|
||||||
| Algemene info - Mededelingen - Feedback - Algemene info, gebruikersfeedback en mededelingen over de site en het forum. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
Soundbanners
SOUNDBANNERS?
WHAT THE FUUUUUUUUUUUUUUUUUCK echt waar, fuck off 9lives fuck off Hier hebbek zelf geen zin in om constructief over te zijn, wete hoe storend da wel is als er terzelfder tijd een serie op staat of als ge in verschillende tabs werkt FU FU FU FU het forum is dus echt gewoon onleesbaar :/ zijn er adblockers voor google chrome? ben het kotsbeu |
||||
|
|||||
|
|
#7 (permalink) | ||||
|
Kunt ook gewoon doen he gasten
Ik ga het door geven aan onze Webmaster die zo'n dingen erop plaats. Normaal gezien is geluid alleen hoorbaar met een mouse over. Blijkbaar hebben ze dit in die banner niet gedaan. Het is ook idioot te denken dat 9lives/Praga of gelijk wie zomaar eventjes zelf beslist van ja dat goed, geluid vollenbak ideaal. Nee, dit is een fout in de banner en dit moet worden aangepakt. Ik heb vroeger voor mijn job genoeg banners gemaakt en daar is strikte regelgeving voor, alleen lappen sommige makers van banners (want noch 9lives noch EA maakt de banners zelf) die aan hun laars.
#2 Marvel Comics, nu Online op << BRAINFREEZE >> << 9LIVES TV >> PSN: Malkavian_be |
||||
|
|||||
|
|
#12 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ik wil niet met vingertjes wijzen. Maar deze thread en het (nodeloze) geflame is nu eenmaal de consequentie van slechte controle |
|||||
|
||||||
|
|
#14 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Het is natuurlijk makkelijk om te zeggen dat 9lives er niet aan kan doen, maar het is nog makkelijker om iemand verantwoordelijk te stellen voor de controle. ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#18 (permalink) | ||||
|
Ik ben hier ook niet de meest hardnekkige tegenstander van meer reclame maar dit is een brug te ver.
Van "we proberen het zo onopvallend mogelijk te doen" naar banners die zich een shitload aantal keren herhalen op de fp, nen banner onder elke eerste post, ne skin die over heel het forum hangt en laten we er dan nog eens wat banners met geluid bijrammen. Zelfs al is er een designer fout nu, het is nog steeds een nieuwe vorm van reclame. Elke keer dat de community er zich bij neer legt dat het "allemaal zo erg nog niet is" en "ten goede komt van de site" word er weer een nieuwe vorm van reclame bijgelapt. Het duurt meestal iets minder dan een maand en hopla daar gaan we weer De emmer loopt over jongens Dit forum bevat voor mij een schat aan informatie, maar de reclame die eerst letterlijk op mijn netvlies werd gebrand en nu ook nog eens door mijn speakers bruist begint echt teveel te worden. |
||||
|
|||||
|
|
#20 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|