Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Member
    iTrader
    0

verantwoordelijke forum

Aan de moderatoren gezien zij de enige zijn die dit kunnen zien:

Wie is er verantwoordelijk voor de goede werking van dit forum?

Kan ik het post-adres hebben aub?

Hoelang duurt het gemiddeld voor de ombudsman reageert op een klacht?

Dank,

Soekie

P.S.: Titel moet natuurlijk "Verantwoordelijke forum" zijn. Doch is niet meer aanpasbaar.
    Laatst gewijzigd door Soekie; 22 maart 2011 om 21:11 Reden: Fout in titel

Approved 9-lifer smitske's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soekie Bekijk bericht
    Aan de moderatoren gezien zij de enige zijn die dit kunnen zien:

Wie is er verantwoordelijk voor de goede werking van dit forum?

Kan ik het post-adres hebben aub?

Hoelang duurt het gemiddeld voor de ombudsman reageert op een klacht?

Dank,

Soekie

P.S.: Titel moet natuurlijk "Verantwoordelijke forum" zijn. Doch is niet meer aanpasbaar.
    ombudsman die lijkt niet te bestaan, meerdere mensen sturen erheen en krijgen geen antwoord. (ook bij sommige mods is er twijfel of deze er wel is, andere zeggen van wel).
    De hoogste 'macht' is Epyon/Cyberkev, daaronder Dakantochni en vish.

Daaronder de rest

Maar doe geen moeite, je krijgt enkel infra's en bans met dit soort dingen (eigen ervaring).

Approved 9-lifer Implar's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ombudsman of verantwoordelijke van een bepaald onderdeel....

Member
    iTrader
    0
    Bedankt voor het antwoord.

Probleem is dat de mods mij regelmatig op onzichtbaar zetten. Of althans één van hun. Momenteel is het spelletje weer reeds gedaan?
    Ofwel ben ik wel zichtbaar voor dit forum?
    Ik weet niet wat er gebeurt, ik krijg alvast nergens meldingen van (dat ik op zichtbaar of onzichtbaar sta). Andere gebruikers zijn ook niet op de hoogte gesteld in een soort van algemene mededeling waarom ze mij hier niet meer zien opduiken ofzo ... (Ze hebben denk ik zelf ook niet het initiatief genomen om opheldering te vragen aan de moderatie).
    Op het forumreglement staat er ook niets over in. Dus er is sterke reden om te vermoeden dat het hier gaat om een behandeling op basis van willekeur.

Iig sla ik alles op, want er staat niets over in hun forumreglement.
    Wat er wel in het forumreglement staat is dat overtredingen zoals beledigingen en oproepen tot geweld worden weggehaald (dat moet ook want dat is de moderatie min of meer wettelijk verplicht, wil ze niet mede aansprakelijk gesteld worden in geval van strafklacht). Tegenover mij vindt men echter niet dat men dat moet nakomen ...

Wie is dan eigenlijk de eigenaar van dit forum? Telenet? En zijn er concrete contactgegevens zoals een telefoonnummer of liefst een postadres? (Als ik dat hier zo lees moet de brievenbus alvast groot zijn, of moeten vele gebruikers joekels van beledigingen normaal vinden en dit zomaar willen laten staan. :?)

Met enkele moderatoren heb ik reeds slechte ervaringen (één die vond dat een bericht over 'toners' van printers niet onder de rubriek 'printers' behoorde en me daarvoor 2 strafpunten gaf, en een andere die vond dat hij mijn post mocht wissen en beledigingen mocht laten staan omdat hij het niet met mijn mening eens was.
    Bij de forumadministratie (Epyon) vind ik ook geen gehoor. Zij sturen tevens niet terug. Mogelijk zien ze mijn pb's ook niet... gezien die onzichtbare modus. :?

Super Moderator VishnuSixDix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    8
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smitske Bekijk bericht
    ombudsman die lijkt niet te bestaan, meerdere mensen sturen erheen en krijgen geen antwoord. (ook bij sommige mods is er twijfel of deze er wel is, andere zeggen van wel).
    De hoogste 'macht' is Epyon/Cyberkev, daaronder Dakantochni en vish.

Daaronder de rest

Maar doe geen moeite, je krijgt enkel infra's en bans met dit soort dingen (eigen ervaring).
    Die leugens moeten eens eindigen. Je leeft in je eigen wereldje en hebt hoegenaamd geen besef van wat er reilt en zeilt. Alle dingen die dagelijks goed en deftig afgehandeld worden, die komen hier geen aandacht eisen en threadjes maken. Die volgens immers wél de normale procedures en regels.

Member
    iTrader
    0
    Ik heb de normale procedure en regels gevolgd. Nergens vind ik iets terug over forummers naar eigen goeddunken op zichtbaar en onzichtbaar zetten... noch over het toelaten van beledigingen en oproepen tot geweld.

Doch wil ik de moderatie nog de kans geven om een bevredigende verklaring te geven voor dit vreemde fenomeen.

Approved 9-lifer smitske's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Ik snap niet wat je bedoelt met die onzichtbare modus.
    Ik zal er van uit gaan dat dit de 'ignore' functie is aangezien ik al van meerdere personen heb gelezen dat ze dit bij jou hebben gedaan, dit wil zeggen dat jouw posts 'verborgen' zijn (ze zien daét je hebt gepost en ipv je tekst zien ze you ignored this user ofzo, kheb het is getest), pm's worden zover ik weet niet per default ignored en het lijkt me sterk dat mods dit zouden doen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VishnuSixDix Bekijk bericht
    Die leugens moeten eens eindigen. Je leeft in je eigen wereldje en hebt hoegenaamd geen besef van wat er reilt en zeilt. Alle dingen die dagelijks goed en deftig afgehandeld worden, die komen hier geen aandacht eisen en threadjes maken. Die volgens immers wél de normale procedures en regels.
    Vish jij bent hier bevooroordeeld, welke leugens verkondig ik dan?

Voor zover ik weet zijn ep en cyber de 'hoogste' macht, daarna jij en dakantochni.

Dat je met dit soort posts infra's krijgt staat zelfs in de regels, dus ook geen leugen.

De ombuds heb ik gezegd dat die er naar mijn mening niet lijkt te zijn, dat sommige mods zelf ook geen weet er van hebben en dat andere zeggen dat die er wel degleijk is.
    Ik weet dat je me niet moet en dat je vooringenomen bent tegen mij, maar je moet niet gaan overdrijven.

Ik ben niet de enige persoon die die fameuze ombuds nog niet heeft weten terugsturen, als er zelfs onder mods twijfels bestaan over het bestaan kun je je toch vragen gaan stellen.

Super Moderator VishnuSixDix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    8
    Mij is gezegd dat de ombuds die mail heeft gelezen, maar nog niet beantwoord.
    De mens heeft niet al teveel tijd en beantwoordt de mails (individueel dus) meestal 1x per week.

Wachten en minder hysterisch doen (en voor smitske zwammen (over het verleden)) is de oplossing.
    Laatst gewijzigd door VishnuSixDix; 22 maart 2011 om 21:46 Reden: dt fout eruit werken :/

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten