Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Moderator Kandul

Member
    iTrader
    0

Moderator Kandul

Deze persoon heeft berichten onterecht uit een topic gewist.
    Deze berichten werden besproken in een topci om de oorzaak van de hoge belastingen op arbeid / de hoge inkomsten voor de sociale zekerheid te bespreken. Dit deed ik dan ook.

Mijn mening werd echter niet als politiek correct genoeg bevonden. Meer zelfs: ondanks het feit dat ik aankaartte waarom de sociale zekerheidsuitgaven zo hoog waren en deze dus gefinanciëerd moesten worden, wat leidde tot een nieuw en ongezien fenomeen sinds Daens: een werkende bevolking, die arm is. Dit mocht echter niet.
    Forumleden ruiden op en wilden me de mond snoeren en hun almacht over wat besproken mocht worden en wat verzwegen moest blijven laten gelden door mijn post te melden.

Kandul greep in en gaf prompt de forumleden gelijk. Vele van mijn posts werden gewist.

Nadien vroeg deze persoon om bronnen te geven.
    Deze post had ik echter niet gezien. Daar ik één van deze arme werkenden ben die een hoog brutoloon maar in verhouding een laag nettoloon heeft door RSZ-bijdragen, heb ik ook niet de tijd om constant op dit forum te zitten.
    Resultaat was een verbanning van dit forum!!
    Deze verbanning meldde een eindtijd: toen deze al lang verstreken was en ik langskwam, was de ban echter nog niet verlopen ...
    Ik stuurde een e-mail naar het centrale adres. Toen ik een tijd later (mogelijk verloop van dagen, ik hou het niet bij) nog eens langskwam was ik dan toch uit mijn censuur ontheven.

Uiteindelijk gaf ik dan de bronnen waar Kandul zo achter gevraagd had ...

Resultaat, de beste man doet het topic op slot wegens niet on-topic ??? Hij had echter mijn argumenten ervoren al afgesplitst in een ander onderwerp, waarop het helemaal niet van toepassing was, genaamd "sociale fraude" ... Proberen te begrijpen deed ik de man al lang niet meer, op dat moment.
    Van sociale fraude was er immers geen sprake maar gewoon van een normaal en regulier gebruik van de sociale zekerheid (regulier als in legaal, nb wat de wet mogelijk maakt)...

Nu ik eindelijk, op vraag van vele forumleden waarbij Flawless zeker een vermelding moet krijgen voor dreigementen, provocatie en offensief gedrag, bronnen geef voor mijn berichten ... je zou denken dat men blij is dat men eindelijk krijgt waar men al weken om zeurt en waarvan men beweert dat ik poch en ze niet heb (omdat men blijkbaar zelf niet capabel genoeg is om deze gegevens op te zoeken?) ... sluit Kandul de thread!!

Oink!

Als verklaring geeft de brave mens aan dat ik "mijn kans gehad heb".

Blijkbaar heb ik enkele delen van het forumreglement ernstig over het hoofd gezien, zijnde: enkel discussieren binnen een bepaald tijdsbestek.
    Binnen de 7 minuten antwoorden op een bericht van een moderator.
    Indien u een bericht van een moderator niet ziet en daardoor niet antwoord op zijn vraag, wordt u geband.
    Antwoorden op een dreigement, of u wordt geband.
    Discussieren over het onderwerp mag niet.
    Een onderwerp analyseren mag niet.
    Oorzaken analyseren mag niet.

...

:-S

Shinigami Cyberkef's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Weblogs
    7
    9lives - Games Forum - FAQ: Forum Rules

Klachten en opmerkingen
    Uiteraard staan wij ten allen tijden open voor opmerkingen of klachten.

We vragen echter om acties van (sub-)moderators niet in een topic op het forum te betwisten.
    Je kan elke Crew Member contacteren via e-mail of een Forum PM. De meesten kan je bovendien terug vinden op het #9lives.be IRC kanaal op QuakeNet.

Ben je niet tevreden met het gevolg dat een moderator geeft aan je klacht of opmerking of heb je algemene klachten dan kan je steeds de Telenet Games ombudsman contacteren. Op het forum loop de Ombudsman rond met de nick Thurman, maar hij is ook via mail te contacteren op ombudsdienst@9lives.be
    En nog iets uitgebreider in Sticky op dit forum

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten