Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 123

Discussie: 9lives traag?

Member Drew's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dus de Netlog applicatie is de schuldige?

tiens..

Member s0123986's schermafbeelding
    iTrader
    0
    woehoew, eerste keer terug op 9lives na twee dagen 504 en 502 bad gateway.

Member Fliblit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Von Kotzebue Bekijk bericht
    Nog een paar dagen van da en we kunnen het hier begraven. Zo verlies je dus bezoekers.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_TVgas Bekijk bericht
    Enerzijds hebben wij nu meer bezoekers dan we ooit gehad hebben (dagelijks bijna 50.000) waardoor de serverload piekt

Member Bluto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bedankt iig voor de uitleg. Het is lastig, maar we zullen even door moeten bijten. Gelukkig gebeurt dit tijdens de blok

Approved 9-lifer rscaboy's schermafbeelding
    iTrader
    84 (98%)
    De engineers hebben een quick-fix geimplementeerd om de site terug online te krijgen maar het probleem is nog niet van de baan.
    Het probleem zit hem op twee aspecten. Enerzijds hebben wij nu meer bezoekers dan we ooit gehad hebben (dagelijks bijna 50.000) waardoor de serverload piekt. Anderzijds hebben we applicatie-errors die problemen geven op de database. De combinatie van de twee maakt dat de site gewoon down is gegaan.
    Dus voor nu de quick-fix en maandag bekijken de developers en Telenet OPS hoe ze deze situatie op lange termijn kunnen oplossen.

Onze excuses voor de onbeschikbaarheid van jullie geliefde site. Het is waarschijnlijk één van de ergste technische storingen die we al gehad hebben, maar we hebben er alle vertrouwen in dat deze zeer snel van de baan zullen zijn.

Stefan
    Dat de site een dag offline is al erg,maar dat het 24u duurt voor een site van dit formaat een bericht de wereld in stuurt(facebook,twitter,..) is werkelijk ongelooflijk amateuristisch.

Approved 9-lifer thelordofpee's schermafbeelding
    iTrader
    10 (82%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk bericht
    Bij mij is het al de hele dag zo, nu pas de eerste keer dat ik online geraak.
    Idd, bij mij ook... Ligt dit aan de host?

Member Assioso's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Von Kotzebue Bekijk bericht
    Nog een paar dagen van da en we kunnen het hier begraven. Zo verlies je dus bezoekers.
    Ik ga allessinds niet wegblijven omda de site eens 2 dagen slecht (of bijna niet) functioneert ... jij blijkbaar toch ook niet

Approved 9-lifer Exasephiroth's schermafbeelding
    iTrader
    44 (100%)
    Ik vind dat sommige mensen hier toch zwaar aan het overreageren zijn...
    't was ten eerste nieuwjaar dus zoiezo zou het niet 'erg' mogen zijn dat je niet op 9lives geraakt. (<discutabel>)
    Ten tweede is het niet alsof ze dit zelf graag hebben hé... 't wordt hier soms met de vinger gewezen dat ik denk van ...
    Ten derde ivm. die 'laattijdige' reactie van de verantwoordelijken: als je merkt dat de site down is, is het volgens mij het belangrijkste dat hij zo snel mogelijk weer deftig werkt en de reden waarom hij down is, is dan volgens mij ondergeschikt (niettegenstaande dat het wel interessant is om te weten). En ik vermoed/begrijp dat dit ook de verantwoordelijken hun eerste zorg is...

Maar meningen verschillen natuurlijk

Banned
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Assioso Bekijk bericht
    Ik ga allessinds niet wegblijven omda de site eens 2 dagen slecht (of bijna niet) functioneert ... jij blijkbaar toch ook niet
    Jij niet. Ik niet. Sommigen wel

Banned
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exasephiroth Bekijk bericht
    Ten derde ivm. die 'laattijdige' reactie van de verantwoordelijken: als je merkt dat de site down is, is het volgens mij het belangrijkste dat hij zo snel mogelijk weer deftig werkt en de reden waarom hij down is, is dan volgens mij ondergeschikt (niettegenstaande dat het wel interessant is om te weten). En ik vermoed/begrijp dat dit ook de verantwoordelijken hun eerste zorg is...
    Er is helemaal niemand aan het overreageren. De enige die aan het overreageren is ben jij, in de verkeerde richting.

Member puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exasephiroth Bekijk bericht
    Ik vind dat sommige mensen hier toch zwaar aan het overreageren zijn...
    't was ten eerste nieuwjaar dus zoiezo zou het niet 'erg' mogen zijn dat je niet op 9lives geraakt. (<discutabel>)
    Ten tweede is het niet alsof ze dit zelf graag hebben hé... 't wordt hier soms met de vinger gewezen dat ik denk van ...

Maar meningen verschillen natuurlijk
    Tegelijk een boodschap de wereld insturen dat er een probleem is met de website en het proberen te verhelpen is nog altijd een mogelijkheid. Het is niet dit of dat, die kunnen best samen gebeuren.

Voor de rest is het al meer dan een week dat er problemen zijn met 9lives. Sommige mensen hun geduld is niet eindeloos.

Member deven's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    dit weekend amper op kunnen geraken.

blijf er al zeker niet voor weg. maar het mag stilletjes aan opgelost worden.

Approved 9-lifer Gurdt's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Volgens mij is de site af en toe down omdat er te weinig geld omdat sommige gebruikers adblockers durven te gebruiken.

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gurdt Bekijk bericht
    Volgens mij is de site af en toe down omdat er te weinig geld omdat sommige gebruikers adblockers durven te gebruiken.
    zou dit egt de reden zijn denk je?

Member Assioso's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Here we go again ...

Approved 9-lifer Gothrek's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    De engineers hebben een quick-fix geimplementeerd om de site terug online te krijgen maar het probleem is nog niet van de baan.
    Het probleem zit hem op twee aspecten. Enerzijds hebben wij nu meer bezoekers dan we ooit gehad hebben (dagelijks bijna 50.000) waardoor de serverload piekt. Anderzijds hebben we applicatie-errors die problemen geven op de database. De combinatie van de twee maakt dat de site gewoon down is gegaan.
    Dus voor nu de quick-fix en maandag bekijken de developers en Telenet OPS hoe ze deze situatie op lange termijn kunnen oplossen.

Onze excuses voor de onbeschikbaarheid van jullie geliefde site. Het is waarschijnlijk één van de ergste technische storingen die we al gehad hebben, maar we hebben er alle vertrouwen in dat deze zeer snel van de baan zullen zijn.

Stefan
    Normaal worden applicaties eerst getest , zodat deze juist geen errors geven. Of zo werkt het toch in een professionele omgeving.

Approved 9-lifer Jersy's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gothrek Bekijk bericht
    Normaal worden applicaties eerst getest , zodat deze juist geen errors geven. Of zo werkt het toch in een professionele omgeving.
    ja want bugs in software bestaan in uw wereld niet

Member Zibro's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Haha @ de reacties hier. Ohnee de site is dood, laten we allemaal een overdosis griepvaccin innemen en het kanaal inspringen.
    Het is nu ook weer niet dat hier levensbelangrijke informatie opstaat eh, het net is groot genoeg om je 2 dagen bezig te kunnen houden.

Member Goldensky's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dit was al een klein voorsmaakje van 2012!

Member cram's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zibro Bekijk bericht
    Haha @ de reacties hier. Ohnee de site is dood, laten we allemaal een overdosis griepvaccin innemen en het kanaal inspringen.
    Het is nu ook weer niet dat hier levensbelangrijke informatie opstaat eh, het net is groot genoeg om je 2 dagen bezig te kunnen houden.
    Tssss wa zegde gij nu.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten