Repsysteem voor music vond ik wel handig.
Gemakkelijk om rep te geven als iemand een leuk nieuw nummer deelt die niemand kent. Nu ben je dat overzicht wat kwijt.
Voor de rest van het forum kan ik niet spreken.
Repsysteem voor music vond ik wel handig.
Gemakkelijk om rep te geven als iemand een leuk nieuw nummer deelt die niemand kent. Nu ben je dat overzicht wat kwijt.
Voor de rest van het forum kan ik niet spreken.
Beter zou er wat gedaan worden aan overduidelijke trollen ipv het repsysteem af te schaffen....
Al van dag 1 gezegd da da systeem op nie veel trok.
Het word zelden gebruikt waarvoor het dient en het word vooral misbruikt door sommige vriendjes.
Liever kwijt dan rijk.
Ik ben hier dus wel dagelijks reps aan het mislopen hé!!!![]()
Fijn om circle-jerks te stimuleren, verder weinig nut.
Waar heeft het nut, waar niet?
Algemene, vrije tijd, zwam, games general, buy&sell?
Muziek, films, hardware, economie en juridisch advies?
Probeer bij deze subfora dan ook 'stoere populaire threads' extra buiten te houden (indien mogelijk).
Wat is het nut van het totaal aantal reps te kunnen zien?
Ook de beperking qua reps aan 1 persoon geven vond ik maar raar. Beter beperken in tijd, dan in andere reps geven. (indien moegeijk)
Groep 'reppers' is goed idee.
Het is doenbaar, maar niet zoals het was.
(thread niet volledig gelezen)
Ja lap hé. De cuda heeft mij kweeniehoegoe geholpen en nu kan ik die niet eens belonen met een repke hé![]()
ik wil reppen !
Dat is nog zoiets waar ze mee rekening zullen moeten houden: van zodra ze het terug aan (zouden) zetten, zou ge onmiddellijk een overspoeling van reppers hebben die de boel misschien, opnieuw doet crashen.(tenminste als ze hier geen maatregel tegen hebben getroffen)
En het is niet dat heel 9lives er tegen is. Integendeel meer dan 63 procent is ermee akkoord. (Voor zover dat dit een representatieve steekproef is.)
Zwier dat rep syteem is terug online. De mensen die er tegen zijn hebben er toch geen last van en ze zijn in de minderheid.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)