|
||||||
| Algemene info - Mededelingen - Feedback - Algemene info, gebruikersfeedback en mededelingen over de site en het forum. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#21 | ||||
|
mja, niks is HD via digitale tv, want het komt nog altijd analoog binnen.
|
||||
|
|||||
|
|
#22 (permalink) | |||||
|
Citaat:
analoge zenders op kabel => kan analoog of digitaal toekomen bij telenet verdelers en omgezet dan naar analoog. digitale zenders op de kabel/adsl => kan analoog of digitaal toekomen bij telenet/belgacom: analoog => omzetten naar digitaal en dan versturen digitaal = blijft digitaal, heeft geen zin om terug analoog te maken. digitaal =/= hd uiteraard!! |
|||||
|
||||||
|
|
#23 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Foxlife HD? Een HD? VTM HD? Canvas HD? Ketnet HD? Discovery HD? Sundance HD? Prime HD? Het is mischien niet trueHD maar in elk geval toch veel beter om games op te tonen dan het verouderd SD signaal. Wie speelt er nu nog games op lage resoluties? De grote minderheid. ![]() Het voordeel van reviews enzo op tv tegenover een boekje is dat je het kan aanbrengen met beeld. Zou je dan niet liever hebben dat het ook effectief op het beeld lijkt van het spel als je het speelt? Elk spel ziet er grafisch achterhaald uit op die zender door het SD beeld. En het overclippen van geluid stoort mij ook enorm maar dat kan door beroepsmisvorming komen. Om nog maar te zwijgen van de onkunde van sommige presentatoren. Soms druipt het er echt van af "IK KEN NIKS VAN GAMES MAAR LEES SNEL EVEN WAT WEETJES EN DOE ALSOF' Jezus man, gunktv is een kakzender. Zoals ik al zei is hun enige voordeel dat het over games gaat. Al derest zorgt er zeker niet voor dat ze kijkers hebben.
http://www.coolrunnings.tk Laatst gewijzigd door Error_909; 2 december 2009 om 15:33 |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|