Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14

Discussie: demo's van game's

j@v
    j@v is offline
    Member j@v's schermafbeelding
    iTrader
    0

demo's van game's

lo all
    ik wil het is over het volgende hebben:vinden jullie ook dat het de laatste maanden maar heel stil is met nieuwe en VOORAL goede demo's van game's of ben ik verkeerd.http://games.telenet.be/forum/images/smilies/bow.gif

ik wil wel eens test drive unlimited, S.T.A.L.K.E.R., ARMA armed assault en nog vele andere goede game's eerst is met een demo testen maar dat ziet er hier ni zo goe uit omdat er geen enkel van deze game's op de demo lijst staan.

greetz

Approved 9-lifer Dillyracer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Test Drive Unlimited was een paar weken geleden in Open Beta, dus had je snel geweest kon je die uittesten voor een paar dagen.

Approved 9-lifer djbramz's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Armed assault demo is al een tijdje uit, command en conquer es probere echt zalug. Beta van stalker daarvoor ben je te laat.

Member
    iTrader
    0
    ja inderdaad komt weinig vernieuwends uit.. maar dat is ook op andere sites.. zoals pcgameworld.com.. het blijft toch gelijk oplopen.
    maar bij sommige demo's die ik hier download, vervolgens installeer.. geven inneens errors dat ze bestanden missen.. leuk.. ?

j@v
    j@v is offline
    Member j@v's schermafbeelding
    iTrader
    0
    correctie arma armed assault zie ik wel op de demo lijst staan,lol ja sta met de vroege he, oogjes al wa dicht denk.

Member Acolyte's schermafbeelding
    iTrader
    5 (86%)
    (games is aaneen ) :cor: LOL

En wat de demo's betreft, daar kunnen wij niet veel aan doen natuurlijk. Als de uitgevers er geen beschikbaar stellen is dat nu eenmaal zo. ArmA hebben we idd wel lokaal staan.

Stille Donder Silent Thunder's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    149
    En van Test Drive Unlimited bestaat er gewoon geen (pc-)demo, dus kunnen wij er moeilijk een aanbieden he.

Member *Bios*'s schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    demo's maken is voor een bedrijf vrij duur, daar komt nog is bij dat pc games niet zoveel winst meer maken tegenover consolegames (warez hé) met als gevolg dat er gwn vrij weinig games uitkomen.

Member Holy Paladin's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *Bios* Bekijk bericht
    demo's maken is voor een bedrijf vrij duur, daar komt nog is bij dat pc games niet zoveel winst meer maken tegenover consolegames (warez hé) met als gevolg dat er gwn vrij weinig games uitkomen.
    das bs he, waar haalt ge het.. als er meer consolegames uitkomen dan zullen het geen interessante zijn
    net gelijk die doemdenkers die zeggen dat pcgames volledig uitsterven... onmogelijk. dat is een veel te groot gat in de markt

Member *Bios*'s schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holy Paladin Bekijk bericht
    das bs he, waar haalt ge het.. als er meer consolegames uitkomen dan zullen het geen interessante zijn
    net gelijk die doemdenkers die zeggen dat pcgames volledig uitsterven... onmogelijk. dat is een veel te groot gat in de markt
    PC games zullen ook nooit uitsterven maar vergelijk gwn met vroeger, er kwamen nu eenmaal meer pc games uit. (ook meer crap games zoals nu op consoles)

en de console games heeft de pc games wel voorbijgestoken qua verkopen, dus logish dat meer ontwikkelaars voor consolegames kiezen. CoD3 is daar een perfect voorbeeld van.

Member Holy Paladin's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    cod3 is niet eens door infinity ward gemaakt... (ben ik niet 100% zeker)

ma als ge ervan uitgaat dat alleen goeie games tellen, dan heeft de pc evenveel (of meer naargelang uw smaak) goeie games te bieden
    vroeger had ge van elke game wel een demo, nu belange niet zoveel meer, en meestal komen ze achter op de release ipv ervoor

iTrader
    5 (86%)
    Tjah, daar kunnen wij natuurlijk niet veel aan doen maar het is wel zo dat er nu minder demo's vrijgegeven worden dan 'vroeger'. Maar zoals *Bios* al zei zal het het bedrijf ook waarschijnlijk ook wel een kleine duit kosten om die te maken.

Member
    iTrader
    0
    ik kan geen demos downe v deze site.....
    krijg een forbidden page als ik op link klik..

iTrader
    5 (86%)
    ...

Forbidden is waarschijnlijk te wijten aan beveiligingsinstellingen. Configureer je firewall even deftig of zet 'm tijdelijk af en probeer dan nog es dat zou moeten werken.

Zelf krijg ik ook een 403 als ik mét beveilging probeer.
    Code:
    Forbidden

You don't have permission to access /games/SamAndMax_Lincoln_Demo.zip on this server.
    Wanneer ik ZA afzet kan ik echter wel zonder enig probleem demo's patches,...downloaden.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten