Dus de Netlog applicatie is de schuldige?
tiens..
Dus de Netlog applicatie is de schuldige?
tiens..
woehoew, eerste keer terug op 9lives na twee dagen 504 en 502 bad gateway.
Bedankt iig voor de uitleg. Het is lastig, maar we zullen even door moeten bijten. Gelukkig gebeurt dit tijdens de blok![]()
Ik vind dat sommige mensen hier toch zwaar aan het overreageren zijn...
't was ten eerste nieuwjaar dus zoiezo zou het niet 'erg' mogen zijn dat je niet op 9lives geraakt. (<discutabel>)
Ten tweede is het niet alsof ze dit zelf graag hebben hé... 't wordt hier soms met de vinger gewezen dat ik denk van ...
Ten derde ivm. die 'laattijdige' reactie van de verantwoordelijken: als je merkt dat de site down is, is het volgens mij het belangrijkste dat hij zo snel mogelijk weer deftig werkt en de reden waarom hij down is, is dan volgens mij ondergeschikt (niettegenstaande dat het wel interessant is om te weten). En ik vermoed/begrijp dat dit ook de verantwoordelijken hun eerste zorg is...
Maar meningen verschillen natuurlijk![]()
Tegelijk een boodschap de wereld insturen dat er een probleem is met de website en het proberen te verhelpen is nog altijd een mogelijkheid. Het is niet dit of dat, die kunnen best samen gebeuren.
Voor de rest is het al meer dan een week dat er problemen zijn met 9lives. Sommige mensen hun geduld is niet eindeloos.
dit weekend amper op kunnen geraken.
blijf er al zeker niet voor weg. maar het mag stilletjes aan opgelost worden.
Volgens mij is de site af en toe down omdat er te weinig geld omdat sommige gebruikers adblockers durven te gebruiken.
Haha @ de reacties hier. Ohnee de site is dood, laten we allemaal een overdosis griepvaccin innemen en het kanaal inspringen.
Het is nu ook weer niet dat hier levensbelangrijke informatie opstaat eh, het net is groot genoeg om je 2 dagen bezig te kunnen houden.
Dit was al een klein voorsmaakje van 2012!
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)