Wie kan mij helpen met volgende situatie:
Bij wat opzoekwerk stuitte ik op een oud account van mij, maar gezien dat ik dit al geruime tijd niet meer had gebruikt, dacht ik dat deze verwijderd was.
Nu had ik vorig jaar een nieuw account aangemaakt (niet meer wetende van m'n oud account $l@y3r => don't ask) en m'n collega wees mij er net op dat dubbelaccounts niet zijn toegelaten, dus ben ik hier maar onmiddelijk met deze topic begonnen.
Mijn vraag is nu, kan ik mijn gegevens van m'n oud account laten samen voegen met m'n nieuw account? Zo behoud ik m'n registratie-datum van destijds in 01/2003 (oogt toch mooier, niet?de beginjaren van 9lives denk ik zelfs?) en ben ik ineens van m'n oude benaming af.
Alvast bedankt voor de feedback & eventuele oplossing!
ps: het emailadres van het oude account is destijds met @pandora.be geregistreerd en dit nieuwe is met @telenet.be geregistreerd, dus komt beide in dezelfde mailbox terecht.

LinkBack URL
About LinkBacks
) en m'n collega wees mij er net op dat dubbelaccounts niet zijn toegelaten, dus ben ik hier maar onmiddelijk met deze topic begonnen.
de beginjaren van 9lives denk ik zelfs?) en ben ik ineens van m'n oude benaming af.
Met citaat reageren