|
||||||
| Algemene info - Mededelingen - Feedback - Algemene info, gebruikersfeedback en mededelingen over de site en het forum. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
gunktv op belgacom tv
mensen en speciaal bedoeld voor eva van de klantendienst van belgacom.
gunktv is de snelst groeiende zender onder de gamers. wordt het geen hoog tijd dat gunktv of een gamezender zijn weg ook vindt naar belgecom tv? ik smeek niet graag maar dat zou ik ten zeerste apprecieren. tenslotte betaal ik toch ook een duur abonnement voor belgacomtv. alvast bedankt voor de hulp, klantendient van belgacom. |
||||
|
|||||
|
|
#4 (permalink) | ||||
|
Ze zijn toch niet al te snugger in Temse he?
En geloof mij, ge wilt GunkTV echt niet op uw tv... Tenzij ge graag kijkt naar eindeloze herhalingen van twee saaie mensen die een spelletje FIFA spelen en terwijl kinderachtige opmerkingen maken.* ** *Mogelijk zijn er ook andere programma's op GunkTV, ik ben ze nog niet tegengekomen. **Sorry Praga. |
||||
|
|||||
|
|
#7 (permalink) | ||||
|
Bwa, als ze mensen zoals telphone kunnen overtuigen om vanwege (oa.) GunkTV een Telenet Digital TV abonnement te nemen, kunnen ze het beter Telenet-only houden.
Ik zie Gunk nog niet zo snel uitweiden naar andere digitale providers... |
||||
|
|||||
|
|
#8 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||||
|
|||||||
|
|
#13 (permalink) | ||||
|
Tssss Stefan, ge weet dat het verboden is om dubbelaccounts aan te maken
![]() En eigenlijk horen dit soort posts thuis op GUNKtv - KICK ASS GENERATION ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#14 (permalink) | ||||
|
ja ik ben uiterst tevreden van belgacom en heb absoluut geen reden waarom ik zou overstappen naar telenet. ik heb vdsl2 ik heb belgacom tv ik heb echt alles, maar gunktv op mijne belgacomtv zou echt wel ten zeerste geapprecieerd worden, kwestie dat de stream op mijn pc soms niet kan wegvallen als er wat veel mensen op de stream aan het kijken zijn.
|
||||
|
|||||
|
|
#15 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ik dus ook ![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|