Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 252
    Member Piejie's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Maar lol, wie heeft het in godsnaam over reviews? Of over "verkochte reviews"?

Wie speelt er hier paniekvoetbal vraag ik me af

Je ziet echt spoken. Ik had het over de alomtegenwoordigheid van het begrip "Gunk" in een 9lives context.

Approved 9-lifer maximvdb's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Het echt niet over de reviews ze...

"Ach het is niet omdat er voor beide producten reklame wordt gemaakt (Als winnie de pooh voorbij Jack Sparrow zijn attractie loopt in Disney land) dat het daarmee wilt zeggen dat elke piraat nu opzoek gaat naar Honing ipv Geld"

Lol blijkbaar tesame gepost met Piejie

Brainfreezed Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piejie Bekijk bericht
    Maar lol, wie heeft het in godsnaam over reviews? Of over "verkochte reviews"?

Wie speelt er hier paniekvoetbal vraag ik me af

je ziet echt spoken
    Jij zegt dat 9lives GUNK aan het worden is, ik zeg je dat het niet waar is.
    Ik zeg dat 9lives nog altijd zijn eigen is, en ik bevestig dat met een voorbeeld van de Reviews. Waaruit blijkt dat wij (9lives) nog altijd op het oudere meer ervaren Gamers publiek mikken, dat wij ook onze eigen reviews, previews, specials doen. Dat GUNK in geen enkele maten daar invloed op heeft.

DAT wil ik daarmee aantonen, maar natuurlijk kijken jullie daar voorbij en gaan jullie liever in het ijle staan roepen over dingen die langs geen kanten kloppen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maximvdb Bekijk bericht
    Het echt niet over de reviews ze...

"Ach het is niet omdat er voor beide producten reklame wordt gemaakt (Als winnie de pooh voorbij Jack Sparrow zijn attractie loopt in Disney land) dat het daarmee wilt zeggen dat elke piraat nu opzoek gaat naar Honing ipv Geld"

Lol blijkbaar tesame gepost met Piejie
    Piejie heeft reageerd op mijn post waar ik Winnie en Pirates al voorbeeld nam van Disney het bedrijf.
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    PSN: Malkavian_be

iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malkavian Bekijk bericht
    Nee, ik zeg dat beiden in elkaar aan het overvloeien zijn. Meer en meer dan pakweg een half jaar geleden.

Ik denk dat dit moeilijk te ontkennen valt hé?

Nochtans werd er verzekerd dat beiden gescheiden gingen blijven en dat we ons totaal geen zorgen moesten maken.
    DAT wil ik daarmee aantonen, maar natuurlijk kijken jullie daar voorbij en gaan jullie liever in het ijle staan roepen over dingen die langs geen kanten kloppen.
    Het feit dat er zoveel reactie op komt bewijst hoe dan ook al één ding: het is niet "in het ijle"
    Laatst gewijzigd door Piejie; 30 september 2009 om 14:09

Approved 9-lifer maximvdb's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Ik zeg dat 9lives nog altijd zijn eigen is, en ik bevestig dat met een voorbeeld van de Reviews. Waaruit blijkt dat wij (9lives) nog altijd op het oudere meer ervaren Gamers publiek mikken, dat wij ook onze eigen reviews, previews, specials doen. Dat GUNK in geen enkele maten daar invloed op heeft.

Mja, die "review vervalsing" zit nog in het achterhoofd vandaar dat we misschien niet direct door hadden wat je bedoelde

Piejie heeft reageerd op mijn post waar ik Winnie en Pirates al voorbeeld nam van Disney het bedrijf.
    Ik vond het gewoon een grappig voorbeeld (de honing en geld)

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Nee, ik zeg dat beiden in elkaar aan het overvloeien zijn. Meer en meer dan pakweg een half jaar geleden.

Ik denk dat dit moeilijk te ontkennen valt hé?

Nochtans werd er verzekerd dat beiden gescheiden gingen blijven en dat we ons totaal geen zorgen moesten maken.
    En ik geef je een bewijs dat het nog altijd gescheiden blijft.

