Pagina 1 van 26 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 512
    Shinigami Cyberkef's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Weblogs
    7

Aankondiging nieuwe reclame TEST op het forum [Update 29/09/2009 17:36]

Men zal als test voor één week een advertentiebanner onder elke eerste post van het forum plaatsen (geen google-stuff, maar game-ads).
    Na deze week wordt er een evaluatie gedaan van deze nieuwe methode.

Er wordt ook meegedeeld dat men het gebruik van popups zal proberen te minimaliseren in de toekomst.

Update 29/09/2009 17:36

Startdatum : einde deze week.
    Techisch gezien zal er twee weken getest worden: 1 week waarbij die ad onder de 1ste post enkel zichtbaar is voor guests en niet voor ingelogde gebruikers en dan nog 1 week waarbij die ad zichtbaar is voor iedereen. Het verschil van aantal impressies wordt gemeten, conclussies zullen worden gemaakt.

Banned
    iTrader
    10 (92%)
    het komt erger en erger!

Ik voel met jullie mee beste mods eerst moeten jullie gedwongen onze anti Gunk groep verwijderen (+-183 members) en nu nog eens reclame op het forum...

Approved 9-lifer BuBbA's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Is het alweer 1 April?

Member memorexxx's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Da meende toch niet?
    How to make your forum look like a russian warez forum
    Nee ik lieg, zelf de meeste van die fora hebben niet zo'n belachelijke adds...
    veranderd anders de naam nog ies ner ADDlives9 ofzo...
    Kbedoel maar mensen zagen hier over teveel opdringeringe adds, wat is dan jullie antwoord :
    "Hier ze klootzakskes NOG wa meer adds"
    Laatst gewijzigd door memorexxx; 29 september 2009 om 16:02

Approved 9-lifer Jayvie's schermafbeelding
    iTrader
    593 (100%)
    Bedankt om het aan te kondigen in elk geval.
    Ben in elk geval wel eens benieuwd naar hoe het er gaat uitzien... En natuurlijk ook naar alle bashende kindjes ben ik benieuwd.

Member zwerver's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Sic transit gloria mundi.
    en @hierboven: flame uitlokken en discussie onmogelijk maken?

Banned
    iTrader
    0
    goe bezig...

ik zou beschaamd zijn in u plaats

Brainfreezed Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jayvie Bekijk bericht
    Bedankt om het aan te kondigen in elk geval.
    Ben in elk geval wel eens benieuwd naar hoe het er gaat uitzien... En natuurlijk ook naar alle bashende kindjes ben ik benieuwd.
    Graag gedaan, het is iets waar wij als Crew enorm op stonden, en dat was dat dit werd aangekondigd. En niet van vandaag op morgen als een volledige verrassing komt.

Reklame is nu eenmaal een deel van de maatschappij, zelfs games integreren reklame. Het is een natuurlijke evolutie. Maar daarom wil het niet zeggen dat de crew zomaar elk reklame idee aanvaard en toelaat.

Member bludgeoned's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Zolang adblock+ het tegenhoudt, doen jullie maar.
    Maar bij het motto: Zolang we alles mooi op voorhand aankondigen, is het ok, stel ik me toch ook vragen.

Approved 9-lifer DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Ik was juist blij dat het forum zelf redelijk vrij van reclame bleef.

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bludgeoned Bekijk bericht
    Zolang adblock+ het tegenhoudt, doen jullie maar.
    Maar bij het motto: Zolang we alles mooi op voorhand aankondigen, is het ok, stel ik me toch ook vragen.
    lees mijn post nog eens na

Member Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat vind ik toch al wel een vrij extreme vorm van reclame.
    Vind het spijtig dat ik speciaal voor 9lives een addblocker moet gaan installeren

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malkavian Bekijk bericht
    Maar daarom wil het niet zeggen dat de crew zomaar elk reklame idee aanvaard en toelaat.
    Niet zeveren he, blijkt nu echt wel dat de crew geen zak te vertellen heeft zenne... Iedereen met een beetje gezond verstand zou zoiets niet toelaten, Dit komt gewoon puur uit het feit dat ze de vorige discussie hebben gelezen, waaruit bleek dat redelijk wat mensen niet op de homepage kwamen, en dan heeft MR boss daar wsl gedacht "aha nog een goed idee, meer adds op het forum..." walgelijk

Banned
    iTrader
    10 (92%)
    Gunk was vroeger actief op arena51.be... Toen het daar eenmaal dood was kwamen ze hierheen... Dus wij gaan hetzelfde tegemoet...

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door memorexxx Bekijk bericht
    Niet zeveren he, blijkt nu echt wel dat de crew geen zak te vertellen heeft zenne... Iedereen met een beetje gezond verstand zou zoiets niet toelaten, Dit komt gewoon puur uit het feit dat ze de vorige discussie hebben gelezen, waaruit bleek dat redelijk wat mensen niet op de homepage kwamen, en dan heeft MR boss daar wsl gedacht "aha nog een goed idee, meer adds op het forum..." walgelijk
    Memorexxx, de plannen voor reklame op het forum zijn al enkele maanden geleden besproken geweest met zowel Stefan, Praga als enkele van 9lives Crew. Daarin hebben wij onze vrees meer dan genoeg duidelijk gemaakt.
    Dus trust me, Stefan wist al lang dat er veel leden waren die alleen op het forum kwamen. Kerel is CEO voor een reden, those guys know this kind of shizzle.

En geloof me ook als ik zeg dat de 9lives Crew achter de schermen meer dan genoeg weerwoord geeft. Maar blijkbaar verstaat niet iedereen het concept "achter de schermen".

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bahemath Bekijk bericht
    Gunk was vroeger actief op arena51.be... Toen het daar eenmaal dood was kwamen ze hierheen... Dus wij gaan hetzelfde tegemoet...
    Hoe wat waar wanneer? Huh? Zover ik weet hebben deze 2 nooit iets met elkaar te maken gehad. But i could be wrong.
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    PSN: Malkavian_be

Banned
    iTrader
    10 (92%)
    de crew moet gewoon op hun kop laten schijten door gunk... Terwijl gunk dan eigenlijk op de rest van de wereld schijt... Khoop da telenet da spelleke ginder snel afsluit...

Voor de rest wel leuk dat jullie het aankondigen als reclame TEST... Hoelang gaat deze "test" duren? Tot dat Gunk ziet dat ze 9lives volledig kapot hebben gemaakt en het niets meer gaat opleveren? Of tot wanneer Telenet die Gunk rommel gewoon buitenschopt?

edit:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door memorexxx Bekijk bericht
    Da meende toch niet?
    How to make your forum look like a russian warez forum
    Nee ik lieg, zelf de meeste van die fora hebben niet zo'n belachelijke adds...
    veranderd anders de naam nog ies ner ADDlives9 ofzo...
    Russian warez forums hebben zo goed als geen adds ^^ Meestal draaien die nog op een betaalde host...

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malkavian Bekijk bericht
    Memorexxx, de plannen voor reklame op het forum zijn al enkele maanden geleden besproken geweest met zowel Stefan, Praga als enkele van 9lives Crew. Daarin hebben wij onze vrees meer dan genoeg duidelijk gemaakt.
    Dus trust me, Stefan wist al lang dat er veel leden waren die alleen op het forum kwamen. Kerel is CEO voor een reden, those guys know this kind of shizzle.

En geloof me ook als ik zeg dat de 9lives Crew achter de schermen meer dan genoeg weerwoord geeft. Maar blijkbaar verstaat niet iedereen het concept "achter de schermen".
    Als ge "achter de schermen" weerwoord geeft en het uiteindelijk 'toelaat' met de schijn alsof jullie dit allemaal A-OK vinden, dan heb ik daar maar 1 woord voor : tweezakken

Approved 9-lifer Mathelas's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Was het niet gamepower op Jimtv dat iets te maken had met Arena51?

Member spliffrider's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    CFR andere thread : gewoon onaanvaardbaar.

Member GroovyBeatsss's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ben benieuwd wat deze tests gaan geven, maar ik vrees dat mijn activiteit hier nog minder gaat worden..

Eigelijk sinds de overgang naar 9lives is dit geminderd. Ik las hier nog heel veel op het forum (mede omdat het hier nog relatief reclamevrij is) Die ingebouwde adds rond de pagina vind ik nog leuk om te zien, omdat deze ook niet storend zijn.. Maar deze nieuwe manier vind ik wel jammer, en zeker het tijdstip waarop ze dit bekend maken.. Er is zowiezo al een grote heisa rondom de reclame op 9lives (zie thread Praga), en dan komt er deze nieuwe regeling?

Anywayz, nog even thumbs up voor de mods. Het is idd zo dat wij niet zien wat er achter de schermen gebeurt. Maar ik vind het langs de andere kant ook jammer dat als er bvb winst gemaakt wordt door de adds, jullie hier niets van terugzien (correct me if i'm wrong)

Anywayz, hoop dat dat hier niet weer een flamethread gaat worden gelijk de thread over Praga. Maar dat er op een normale manier gebabbeld kan worden.

Nostalgie naar games.telenet.be

Greetz Jan

Pagina 1 van 26 1234511 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten