/Psychological/Horror categorie!

Approved 9-lifer LifeAspect's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    mensen dat code geass een meesterwerk noemen .....entertainent mss...maar een meesterwerk ... :') season 2 was een zo een trainwreck

Member TeknomanFan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Gantz (death + gore + blood + ecchi)
    Death Note
    Serial Experiments Lain
    Afro Samurai
    Black Lagoon

Crew Member -I-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soulreaper Bekijk bericht
    Een beetje Mecca/Sci-fi kan ik wel apprecieren,maar ik heb persoonlijk nooit begrepen wat er zo geweldig is aan mecca,maar zoals gezegd is dit persoonlijk
    Idem voor mij en toch is Code Geass uitstekend!

Normaal laten we geen "hey wat raden jullie mij aan?" threads toe omdat er dan teveel zulke threads komen. Ik zal deze thread nog niet onmiddellijk sluiten maar in het vervolg kan je zulke vragen stellen in deze thread: Welke anime-serie/film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan ? ‎
    We laten in deze thread wat meer toe dan gewoonlijk.

Wat ik je persoonlijk aanraad is, series tussen haakjes zijn mss wat minder:
    -Berserk
    -Darker Than Black 1 & 2
    -Ghost in the Shell de hele serie
    -Gantz
    -Death Note
    -Code Geass de hele serie
    -(Speed Grapher)
    -xXxHoLiC 1 & 2
    -(Witch Hunter Robin)
    -Monster
    -Black Lagoon 1 & 2
    -Gungrave
    (-Madlax)

je kan meer info vinden over deze series via de volgende sites:
    http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=main
    AnimeNfo.Com

Voor je tweede vraag omtrent het streamen van anime, dat mag je hier niet vragen. Je kan wel altijd een member pm'en en 'm het vragen. Ik raad je ook aan om bijkomende vragen op onze IRC channel te stellen: irc://irc.rizon.net:6667/9lives.anime
    Daar kan je alles vragen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten