Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 47
    Member UltimateWeapon's schermafbeelding
    iTrader
    0

Nieuw forumonderdeel

Eerst en vooral:
    Ik heb het zelf momenteel niet nodig, maar in het verleden had het wel handig geweest

Mijn voorstel:
    Misschien kan er een aparte forum-sectie gemaakt worden waar alle members voor elke berisping die ze krijgen, vrij (zonder ervoor gestraft te worden) een topic kunnen plaatsen om hun standpunt te verdedigen.

Ik denk dat iedereen wel het recht heeft om zich te verdedigen, en dat er in sommige gevallen ook wel eens echt een goede reden kan zijn om het te verdedigen. Het gaat hier tenslotte om een community waarbij de members in een 99 % meerderheid zijn. Het forum staat of valt met deze members.

Dit zorgt tevens voor meer transparantie wat ook geen slecht idee is in bepaalde gevallen.

Het is een open voorstel, en ik hoop dat er ook over dit soort voorstellen mag gediscussieerd worden zonder slotje
    Laatst gewijzigd door UltimateWeapon; 21 januari 2011 om 13:14

Crew Member TeOtWaWkI's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Dan gaat iedereen zich met iedereen moeien... Pas op ik snap de bedoeling maar ik vrees dat iedere thread kapotgetrolled gaat worden.
    Verder zie ik ook niet in wat de rest zaken heeft met het probleem van 1 iemand.

De kannibaal Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    Weblogs
    2
    slotje!

Banned boeffel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het is een goed idee, inderdaad, maar daarvoor is er al de ICQ channel

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TeOtWaWkI Bekijk bericht
    Dan gaat iedereen zich met iedereen moeien... Pas op ik snap de bedoeling maar ik vrees dat iedere thread kapotgetrolled gaat worden.
    Verder zie ik ook niet in wat de rest zaken heeft met het probleem van 1 iemand.
    Ik ken de technische kant niet van forums, maar bestaat er iets zoals:
    Topics waarin enkel de topic-starter en de moderators kunnen praten?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boeffel Bekijk bericht
    Het is een goed idee, inderdaad, maar daarvoor is er al de ICQ channel
    Misschien wel, maar zolang IRC niet geïntegreerd is in de 9lives website of het forum, vind ik dat te ver verwijderd van de community, als je begrijpt wat ik bedoel.
    Zoals het nu is, lijkt het mij gewoon veel logischer om hier een forumsectie voor te hebben, in de plaats van een IRC-channel.

Moderators nemen tenslotte ook hun beslissingen via systemen op het forum, en als een member dan in de verdediging wil gaan, dan zou die daar speciaal IRC voor moeten installeren, uitzoeken hoe IRC werkt, om zich zo te gaan verdedigen. Nee, zoiets hoort thuis op het forum zelf denk ik dan.
    Laatst gewijzigd door UltimateWeapon; 21 januari 2011 om 14:13

Banned
    iTrader
    458 (100%)
    Iets in de aard van het Test Forum zou mssn mogelijk zijn ?
    Andere 9livers zien het niet, moderatoren wel

Shinigami Cyberkef's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Weblogs
    7
    Als enkel de poster en de moderatoren dat kunnen zien, dan kan je toch evengoed de moderatoren van het forum waar je de infraction hebt gekregen een PM sturen met verduidelijking?

PS: Geen ICQ kanaal maar een IRC kanaal, kan je via deze weg joinen.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door N1CK Bekijk bericht
    Iets in de aard van het Test Forum zou mssn mogelijk zijn ?
    Andere 9livers zien het niet, moderatoren wel
    Zoiets zou goed zijn,
    maar wel met dat verschil dat andere 9livers het wel kunnen lezen ( schrijven niet).
    Kwestie van die transparantie te hebben.

Banned boeffel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cyberkef Bekijk bericht
    Als enkel de poster en de moderatoren dat kunnen zien, dan kan je toch evengoed de moderatoren van het forum waar je de infraction hebt gekregen een PM sturen met verduidelijking?

Dat gaat niet als je gebanned bent

iTrader
    2 (100%)
    Weblogs
    7
    En hoe zou dat gekomen zijn denk je? Als je niet serieus doet, verwacht dan niet om serieus genomen te worden.

Banned
    iTrader
    458 (100%)
    En hoe zou dat gekomen zijn denk je? Als je niet serieus doet, verwacht dan niet om serieus genomen te worden.
    Behalve figuurlijk dan => infra's

iTrader
    0
    Ik heb zonet eens geprobeerd en ik krijg op dat scherm volgende melding:
    "Startup error: java.lang.Error: Unable to load interface pixx: java.lang.SecurityException: trusted loader attempted to" ( en de rest valt van het scherm )
    Blijkbaar nogal buggy - ik geraak er dus niet op.

En het feit blijft ook:
    het 9lives-forum is het forum met alle forumzaken,
    terwijl de 9lives-chat nog altijd iets "apart" is.

yep
    yep is offline
    Banned
    iTrader
    0
    Goed gewerkt

iTrader
    2 (100%)
    Weblogs
    7
    Probeer vooral niet alles direct te veralgemenen, mr. nieuwe account via proxy.

De reden waarom ie van het irc kanaal gekegeld werd, was omdat ie het kanaal aan het flooden was met lege lijnen, niet omwille van wat er gezegd werd.

Anyway, waarom blijf ik ook maar proberen. Zeg je wit, dan is het niet goed, zeg je zwart, dan is het niet goed, en zeg je niets, dan is het ook niet goed.

yep
    yep is offline
    Banned
    iTrader
    0
    Kijk ik had hier iets gepost "moderatoren en neutraliteit"

Ik heb 38 berichten gehad van afzonderlijke gebruikers met klachten.

Gezien de stand van zaken, hoef ik dit niet meer te bundelen & wacht ik gewoon af. Vermoed dat het huidige management zal verdwijnen.

Het is nooit mijn bedoeling geweest mensen persoonlijk aan te vallen, maar feit is gewoon dat (sommige) moderatoren zich hier mengen in debatten en dan eens geschoffeerd op zoek gaan naar payback.

Dat is in ieder geval hoe ik zulks aanvoel, en dat dat niet besproken kan worden zonder dat infras geslingerd worden, versterkt dat gevoel.

Niets menselijk is mij vreemd, dus ook payback niet.

Had wel nooit verwacht dat ik zoveel klachten effectief zou krijgen.

In ieder geval veel succes met uw toekomstige projecten

En uw reply staat heel wat boven de zever die ik eerder al te horen kreeg.

vb: Een supermoderator die commentaar geeft op mijn opvoeding in een infra ? Komaan gast, uw taak is modereren, neutraal zijn, stappen nemen, maar niet op de man spelen.

ps. Lifen, ik weet inmiddels hoe de SF key te gebruiken, moest het niet lukken mail je me maar voor toelichting (had serials gekocht maar heb geen DVDs, dus kleine install-effort, zeker geen piraterij )

iTrader
    2 (100%)
    Weblogs
    7
    Van de meeste mensen die op het forum moord en brand schreeuwen dat ze de ombudsman gaan contacteren (of gecontacteerd hebben), is uiteindelijk niets terecht gekomen bij de ombudsman. Hij reageert wel degelijk op alles wat ie ontvangt.

Ik heb deze week nog met hem contact gehad en hij zei me dat de meeste zaken die hij ontvangen heeft de laatste tijd zaken zijn die op het B&S forum gebeuren, en dat heeft ie met die eindverantwoordelijke (tarske) uitgewerkt. Er worden ook effectief infractions gereversed ism de ombudsman indien blijkt dat er over de schreef is gegaan.

yep
    yep is offline
    Banned
    iTrader
    0
    Van de meeste mensen die op het forum moord en brand schreeuwen dat ze de ombudsman gaan contacteren (of gecontacteerd hebben), is uiteindelijk niets terecht gekomen bij de ombudsman. Hij reageert wel degelijk op alles wat ie ontvangt.

Ik heb deze week nog met hem contact gehad en hij zei me dat de meeste zaken die hij ontvangen heeft de laatste tijd zaken zijn die op het B&S forum gebeuren, en dat heeft ie met die eindverantwoordelijke (tarske) uitgewerkt. Er worden ook effectief infractions gereversed ism de ombudsman indien blijkt dat er over de schreef is gegaan.
    Tsja, situatie in de anverscriminal thread in B&S zette bij mij kwaad bloed.

1) thread ontspoort, allerlei reacties
    2) ik maak ook een reactie
    3) een mod edit zijn post 'al wie nu nog post krijgt een infra', na publicatie van mijn reactie
    4) ik krijg een infra, hoewel ik zijn edit pas kon lezen na publicatie van mijn eigen reactie
    5) 't gaat bergaf, ipv de mod gewoon even zijn fout toe te geven (kan in serverlogs nagekeken worden), krijg ik meerdere infras omdat ik kwaad ben over deze zaak & er dus verder op inga

Je kan dit gerust eens nazien op het gemak

Approved 9-lifer smitske's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1

De ombudsman is een hoax weet jij even goed als ik.
    Als je zelfs geen mailtje terug krijgt met wij hebben het ontvangen en bekijkn het weet je al genoeg hé.
    Heb eerder zelfs van een mod gehoord dat de ombuds er niet is.
    (overigens dit bericht zou een begin zijn, maar kan evengoed een geautomatiseerd bericht kunnen zijn mja).

Member
    iTrader
    0
    Of het systeem toepassen van tickets zoals dat op warez-bb

Approved 9-lifer CosMiced's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TeOtWaWkI Bekijk bericht
    je kan het maken zoals het test forum he http://www.9lives.be/forum/test-forum/ dat je andere topics nie kan zien xD

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten