A
Heeft iedereen op dit forum eigenlijk het recht om een politieke discussie te starten ( op een andere plaats dan Politiek & Actualiteit ) ?
Ik vraag het mij af, omdat je voor het politieke gedeelte toelating moet hebben, dus als je daar geen toelating hebt, kan je er niet posten.
Als je dan een politieke discussie start, dan krijg je:
1) infraction points omdat je in het verkeerde onderdeel post
2) je discussie zal verplaatst worden naar het politieke gedeelte waardoor je niet meer kan deelnemen aan de discussie die je zelf hebt gestart
Dus hoe zit dat nu eigenlijk voor die mensen die A) geen aanvraag hebben ingediend en / of B) geen toelating krijgen tot het politieke gedeelte?
Hebben deze geen recht om een politiek-getinte discussie te starten / hebben deze geen recht om deel te nemen aan politieke discussies?
B
En ook nog:
Wat betreffende de Religieuze discussies? Waar horen deze thuis? En ook weer dezelfde vraag: Als deze thuishoren bij Politiek & Actualiteit, heb je dan het recht niet om dit soort discussies te starten?
Zo is er bijvoorbeeld het volgende onderwerp voor een discussie:
World Muslim population doubling, report projects – CNN Belief Blog - CNN.com Blogs
Waar hoort deze thuis, wie heeft het recht om hier uitspraken over te doen, en wie niet?

LinkBack URL
About LinkBacks

Dit vind ik echt erg.