Moet zo'n systeem écht nuttig zijn?
Ik denk dat de meeste mensen die pro zijn het gewoon leuk vinden om rep te geven & te krijgen.
Niets mis mee imo.
Moet zo'n systeem écht nuttig zijn?
Ik denk dat de meeste mensen die pro zijn het gewoon leuk vinden om rep te geven & te krijgen.
Niets mis mee imo.
Tenzij het natuurlijk de server performance serieus beïnvloed wat dan ook de reden was dat ze het heb uit gezet![]()
Repkes zijn morgen terug![]()
Idem. Het zou vandaag toch moeten werken?
En wie heeft jullie dat verteld?
Wie heeft hem dat verteld?
De kleine trollen in zijn hoofd?
Waarom zijn de repkes nog niet terug?
Het is voor zover ik weet (wat even veel is als jullie) nog altijd omdat het de server overbelast.
Voor mij hoeft het niet. (al ben ik er niet tegen ofzo)
Rep is een systeem om forum-verslaafden, spammers of populisten tijdelijk een "goed gevoel" te geven. Het gevoel duurt niet, wat leidt tot nog meer posts van bovenstaande groepen.
You write stuff on forums to share your opinion, not to get other people's approval or praise
Man man wordt er nog altijd zo gezaagd om reps. Ik vind het echt goed zo, geen repgehoer. En als je lang genoeg op het forum zit, weet je ook aan wie je iets hebt. Een hoger cijfer onder zijn of haar naam zegt daar nu eens niets over.
De reps mogen idd terugkomen.
Ik heb honderd euro's uitgegeven om mensen mij reps te geven :/
Laatst gewijzigd door Booka Shade; 12 mei 2012 om 09:20
Ja, vooral voor subforums als het webdevelopment forum waar je mensen kan helpen lijkt me dat iets goed.
Is het forum zo anders zonder de reps mss?
Ja. 't voelt naakt en kaal.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)