Pagina 1 van 30 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 594
    Member
    iTrader
    16 (100%)

Exclamation Feedback adblockers, freedom of speech en 9lives.

Bij deze wil ik op een serieuze manier TvgasTHEBOSS en zijn acties en maatregelen aanklagen.
    Ik zou hier dus graag een serieuze discussie willen openen, die niet gesloten wordt door de mods.

Iedereen is dus vrij op een serieuze manier zijn mening te geven.
    Zolang het serieus en fatsoenlijk blijft zal het topic openblijven.
    Laatst gewijzigd door piod; 19 augustus 2010 om 00:02 Reden: qoutes uit pm mogen niet ;)

Approved 9-lifer Wijsheid's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Weblogs
    5
    Ach, wat er de laatste tijd gebeurt is komt enkel en alleen door een slechte en amateuristische handelswijze van TvgasTheBoss.

Meer valt er niet over te zeggen.

Approved 9-lifer deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Denk dat je nog eventjes zal afwachten wat de crew aan het overleggen is... ik veronderstel dat zij er ook wel over inzitten, hoewel sommige dat totaal niet laten blijken en lame ass infractions uitdelen in de plaats.

Shinigami Cyberkef's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Weblogs
    7
    Met deze post wil ik een boodschap sturen "van hogerhand". Iets wat best wat eerder gedaan mocht worden, maar meer tijd in een dag is iets wat een mens helaas niet kan kopen.

Ik heb in de discussies veel gelezen dat Stefan (TVGasTheBoss) het forum deze regels 'zomaar' opgedrongen heeft zonder inspraak van de crew, en dat is niet helemaal waar. Hij heeft de boodschap gecommuniceerd naar de eindverantwoordelijken van het forum, waarbij we de verschillende mogelijkheden hebben gezien. De 'gewone' crew werd niet betrokken in deze communicatie. Ten slotte kwamen we aan bij het verbod van "adblock" zoals jullie het nu ervaren en waarbij alles al gezegd werd in de oorspronkelijke post van Stefan.

Ook wil ik mij deels verontschuldigen voor het Łberstrenge modereerwerk van mijn brave collega Vish6Dix en mezelf om hem die taak te geven.

Ervaring leert dat op zo'n 'gevoelige' momenten een kleine groep heethoofden altijd van de situatie gebruik maakt om iedereen op te stoken, en dit ten koste van de ganse groep. We zagen de gebruikelijke dubbelaccounts, trolls, duizendmaal herhalen van reeds geposte dingen, persoonlijke aanvallen, herposten van gesloten posts/threads (terwijl het al niet van vandaag is dat zo'n dingen verboden zijn)...

Iedereen schreeuwt dan traditioneel moord en brand om het trekken van een lijn voor wat mag en niet mag, maar deze keer wou ik het spreekwoord "wie een vinger geeft verliest zen ganse hand/arm" voor zijn.

Hierdoor deelden beschaafde discussies (zoals deze hopelijk wordt) in sommige threads mee in de brokken waardoor we zelfs een groep crewmembers voor het hoofd hebben gestoten en kwamen we dikwijls in aanvaring met het principe van "vrije meningsuiting", waarbij we de strengheid lieten primeren over de vele niet-zo'n-fraaie-meningen.

Daarvoor wens ik mij dus te verontschuldigen en ik hoop dat toekomstige discussies volwassen kunnen gevoerd worden zodat we niet meer in deze situatie komen. In deze thread kan dus op een beschaafde manier verder gepraat worden over de situatie zoals ze nu is en hoe ze tot stand is gekomen. Dit op een volwassen manier, zonder laag-bij-de-grondse persoonlijke aanvallen, trolling of pertinent off-topic gaan. Het is dus aan jullie gezond verstand om te weten wat te ver gaat en niet. Members die dat toch niet kunnen vatten zullen gepast aangepakt worden, met een eventuele sluiting van deze thread als het toch de spuigaten zou uitlopen.

