Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
    Banned
    iTrader
    0

Berispingen/oprispingen

Hallo,

Ik heb nu 4 berispingen op mijn kerfstok die verlopen in 2012, het jaar des onheils.
    Het is niet de bedoeling dat ik er persé om vraag, maar tot hoever kun je gaan om niet geband te worden?

Sommige berispingen brengen meer strafpunten met zich mee dan andere, hoe werkt dat systeem hier?

Met vriendelijke groet,

Dr_Pill

Approved 9-lifer smitske's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    30 strafpunten = permban azek me niet vergis, als je dan een dubbel maakt wordt die normaal ook direct insta banned, nuja hangt er vanaf wie je bent/kent natuurlijk.

Voor de 30 zijn er ook al wel enkele aantallen met tijdelijke bans die ik niet direct ken, er is en FAQ van ergens.

deze dus:

http://www.9lives.be/forum/faq.php?f...fr#faq_infrac2
    Laatst gewijzigd door smitske; 11 november 2011 om 00:29

Super Moderator Dakantochnie's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Beste Dr_Pill,

Zoals Smitske ook al opmerkte, kan u de FAQ raadplegen voor zulke informatie.
    U wordt automatisch gebanned bij 10, 15, 20, 25 en 30 punten.
    Ondanks het feit dat wij ons als moderatorteam zoveel mogelijk houden aan de standaard infractions, staat het ons vrij om members die de kantjes er af lopen, een zwaardere strafmaat op te leggen. U weze geïnformeerd.

-Dakantochnie

Banned
    iTrader
    0
    Jongens, ik kan begrijpen dat jullie me afrekenen op mijn flauwe grappen stande pede gepost op dit forum.

Maar een berisping krijgen, terwijl ik gewoon vraag naar uitleg, waar slaat dat op?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kandul
    Hallo,

Je hebt geen infraction gekregen voor een flame, maar voor een ongewenste post. Een serieus verschil in zwaarte en dus in het aantal punten.
    Verder is het niet aan jou om te zeggen waar wij de grens moeten trekken en deze is al zeker niet zwartwit zoals jij het stelt.

mvg,

Kandul
    Moderator Algemene Fora

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr_Pill
    Dus als ik zeg dat parenclubs goor zijn, dat je voor bridge te spelen ook met even aantal moet zijn en dat ik iemand vraag, die saignante details over haar sexleven op het internet smijt,of ze in jambers komt, dan is dat een flame?

Er zijn er die zeggen dat de persoon in kwestie - glashelder - een manwijf is en dat ze met een bejaarde man geen kindjes meer kan maken samen is, dat mag allemaal wel.

Ofwel sluit je die thread, ofwel laat je iedereen begaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kandul
    Beste Dr_Pill,

Je hebt een berisping ontvangen op 9lives - Games Forum.

Reden: [LO] Belachelijke/onnuttige/ongewenste post
    -------
    Beste,

Gelieve de hint te begrijpen als jouw bericht verwijderd wordt. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je dan voortdoet met zulke berichten te plaatsen.

mvg,

Kandul
    Moderator Algemene Fora
    -------

Voor deze berisping krijg je 3 strafpunt(en). Dit kan een verminderde toegang tot gevolg hebben totdat de strafpunten zijn verlopen. Strafpunten voor ernstige overtredingen verlopen niet.

Oorspronkelijk bericht:
    http://www.9lives.be/forum/vrije-tij...l#post15597553
    Glashelder, hoeveel keer zijt gij in Jambers geweest?

Spoiler:
    Met vriendelijke groet,
    9lives - Games Forum

Zwart-Wit, ik doe een beetje lastig - prive in een pm zonder de persoon aan te vallen - en ik heb er 1 aan men broek, machtsmisbruik ?

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Er zijn er die zeggen dat de persoon in kwestie - glashelder - een manwijf is
    Serieus?

Ik begin richting Arifiene te gaan geloof ik, als het komt op de aanleiding zijn tot infractions. Misschien moeten jullie dat eens als signaal opnemen. De (vrouw)vriendelijkheid is hier niet bijzonder hoog. Het is maar een hint, doe er verder mee wat jullie willen.

Meestal negeer ik zulke posts en report ik ze ook niet altijd (hangt er en beetje van af in welke stemming ik ben ), maar ik zie ze toch vrij snel verwijderd worden met eventueel infractions of bans er op volgen, wat ik tof vind, maar misschien moet er ook eens gewoon een publiek signaal afgegeven worden want ik ben dat constante gezeik eigenlijk wel een beetje zat. Praktisch ieder meisje hier is wel eens lelijk genoemd door een of andere nolifer op 9lives. En dat kan je wel overgevoelig noemen of gezaag of wat dan ook, maar ik zie hier de vrouwelijke leden niet constant de mannelijke leden kleineren, lelijk noemen, "ik zou er niet opkruipen herp derp."

Kom op zeg. Het is soms net het zesde leerjaar met dat gepest en gezuig en getreiter. Gedraag je eens volwassen zonder mensen beginnen uit te lachen of te schelden.

En ja, hoge bomen vangen veel wind en door expliciet te posten in die thread wéét ik dat er reacties gaan komen. Maar die hoeven niet zo persoonlijk of kwetsend te worden, dat doe ik namelijk ook niet, ik reageer altijd heel erg netjes.

Over die specifieke thread: die verloopt (tot nu toe) gewoon vrij goed en respectvol, mensen zijn nieuwsgierig en stellen vragen en ik probeer die zo goed mogelijk (en niet té expliciet) te beantwoorden. Als je dom gaat lopen doen in zo'n topics, zitten er binnen no time een slotje op en is het weer van "jullie kunnen er duidelijk niet mee overweg." Wat ik persoonlijk wel jammer zou vinden, maar goed.
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Approved 9-lifer V1nce's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr_Pill Bekijk bericht

Zwart-Wit, ik doe een beetje lastig - prive in een pm zonder de persoon aan te vallen - en ik heb er 1 aan men broek, machtsmisbruik ?

Nu krijgt ge nog een berisping omdat je hier komt klagen over een gegeven berisping ipv naar de ombudsdienst te gaan als het u nie aanstaat.
    't staat zelf in een sticky boven deze thread.

Het gaat hier rap gedaan zijn bij u.
    Beter regels lezen voor ge threads maakt.

Super Moderator VishnuSixDix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    10
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr_Pill Bekijk bericht
    Zwart-wit ?

Je overgeneraliseert en probeert je niet aan te passen aan de geldende regels - en aan netiquette in het algemeen (= zekere vorm van goed gedrag op fora) - waarna je de corrigerende maatregels afdoet als machtsmisbruik.

Ga eerst voor de spiegel staan en kom tot een conclusie. Of je past je aan, of je weet het beter, maar dan hoor je niet op een deftig forum thuis.

Ik raad je aan de sticky hierboven te lezen ivm de ombudsman en bij verdere vragen een supermoderator - administrator te raadplegen vooraleer naar die ombuds te schrijven.

Case closed.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten