Pagina 1 van 2 12 Laatste
    Yasutoko's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)

' Reclame vensters ' bij opening van de site

Je kent ze wel, die dingen met het zelfde kleur ' sluit ' knopje...

Normaal een klein speels ding dat je makkelijk kan sluiten..
    Maar helaas, atm nu bij mij.. Niet meer, telkens als ik de site kom, opent zo af en to eens een kadertje met de reclame van telenet... Of zo van die banner reclame dat je ziet hier op de site, je weet wel wat'k bedoel... ..

Maar als dat kadertje opent, is het GROTER dan mijn resolutie ( dus, het kadertje ligt enorm buiten de kant van mn scherm
    En dan overtrekt het nog eens over mijn start balk dan ook nog eens, en als ik CTRL + ALT + DEL doe vliegt dat achter dat kotje ... -_-
    [B]PSN : Yasutoko.
    21/04/2008 papa geworden van een dochter om 15u01
    Look at my horse

lttuvix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    alt+f4
    bestuurslidvan jeugdhuis n8w8
    Jeugdhuis n8w8 zoekt nieuwe werkende leden voor toogdienst en PA operatoren !, interne opleiding !

musicfania's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik raad je aan om firefox te installeren en dat als standaard browser te zetten. Dan nog eens een plugin installeren voor firefox genaamd: Adblock Plus.

Hiermee kan je zelf deze reclamen deactiveren.
    Belgacom VDSL2 50Mbps, Internet Comfort - Belgacom TV Comfort ---- Happy user

deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    ik begrijp u probleem, ma ik ga gewoon altijd rechtstreeks naar het forum...
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

EternalSilence's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lttuvix Bekijk bericht
    alt+f4
    dan sluit ge u pc af ..

kheb da ook

stoort me ook enorm
    maja... kunnen er nie veel aan doen, zolang ze maar games.telenet gratis houden
    vind wel dat ze iets speciaal mogen doen voor de telenet klanten hier
    zoals ze doen voor belgacom klanten op arena51

iTrader
    5 (100%)
    mja ik vind persoonlijk ook dat ze de site ad-free moeten maken voor telenet klaten, das toch eenvoudig te controleren aan het ip?

allé ja, niet dat het zal gebeuren, maar die 'oplossing' zou echt wel slick zijn

en dan ook bij het downloaden van lokale files, de meeste bandbreedte aan telenet klaten geven, ook het niet aanrekenen van downloaden op de telemeter etc...
    safir Thom4s

Holy Paladin's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door musicfania Bekijk bericht
    Ik raad je aan om firefox te installeren en dat als standaard browser te zetten. Dan nog eens een plugin installeren voor firefox genaamd: Adblock Plus.

Hiermee kan je zelf deze reclamen deactiveren.
    grappig dat iedereen dit blijft negeren, in elke thread wordt gezegd dat firefox (zelfs zonder adblock) hier geen last van heeft...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holy Paladin Bekijk bericht
    grappig dat iedereen dit blijft negeren, in elke thread wordt gezegd dat firefox (zelfs zonder adblock) hier geen last van heeft...
    das waar
    maja...
    ik heb firefox
    heb geen last van die rare flash dingskes.. alleen van boven mijn scherm nu reclame van 'spotter'

maar ik heb het over het feit, dat ik zelf met http://games.telenet.be/index.php
    reclame krijg, waar ik dan eerst moet doorklikken om op de hoofdpagina te komen, en das irritant en dom

Holy Paladin's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    ja, maar dan zit ge in de verkeerde thread
    en de threadstarter zal daar wel minder problemen mee hebben aangezien hij dat nog KAN wegklikke

WillemVM's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    firefox en last ervan

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sneax Bekijk bericht
    mja ik vind persoonlijk ook dat ze de site ad-free moeten maken voor telenet klaten, das toch eenvoudig te controleren aan het ip?

allé ja, niet dat het zal gebeuren, maar die 'oplossing' zou echt wel slick zijn

en dan ook bij het downloaden van lokale files, de meeste bandbreedte aan telenet klaten geven, ook het niet aanrekenen van downloaden op de telemeter etc...
    vind ik ook
    op arena51 krijgde als belgacom klant allemaal voordelen, ... en hier al telenetklant just niet de kl*ten

vind het echt wel stom
    mag eens iets aan gedaan worden, kzit lijk de laatste tijd meer op gamespot dan op de news page van telenet, waarom? domme reclame, en flash dingskes (ook met firefox, want ik gebruik geen IE), en dan vooral da ge eerst reclame krijgt voor ge op uw nieuwspagina terecht komt.

iTrader
    2 (100%)
    Ik heb geen last van pop-ups, maar ik vind het te sluiten reclameke er een beetje over.
    Een extra bannerke op de frontpage vind ik niet erg en 't is niet dat er weinig bezoekers op de frontpage komen kijken. Ik vind het dus absoluut niet nodig.
    Natuurlijk heb ik geen enkel idee over de financiële situatie bij TNG maar ik denk niet dat het forum en frontpage veel kosten. Toch zeker niet in vergelijking met de andere telenet activiteiten.

Nee sorry, ik vind het maar niks.
    Asus Maximus Formula X38 (Rampage BIOS)
    Intel Q6600 @ 3700Mhz, Asus Geforce GTX 680
    Win7 / Ubuntu, Intel SSD 520 2x120Gb RAID 0
    Custom Watercooling

Cyberkef's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wolf2000me Bekijk bericht
    ... maar ik denk niet dat het forum en frontpage veel kosten.

Dan denk jij toch niet helemaal juist hoor

De servers waarop het TNG geheel draait, zijn geen desktop pc's dat ze nog ergenst op hun zolder op overschot hadden liggen hoor.
    De gameservers krijgen we ook niet als vriendendienstje
    En de terabytes aan versluisde data krijgen ze als ISP ook niet gratis

Ik denk dat men al tevreden mag zijn dat Drpepper jaren streeft (en gaat streven in de toekomst) om het enkel bij die ads te houden ipv extremere maatregelen te moeten nemen. Ik noem er maar enkele: betaalde accounts, enkel telenet IP's, ...
    Shinigami Sieberkev
    Gelieve mij niet te PM'en met vragen over het forum, ik ben geen crew member (meer).

iTrader
    2 (100%)
    Hey, take it easy. Ik zei enkel dat ik dit denk hoor...

Gratis heb ik nooit gezegd, en in vergelijking met andere telenet activeiten valt dit nog wel mee hoor. Tuurlijk is bandbreedte niet gratis en gameservers ook niet. Maar zoals je zelf zei is telenet een ISP en heeft men daardoor wel een streepje voor op andere server aanbiedingen. Daar komt dan nog eens bij dat de frontpage van TNG een behoorlijk aantal bezoekers trekt omwille van een toch wel goede kwaliteit van on topic nieuwswaarde. Zo'n reclamevenster brengt een deel van deze goede kwaliteit in het gedrang en zeker de look 'n feel. Daar komt dan nog eens bij dat de opbrengsten heus niet zo spectaculair zullen zijn met dit venster toe te voegen.
    Asus Maximus Formula X38 (Rampage BIOS)
    Intel Q6600 @ 3700Mhz, Asus Geforce GTX 680
    Win7 / Ubuntu, Intel SSD 520 2x120Gb RAID 0
    Custom Watercooling

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cyberkef Bekijk bericht

Dan denk jij toch niet helemaal juist hoor

De servers waarop het TNG geheel draait, zijn geen desktop pc's dat ze nog ergenst op hun zolder op overschot hadden liggen hoor.
    De gameservers krijgen we ook niet als vriendendienstje
    En de terabytes aan versluisde data krijgen ze als ISP ook niet gratis

Ik denk dat men al tevreden mag zijn dat Drpepper jaren streeft (en gaat streven in de toekomst) om het enkel bij die ads te houden ipv extremere maatregelen te moeten nemen. Ik noem er maar enkele: betaalde accounts, enkel telenet IP's, ...
    ge weet juist zo goe as wie dan ook da ge dan gé volk nimmer ga hebben dus da ga zekrs ni gebeuren; als telenet als internet provider daar zelf ni vo kan zorgen dan vraag ik me wel af waar ze met al hun woekerwinsten (woekerprijzen <=> dunno hoe ge et anners moe schrijven ) aant doen zijn

btw altij bezig over moest ge weten wa et kost dan eh.. blablabla, zegt gewoon wa et kost eh ipv rond de pot te draaien..

Pagina 1 van 2 12 Laatste

Regels voor berichten