Bezint eer ge typt dus en hier kan een zinvolle, aangename discussie uit voortvloeien.
    Laatst gewijzigd door Cyberkef; 19 augustus 2010 om 00:07 Reden: Algemene voorwaarden foutje fixed

Member Bluto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Eindelijk een fatsoenlijk antwoord. Dit had er veel eerder moeten komen.
    Op een forum met zoveel leden zijn er altijd mensen die niet serieus in discussie kunnen gaan en de aap uithangen. De discussie met anderen moet echter altijd mogelijk blijven. Spijtig voor de anderen dat het zo is moeten gaan, want ik denk dat nogal wat mensen hun vertrouwen in de crew deels hebben verloren.

Member D@SÓR0's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Er zijn crewies die in deze patstelling een oplossing zoeken tussen beide partijen en van plan zijn om dat op een deftige manier op te lossen. momenteel draait alles nog zoals normaal en is er geen enkele reden om olie op het vuur te kappen. Ja er worden threads gesloten, maar er worden er evengoed bijgemaakt.

We hebben genoeg ervaring met conflict-beheersing en gaan dit IRL oplossen. Ik hoop da iedereen slim genoeg is om te verstaan dat dit iets serieus is. Beide partijen hebben elkaar nodig en geef ons dus den tijd. Het kan wel even lang duren als de regeringsvorming, maar voor ons is er tenminste een oplossing, of die er komt hangt van de goodwill van beide partijen af, maar ik denk dat die er wel zal zijn.

nieuwe threads starten, zal alleen maar als reactie krijgen dat ze gesloten worden. Wij verstaan heel goed dat jullie antwoorden willen en gaan die ook proberen te krijgen en te formuleren op een neutrale manier.

tot dan vraag ik maar 1 ding en dat is niet stoken, dit is geen oorlog en alles blijft voorlopig zoals het is. Als het u echt interesseert, dan nodig ik jullie uit om met mij is een deftig gesprek te voeren (al dan niet IRL)

Approved 9-lifer ?therapy?'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    1
    Ze zouden beter een trollblock uitvinden.

Enfin, streng maar het was dan ook nodig. Duizend keer hetzelfde herhalen is nu ook niet nodig.

Member McGregor's schermafbeelding
    iTrader
    61 (100%)
    Toch snap ik nog altijd niet waarom er plots een nultolerantie is tegen adblock. Was het door de enquÍte dat jullie zagen dat het een averechts effect had de oproep van de CEO?

Member freeza's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    en wat is het plan nu? iedereen die adblock gebruikt bannen?

iTrader
    42 (100%)
    Weblogs
    5
    Ik wou toch iets zeggen over de algemene voorwaarden (AV), als ik zo vrij mag zijn.

Dat deel over Adblock, in de AV, is dat recent toegevoegd?
    Want ik ben destijds toen ik deze account registreerde (2004), akkoord gegaan met de AV zoals ze toen waren.

Kan het zomaar dan dat er dingen in verandert worden? Tenslotte moet je er mee akkoord gaan.
    Ik stel deze vraag los van het feit of ik of anderen al dan niet akkoord zijn met die AV.

------------------------------------------------------------------------------------------------

In geval van verbod van het programma "addblock", dat er nu niet expliciet is, kan men zien welke gebruiker juist dit programma gebruikt? Zo nee, wat zou een addblock-verbod dan uitmaken.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Persoonlijk vond ik de openingspost van Stefan, waar het allemaal mee begonnen is, getuigen van weinig inzicht en communicatiekennis. Ik ken hem niet persoonlijk en heb over de mens op zich geen oordeel klaar, maar zal hij dit meenemen en gebruiken naar de toekomst toe om zijn communicatie te verbeteren naar de members toe?
    Laatst gewijzigd door Wijsheid; 19 augustus 2010 om 00:05
    Piew piew poew

Approved 9-lifer rscaboy's schermafbeelding
    iTrader
    84 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cyberkef Bekijk bericht
    Overigens spreken we niet over een verbod op zich, maar verbieden we enkel om er publiek over te spreken op het forum of om ze aan te prijzen.
    Geen gebruik maken van of het aanzetten tot gebruik van adblockers of op andere wijze reclame-uitingen weren
    bron 9lives - Info

Welke van de twee is nu van toepassing?

Approved 9-lifer InFerNo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freeza Bekijk bericht
    Er is een gedoogbeleid.

Als er voorwaarden veranderen is het mogelijk om kosteloos uit de verbintenis te stappen of evt. gemaakte kosten terug te vorderen (bij een abonnement dat bv net is afgesloten uw abonnementsgeld terug vragen). Maar aangezien de advertenties uw kosten dekken valt er ook niets terug te vorderen. Je mag dus kosteloos je account deleten

Member Bluto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Excuses iig aanvaard

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freeza Bekijk bericht
    nee, maar diegenen die constant threads (al dan niet met dubbelaccounts) blijven spammen om de discussie gaande te houden, gaan hierdoor niet plots een antwoord krijgen, in tegenstelling tot diegenen die constructief en sereen zijn

als ge het wilt gebruiken is dat uw eigen keuze, maar zwijg er verder over, want anders laait de polemiek opnieuw op

Approved 9-lifer smitske's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    bedanktvoor de verklaring, in ben blij dat deze er nu eindelijk is, een beetje laat IMo (moest gebeuren voor al de massacensuur) maar blij dat deze er eindelijk is, ook vind ik dat een ander persoon nog wat hoger ook zich op zijn minst kan verontschuldigen voor de vrij onbeleefde manier van aanspreken en 'regeren' over de community.

Bij deze hoop ik overigens dat dit snel uitgeklaard kan worden op een constructieve manier.

Approved 9-lifer W!mpix's schermafbeelding
    iTrader
    87 (100%)
    Van een mug een olifant maken, noemen ze zoiets.

iTrader
    10 (100%)
    mag ik er ook ff op wijzen dat het bvb op tweakers.net ook niet toegelaten is en als ge het daar openlijk zegt of erop doorgaat wordt ge ook getempbanned (heb ik zelf voorgehad een paar jaar geleden toen ik daar is iets over postte). om maar te zeggen dat we heus niet de enige site. we zijn er zelfs redelijk tolerant in

Approved 9-lifer CosMiced's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    hopelijk zal de kalmte terugkeren
    maar als je ff denkt gelukkig was da adlbock gedoe nie op frontpage gezet anders wist iedereen het en wast complete oorlog
    dusja Case closed

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D@SÓR0 Bekijk bericht

als ge het wilt gebruiken is dat uw eigen keuze, maar zwijg er verder over, want anders laait de polemiek opnieuw op
    allemaal goed ma dan moet tvgas nie weer een topic maken over 9lives sluiten door onze schuld

Super Moderator VishnuSixDix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    13
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smitske Bekijk bericht
    bedanktvoor de verklaring, in ben blij dat deze er nu eindelijk is, een beetje laat IMo (moest gebeuren voor al de massacensuur)
    Er moet nog in het dagelijkse leven gewerkt worden. Niet iedereen zit hier de godganse namiddag op dit forum.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door W!mpix Bekijk bericht
    Van een mug een olifant maken, noemen ze zoiets.
    amai.

iTrader
    42 (100%)
    Weblogs
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D@SÓR0 Bekijk bericht
    mag ik er ook ff op wijzen dat het bvb op tweakers.net ook niet toegelaten is en als ge het daar openlijk zegt of erop doorgaat wordt ge ook getempbanned (heb ik zelf voorgehad een paar jaar geleden toen ik daar is iets over postte). om maar te zeggen dat we heus niet de enige site. we zijn er zelfs redelijk tolerant in
    Ok, ik kan dat allemaal volgen, mar wat heeft en verbod, zoals op tweakers, eigenlijk zin? Ik zit ook op die site en gebruik toch adblock.

Pagina 1 van 30 1234511 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten