Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 29
    Banned Reborn's schermafbeelding
    iTrader
    56 (100%)

Waarom werd mijn topic gesloten?

Hey

http://www.9lives.be/forum/vrije-tij...antwerpen.html

Waarom is dat gesloten? Zonder enige reden? Waarom mag dit dan wel? http://www.9lives.be/forum/vrije-tij...le-choice.html

Wat heb ik mss verkeerd gedaan? Care to share mods?

Ik wil weten welke mod mijn topic heeft gesloten en wat zijn reden was.

Grtz
    Laatst gewijzigd door Reborn; 27 februari 2011 om 14:47

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Omdat je een troll bent en al zo'n duizendachtige topics aangemaakt hebt.
    En we weten dat je niet kan zingen Elvis!
    Ex-Division9|Airsoft addict
    Specs: i5-2500k 8GB DDR3 1866 Mhz .:. 2x XFX R9 280x .:. Samsung SSD 840 EVO 256 GB

Banned boeffel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Omdat we al besproken hadden waar de meeting zou plaatsvinden

Leuven en gent waren top 2 favorieten

iTrader
    56 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sh@D0wBE Bekijk bericht
    Omdat je een troll bent en al zo'n duizendachtige topics aangemaakt hebt.
    En we weten dat je niet kan zingen Elvis!
    1. ik ben geen troll
    2. Ahja? Waar dan? Dit is de eerste keer dat ik daarover een topic heb aangemaakt.
    3. Ik kan wel zingen vervang die "we" maar in "een paar man"

Is helemaal geen argument wa da gij zegt, wrm mag die andere meeting topic dan wel? Volgens mij heeft iemand een gewone gebruiker die mij ni kan hebben gereported en dan heeft een mod dat gesloten. Jullie zijn jaloers weet ik veel. Als ge ni kunt lezen zijn er een paar man stuk of 8-9 die wel willen komen. Vinden die mij dan wel een troll?

@boeffel

Wat hebben die andere meetings te maken met mijn meeting? Zijn totaal verschillende zaken.

Op 1 of andere manier gaat mijn topic heropent worden, ze gaan massaal mods pmen om te vragen dat het asap heropent wordt. Tis ni da er een aantal noobs mij ni kunne hebben dat mijn topic gesloten moet worden. Iedereen gelijk voor de wet, als die andere meeting topic mag dan mag mijn topic ook !
    Laatst gewijzigd door Reborn; 27 februari 2011 om 14:58

Banned
    iTrader
    458 (100%)
    Imo was er aan dat topic niets mis. Zonder een reden of wat dan ook wordt het dan wel ineens gesloten ?!

En geef Reborn hier nu geen infractions voor, hé.

Member
    iTrader
    37 (100%)
    Toeval dat ik hier op terecht kwam, Reborn, je kan beter zingen als mij, maar geloof me dat is geen referentie.
    Met je zangtalent dat ik gehoord heb op die mp3's zal je geen carrière moeten beginnen vrees ik.

Als je toch bevestiging wilt hebben, vraag dan de mening van mensen die muzikaal geschoold zijn, doe dan mee met Idool of passeer eens bij een platenlabel, maar buiten wat vertier in de Karaoke club ga je met dat zangtalent niet verder geraken.
    Als je hier op 9lives een serieuze mening en beoordeling verwacht dan ben je verkeerd bezig vrees ik.

Wat niet wilt zeggen dat je je niet moet amuseren in het leven, als je graag zingt, waarom dan geen plezier maken in de karaoke bar of danscafé.
    Voor degelijke service ga eens langs bij:
    CMaS

Approved 9-lifer
    iTrader
    84 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Voodooghost Bekijk bericht
    Als je toch bevestiging wilt hebben, vraag dan de mening van mensen die muzikaal geschoold zijn, doe dan mee met Idool of passeer eens bij een platenlabel, maar buiten wat vertier in de Karaoke club ga je met dat zangtalent niet verder geraken.
    Als je hier op 9lives een serieuze mening en beoordeling verwacht dan ben je verkeerd bezig vrees ik.

"De meeste turken die ik ontmoet heb zijn: lelijk, leugenachtig, extreem patriottisch, niet in staat om zichzelf en hun land objectief te bekijken en meer."
    "Het is blijkbaar "racistisch" om een groot deel van een volk lelijk, oneerlijk en patriotisch te vinden"
    Pokem0ng

iTrader
    56 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Voodooghost Bekijk bericht
    Toeval dat ik hier op terecht kwam, Reborn, je kan beter zingen als mij, maar geloof me dat is geen referentie.
    Met je zangtalent dat ik gehoord heb op die mp3's zal je geen carrière moeten beginnen vrees ik.

Wat niet wilt zeggen dat je je niet moet amuseren in het leven, als je graag zingt, waarom dan geen plezier maken in de karaoke bar of danscafé.
    Allemaal goed en wel, maar wat velen hier niet weten of vergeten zijn is dat die liedjes 6 tot 9 jaar geleden (ik ben ondertussen al bijna 25 en heb meer ervaring) zijn opgenomen met amateuristisch materiaal, het is niet hetzelfde als je een liedje opneemt in een pro studio of gewoon thuis met een crappy microfoon op een pc .... Je zegt het zelf, jullie baseren zich op die mp3's maar geloof me, kom eens live horen, een groot verschil wat heb ik daaraan om dit zo hard te benadrukken dat ik wel kan zingen? Anders zou ik me belachelijk maken als het ni zo was he En wie zegt dat ik überhaupt een carriere wil beginnen?

Over die bevestiging van muzikale geschoolde mensen kan ik kort en bondig zijn, ze hebben mij live horen zingen en ze hebben niks anders dan lof. Ik heb talent volgens hun. Maar daar gaat dit helemaal niet over, het gaat hem over dat ik mezelf aan jullie wil bewijzen, ik wil het tegendeel bewijzen. Daarom die meeting. Zodat jullie het met eigen oren LIVE kunnen horen of ik al dan niet kan zingen. Waarom denkte dat ik express die liedjes heb laten opstaan al die jaren? Zodat ik elke keer kan horen hoe dat jullie erop bashen? Nee, zodat jullie het verschil live horen
    Laatst gewijzigd door Reborn; 27 februari 2011 om 15:46

iTrader
    56 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rscaboy Bekijk bericht

Typisch ge komt altijd terug op het verleden, iets dat in oktober 2002 werd opgenomen en toen was ik 16, newsflash ik ben nu 25 .....toen kon ik ook zingen maar ik was zo zenuwachtig dat mijn stem begon te trillen, resultaat = niet zo denderend. Ik was toen amper 16 man, wa wilde? Ik had totaal geen (camera)ervaring etc, ik was zo nerveus ....

Daarom dat ik het tegendeel wil bewijzen aan mensen die zich baseren op het verleden en denken dat ik niet kan zingen enkel en alleen door dat stom filmpje

Member
    iTrader
    2 (100%)
    En lijk je nu nog meer op Elvis?
    "Statistically 9 out of 10 people enjoy gang rape."
    "In capitalist America, bank robs you."

Member
    iTrader
    0
    Dus zoals ik reeds aanhaalde in uw gesloten topic:

Ge geeft spijtig genoeg ENORM veel om hoe ze hier op een forum over u denken.
    Werkelijk, leer relativeren. Want niemand kan u op deze manier ook maar serieus nemen.

Dit is maar verdomme een forum.
    Ga u nu eens bewijzen in het echte leven, in plaats van op het internet?
    - Job
    - Vrienden
    - Vaste relatie
    - Op eigen benen staan.

( De opsomming is gebaseerd op zowat alle verhalen die ge hier tot op heden hebt neergepoot )

Allemaal dingen die precies verwaarloosbaar zijn t.o.v. uw reputatie op dit forum. Beangstigend vind ik het.

Member
    iTrader
    24 (100%)
    man man man zelfs al zing je de pannen van het dak,ik denk dat dat hier niemand interesseert,

wordt het niet stilaan tijd voor nog eens een alter ego btw

iTrader
    56 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stoomboot Bekijk bericht
    Dus zoals ik reeds aanhaalde in uw gesloten topic:

Ge geeft spijtig genoeg ENORM veel om hoe ze hier op een forum over u denken.
    Werkelijk, leer relativeren. Want niemand kan u op deze manier ook maar serieus nemen.

Dit is maar verdomme een forum.
    Ga u nu eens bewijzen in het echte leven, in plaats van op het internet?
    - Job
    - Vrienden
    - Vaste relatie
    - Op eigen benen staan.

( De opsomming is gebaseerd op zowat alle verhalen die ge hier tot op heden hebt neergepoot )

Allemaal dingen die precies verwaarloosbaar zijn t.o.v. uw reputatie op dit forum. Beangstigend vind ik het.
    U hebt een verkeerd beeld over mij vrees ik, ik heb vrienden, ik sta op mijn eigen benen en die dingen verwaarloos ik helemaal niet.

Hoe zou u zelf zijn dat de meesten op dit forum een bepaald beeld van u hebben en u zitten uit te lachen? Waarom mag ik dan niet het tegendeel bewijzen? Ja idd dit is maar verdomme een stom forum maar dat is het punt niet. Lees tussen de lijnen dan zulde het wel snappen waarover dit allemaal gaat. I couldn't care less about my rep on this forum behalve als ze onwaarheden verkondigen.

(ge moet ni alle verhalen geloven die ik neerpoot of die anderen neerpoten over mij )

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pffftt Bekijk bericht
    man man man zelfs al zing je de pannen van het dak,ik denk dat dat hier niemand interesseert,

wordt het niet stilaan tijd voor nog eens een alter ego btw
    Spreek voor u zelf, veralgemeen niet zo snel
    Laatst gewijzigd door Reborn; 27 februari 2011 om 16:31

Approved 9-lifer Dinsdagland's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Elvis, je hebt één ding echt bewezen: Elvis lives! Maar hij is een beetje zijn stem kwijt
    Per me c'è solo l'Inter

iTrader
    56 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reborn Bekijk bericht
    Typisch ge komt altijd terug op het verleden, iets dat in oktober 2002 werd opgenomen en toen was ik 16, newsflash ik ben nu 25 .....toen kon ik ook zingen maar ik was zo zenuwachtig dat mijn stem begon te trillen, resultaat = niet zo denderend. Ik was toen amper 16 man, wa wilde? Ik had totaal geen (camera)ervaring etc, ik was zo nerveus ....

Daarom dat ik het tegendeel wil bewijzen aan mensen die zich baseren op het verleden en denken dat ik niet kan zingen enkel en alleen door dat stom filmpje
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinsdagland Bekijk bericht
    Elvis, je hebt één ding echt bewezen: Elvis lives! Maar hij is een beetje zijn stem kwijt

iTrader
    49 (100%)
    Waarom wil je dat zo graag bewijzen aan de 9lives community?
    Per me c'è solo l'Inter

iTrader
    56 (100%)
    Waarom wil je dat zo graag bewijzen aan de 9lives community?
    Omdat ze onwaarheden verkondigen? Ze baseren zich op een oude opname van 2002 zonder dat ze de omstandigheden weten. Ik wil het tegendeel bewijzen. Zodat de mensen op 9lives niet meer flamen en bashen en mij uitlachen voor mijn zangtalent.

Ik moet mij bij andere mensen niet bewijzen, ze hebben mijn talent gezien en gehoord, dat gaat van vrienden, familie tot geschoolde muzikanten en zangers.

Als ik nu hier niet zat op dit forum dan zou het me helemaal niet interesseren wat jullie over mij denken maar ik zit nu eenmaal hier op en ik wil dat jullie ermee stoppen met dat gebash over mijn gezang terwijl jullie mij zelfs nog nooit hebben LIVE horen zingen. En het is zeer makkelijk om bv u te baseren op een oud filmpje, zo kan ik het ook zonder maar dan ook de kans te krijgen om het tegendeel te bewijzen.

iTrader
    49 (100%)
    Maak een nieuw filmpje?
    Per me c'è solo l'Inter

iTrader
    56 (100%)
    Maak een nieuw filmpje?
    Nope no way. Ik heb trouwens de equipment er ni voor, liever zo live en raw.

Banned
    iTrader
    0
    Ik dacht dat jij een open beenbreuk had?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten