Nu enkel nog "In 1998 start Telenet met games.pandora.be" fixen.
Enkel als er een knappe vrouw gratis bijkomt!
ontopic: Shirt, badhanddoek... 9lives merchandising? I want a string!
Ik wil ook zo een t-shirt![]()
Ge had dat bij den enquête moeten zeggen hé, ik had tal van merchandising-conceptjes klaar, zelfs 'n koffiejat met 9lives-logo.
Ik heb da gezet in de enquete :o
Gaming magazines hebben imo hun beste tijd gehad.
Ik kocht elke maand vroeger de PC gameplay (gestart met het "nox" nummer hééél lang geleden, 2000) en gestopt in 2008 met tussendoor de PU en gunk. Alle info dat er in die magazines staan kunt ge op internet (gaming sites, forums, youtube, etc) vinden, interviews en "speciale zaken waar magazines zichzelf mee proberen te onderscheiden" incluis.
Dat vind ik ook. Daarenboven had je vroeger nog demo's die bij de boekjes zaten. Dat was ook zeker plezant.
Wat het wel al iets interessanter maakt nu, is dat men een gratis game geeft bij een jaarabonnement. Al zijn het meestal geen top games en moet de game je natuurlijk ook nog liggen.
Het is een mening, ik deel die absoluut niet. Heb sinds 1996 een abo op (PC)Gameplay en ik ga dat niet in de onmiddellijke toekomst veranderen.
Wanneer wordt die Jaarabonnement ge-update??
De abonnementspagina op 9lives komt er met de grote update van augustus. Via die eerder gelinkte webpagina, wanneer die lui goesting hebben om dat bij te werken zeker?Niet vergeten dat dat bedrijf niet van de snelste is.
Allee om deze website te steunen, zal ik een jaarabo nemen zodra deze beschikbaar zijn.
En nu nog zo'n badhandoek erbij en ik koop ook een abo![]()
Wie weet krijgen de eerste 250 wel geen badhanddoek als 'surprise'...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)