Natuurlijk wordt er reklame gemaakt voor Gunk op 9lives en op Gunk TV en Gunk magazine voor 9lives. Het zou erg zijn dat 1 bedrijf zijn producten niet zou promoten bij elkaar. Daar blijft het bij, de inhoud en de content van 9lives blijft eigen aan 9lives. Dus waar is het niet meer gescheiden?

iTrader
    19 (100%)
    De reclameposts op de frontpage zijn hoe dan ook een mooi voorbeeld van zaken die een half jaar geleden onmogelijk konden gebeuren.

Idem met het verwijderen van die usergroup (waar ik trouwens geen lid van ben/was en niks mee te maken heb).

Zaken die een zestal maandjes geleden ondenkbaar waren.

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    De reclameposts op de frontpage zijn hoe dan ook een mooi voorbeeld van zaken die een half jaar geleden onmogelijk konden gebeuren.

Idem met het verwijderen van die usergroup (waar ik trouwens geen lid van ben/was en niks mee te maken heb).

En dat zorgt ervoor dat het hier meer Gunk wordt?
    Reklame posts zijn natuurlijke evolutie, zoals al meerdere keren gezegd
    En kwa Anti group deleten.
    Ik daag je uit om zo'n group te starten op gelijk welk ander groot fora/website. Eens kijken of ze evenlang als hier zou openblijven.

Crew Member Exit's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

onmogelijk konden is niet gezegd, het was er niet, dat is een feit.

dat de groepen verdwijnen is logisch, zoals al aangehaald met het voorbeeld van audi/vw verkoper ...

Approved 9-lifer Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    #care

als 'vrije meningsuiting' concreet vorm zou moeten krijgen in het oprichten van zinloze anti-groepen tegen entertainmentbedrijven, dan hoeft het voor mij niet.

Men maakte niet eens de beweging om in dialoog te gaan met TVgas. Dan is het natuurlijk weinig zinvol die 'groeperingen' te behouden.

iTrader
    19 (100%)
    Ik daag je uit om zo'n group te starten op gelijk welk ander groot fora/website. Eens kijken of ze evenlang als hier zou openblijven.
    Als het eerst, en ik citeer, "je goed recht" is en plotsklaps uit het niks verwijderd wordt, kijk je dan ook niet raar op?

Ik wel.

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Als het eerst, en ik citeer, "je goed recht" is en plotsklaps uit het niks verwijderd wordt, kijk je dan ook niet raar op?

Ik wel.
    Het is inderdaad je goed recht om dat te doen, maar niet hier. Maak het op een ander forum aan, maar hier niet. Dus in dat opzicht is het nog altijd je goed recht, alleen zal het niet hier aanvaard worden.

Zelfde voorbeeld weer Audi/VW, het is je goed recht om tegenstander te zijn van audi ofzo. maar daarvoor gaan ze nog niet aanvaarden dat je ANTI boodschap in hun winkels gaat ronddelen.

En nogmaals, omdat die Anti-Gunk group is verwijderd is het hier te veel GUNK aant worden??

iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exit Bekijk bericht
    dat de groepen verdwijnen is logisch, zoals al aangehaald met het voorbeeld van audi/vw verkoper ...
    Ik denk dat de garagehouder in kwestie er in dat geval geen moeite mee zou hebben om te zeggen dat Audi en VW niet gescheiden zijn.

Hier werd door sommigen, en "wordt" blijkbaar, nog altijd beweerd dat 9lives en Gunk gescheiden zijn.

Terwijl de persoon van de Audi's/VW's, en blijkbaar ook de man met de touwtjes in handen, constant (en ECHT in elke post) Gunk = 9lives = Gunk benadrukt.

Tja, wat moet je er dan van denken.

iTrader
    19 (100%)
    Het is inderdaad je goed recht om dat te doen, maar niet hier. Maak het op een ander forum aan, maar hier niet. Dus in dat opzicht is het nog altijd je goed recht, alleen zal het niet hier aanvaard worden.
    Please

Hij deed die uitspraak op het moment dat die user group HIER nog up and running was. Dus dat is echt een zwak excuus.

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Ik denk dat de garagehouder in kwestie er in dat geval geen moeite mee zou hebben om te zeggen dat Audi en VW niet gescheiden zijn.

Hier werd door sommigen, en "wordt" blijkbaar, nog altijd beweerd dat 9lives en Gunk gescheiden zijn.

Terwijl de persoon van de Audi's/VW's, en blijkbaar ook de man met de touwtjes in handen, constant (en ECHT in elke post) Gunk = 9lives = Gunk benadrukt.

Tja, wat moet je er dan van denken.
    Zucht, dat weer appelen met peren vergelijken. Die Gunk = 9lives vergelijking heb ik al uit de doeken gedaan en je weet heel goed waar het op slaagt. Alleen heb je blijkbaar last van korte termijn geheugen en vergeet je graag de dingen die we al uitgelegd hebben.

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Please

Hij deed die uitspraak op het moment dat die user group HIER nog up and running was. Dus dat is echt een zwak excuus.
    Wat kan het jou eigenlijk schelen, je was er niet lid van? Dus we hebben jouw vertrouwde wereld niet aangevallen of verwijderd. We hebben jouw plaatsje voor Gunk te kakken te zetten ook niet verwijderd. Want je deed niet mee. Maar je wil ons blijkbaar wel graag afschilderen als de grote boeman.

Nuja, ik ga mijn woensdag middag met iets nuttiger vullen dan op jouw kapotte plaat te antwoorden.

Approved 9-lifer Tiim's schermafbeelding
    iTrader
    13 (81%)
    Lachwekkend hoe de crew er steeds zo serieus over bezig is. (':
    Er zijn slechts enkelen die klagen en toch blijft men maar doorpraten xd

Member Kiwi's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    De mensen die naar Pirates gaan kijken, gaan daarvoor geen fan zijn van Winnie de Pooh en omgekeerd. Maar het is wel beide Disney.9lives en Gunk zijn beide TVgas. Dat is wat Stefan wil bedoelen.
    '9lives en Gunk zijn beide TVgas' is een uitspraak die voor mij wel aanvaardbaar zou zijn. Maar dat is duidelijk niet wat Stefan hier zegt. Ik kan maar hopen dat hij het bedoelt zoals gij zegt.

Fans van Pirates zouden het absoluut niet appreciëren als Knorretje op dat piratenschip zou rondlopen. Fans van 9lives zijn er dus ook niet gelukkig mee als er hier nieuwsposts verschijnen over Trampoline Girls, of als er reviews op deze site geschreven en beoordeeld worden door GUNK-medewerkers.

Verder vind ik dat T.Vgas dringend de gulden middenweg moet zoeken tussen het tonen van advertenties en het irriteren van de lezers. De aggressieve pop-ups zijn echt erover, en reclame tussen forumposts zie ik al helemaal niet zitten omdat ge die niet eens deftig kunt blokkeren met een ad-blocker. Een bedrijf dat de wensen en grieven van z'n klanten negeert gaat sowieso ten onder...

Member Silmarunya's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    @ our beloved devs: door te zeggen dat het bevel om deze democratische en beschaafde usergroups te verwijderen kwam van hogerhand en niet helemaal jullie idee was, impliceer je dat jullie er niet helemaal achter staan. Toch verdedig je dit besluit met hand en tand. Dat kan twee zaken betekenen: of jullie staan wel achter deze beslissing, wat perfect normaal is, maar wel aantoont hoe het met jullie gesteld is (niet eens openlijk durven zeggen wat je denkt...), of die mysterieuze 'hogerhand' is iemand gelieerd aan GUNK. Dan weten de 9livers wel hoe laat het is zeker?

ng
    ng is offline
    Approved 9-lifer ng's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

En nogmaals, omdat die Anti-Gunk group is verwijderd is het hier te veel GUNK aant worden??
    Och, ge kunt u natuurlijk afvragen wat het volgende zal zijn.
    Vroeger was het games.telenet en hoe vaak werd er wel niet afgegeven op telenet.
    Ik herinner mij niet dat de CEO van telenet hier is komen klagen.

Correct me if I'm wrong.

Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten