Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 21
    Approved 9-lifer Yasutoko's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)

' Reclame vensters ' bij opening van de site

Je kent ze wel, die dingen met het zelfde kleur ' sluit ' knopje...

Normaal een klein speels ding dat je makkelijk kan sluiten..
    Maar helaas, atm nu bij mij.. Niet meer, telkens als ik de site kom, opent zo af en to eens een kadertje met de reclame van telenet... Of zo van die banner reclame dat je ziet hier op de site, je weet wel wat'k bedoel... ..

Maar als dat kadertje opent, is het GROTER dan mijn resolutie ( dus, het kadertje ligt enorm buiten de kant van mn scherm
    En dan overtrekt het nog eens over mijn start balk dan ook nog eens, en als ik CTRL + ALT + DEL doe vliegt dat achter dat kotje ... -_-
    [B]PSN : Yasutoko.
    21/04/2008 papa geworden van een dochter om 15u01
    Look at my horse

Approved 9-lifer lttuvix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    alt+f4

Member musicfania's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik raad je aan om firefox te installeren en dat als standaard browser te zetten. Dan nog eens een plugin installeren voor firefox genaamd: Adblock Plus.

Hiermee kan je zelf deze reclamen deactiveren.

Approved 9-lifer deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    ik begrijp u probleem, ma ik ga gewoon altijd rechtstreeks naar het forum...

Member EternalSilence's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lttuvix Bekijk bericht
    alt+f4
    dan sluit ge u pc af ..

kheb da ook

stoort me ook enorm
    maja... kunnen er nie veel aan doen, zolang ze maar games.telenet gratis houden
    vind wel dat ze iets speciaal mogen doen voor de telenet klanten hier
    zoals ze doen voor belgacom klanten op arena51

Member sneax's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    mja ik vind persoonlijk ook dat ze de site ad-free moeten maken voor telenet klaten, das toch eenvoudig te controleren aan het ip?

allé ja, niet dat het zal gebeuren, maar die 'oplossing' zou echt wel slick zijn

en dan ook bij het downloaden van lokale files, de meeste bandbreedte aan telenet klaten geven, ook het niet aanrekenen van downloaden op de telemeter etc...

Member Holy Paladin's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door musicfania Bekijk bericht
    Ik raad je aan om firefox te installeren en dat als standaard browser te zetten. Dan nog eens een plugin installeren voor firefox genaamd: Adblock Plus.

Hiermee kan je zelf deze reclamen deactiveren.
    grappig dat iedereen dit blijft negeren, in elke thread wordt gezegd dat firefox (zelfs zonder adblock) hier geen last van heeft...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holy Paladin Bekijk bericht
    grappig dat iedereen dit blijft negeren, in elke thread wordt gezegd dat firefox (zelfs zonder adblock) hier geen last van heeft...
    das waar
    maja...
    ik heb firefox
    heb geen last van die rare flash dingskes.. alleen van boven mijn scherm nu reclame van 'spotter'

maar ik heb het over het feit, dat ik zelf met http://games.telenet.be/index.php
    reclame krijg, waar ik dan eerst moet doorklikken om op de hoofdpagina te komen, en das irritant en dom

Member Holy Paladin's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    ja, maar dan zit ge in de verkeerde thread
    en de threadstarter zal daar wel minder problemen mee hebben aangezien hij dat nog KAN wegklikke

Member WillemVM's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    firefox en last ervan

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sneax Bekijk bericht
    mja ik vind persoonlijk ook dat ze de site ad-free moeten maken voor telenet klaten, das toch eenvoudig te controleren aan het ip?

allé ja, niet dat het zal gebeuren, maar die 'oplossing' zou echt wel slick zijn

en dan ook bij het downloaden van lokale files, de meeste bandbreedte aan telenet klaten geven, ook het niet aanrekenen van downloaden op de telemeter etc...
    vind ik ook
    op arena51 krijgde als belgacom klant allemaal voordelen, ... en hier al telenetklant just niet de kl*ten

vind het echt wel stom
    mag eens iets aan gedaan worden, kzit lijk de laatste tijd meer op gamespot dan op de news page van telenet, waarom? domme reclame, en flash dingskes (ook met firefox, want ik gebruik geen IE), en dan vooral da ge eerst reclame krijgt voor ge op uw nieuwspagina terecht komt.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Ik heb geen last van pop-ups, maar ik vind het te sluiten reclameke er een beetje over.
    Een extra bannerke op de frontpage vind ik niet erg en 't is niet dat er weinig bezoekers op de frontpage komen kijken. Ik vind het dus absoluut niet nodig.
    Natuurlijk heb ik geen enkel idee over de financiële situatie bij TNG maar ik denk niet dat het forum en frontpage veel kosten. Toch zeker niet in vergelijking met de andere telenet activiteiten.

Nee sorry, ik vind het maar niks.

Shinigami Cyberkef's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Weblogs
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wolf2000me Bekijk bericht
    ... maar ik denk niet dat het forum en frontpage veel kosten.

Dan denk jij toch niet helemaal juist hoor

De servers waarop het TNG geheel draait, zijn geen desktop pc's dat ze nog ergenst op hun zolder op overschot hadden liggen hoor.
    De gameservers krijgen we ook niet als vriendendienstje
    En de terabytes aan versluisde data krijgen ze als ISP ook niet gratis

Ik denk dat men al tevreden mag zijn dat Drpepper jaren streeft (en gaat streven in de toekomst) om het enkel bij die ads te houden ipv extremere maatregelen te moeten nemen. Ik noem er maar enkele: betaalde accounts, enkel telenet IP's, ...

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Hey, take it easy. Ik zei enkel dat ik dit denk hoor...

Gratis heb ik nooit gezegd, en in vergelijking met andere telenet activeiten valt dit nog wel mee hoor. Tuurlijk is bandbreedte niet gratis en gameservers ook niet. Maar zoals je zelf zei is telenet een ISP en heeft men daardoor wel een streepje voor op andere server aanbiedingen. Daar komt dan nog eens bij dat de frontpage van TNG een behoorlijk aantal bezoekers trekt omwille van een toch wel goede kwaliteit van on topic nieuwswaarde. Zo'n reclamevenster brengt een deel van deze goede kwaliteit in het gedrang en zeker de look 'n feel. Daar komt dan nog eens bij dat de opbrengsten heus niet zo spectaculair zullen zijn met dit venster toe te voegen.
    Asus Maximus Formula X38 (Rampage BIOS)
    Intel Q6600 @ 3700Mhz, Asus Geforce GTX 680
    Win7 / Ubuntu, Intel SSD 520 2x120Gb RAID 0
    Custom Watercooling

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cyberkef Bekijk bericht

Dan denk jij toch niet helemaal juist hoor

De servers waarop het TNG geheel draait, zijn geen desktop pc's dat ze nog ergenst op hun zolder op overschot hadden liggen hoor.
    De gameservers krijgen we ook niet als vriendendienstje
    En de terabytes aan versluisde data krijgen ze als ISP ook niet gratis

Ik denk dat men al tevreden mag zijn dat Drpepper jaren streeft (en gaat streven in de toekomst) om het enkel bij die ads te houden ipv extremere maatregelen te moeten nemen. Ik noem er maar enkele: betaalde accounts, enkel telenet IP's, ...
    ge weet juist zo goe as wie dan ook da ge dan gé volk nimmer ga hebben dus da ga zekrs ni gebeuren; als telenet als internet provider daar zelf ni vo kan zorgen dan vraag ik me wel af waar ze met al hun woekerwinsten (woekerprijzen <=> dunno hoe ge et anners moe schrijven ) aant doen zijn

btw altij bezig over moest ge weten wa et kost dan eh.. blablabla, zegt gewoon wa et kost eh ipv rond de pot te draaien..

Member BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik vond eerst JIM TV een spywaresite, TNG begint ook meer van die kuren te vertonen.
    Je kan geen forum opensmijten of ge krijgt weer zo'n kaderke om mee te doen aan een vragenlijst, een scherm (kon niet kleiner) (ja bandbreedte op onze meter betaalt TNG toch niet, op die ene afbeelding komt het ook niet om die iedere keer te herladen als je een forum opstart).

Hoe rapper je browser cache vol is met junk hoe liever.

Ook de TNG site moest ook deftig verkloot worden, dat deze veel weg heeft van de site van VTM/JIM zie je al als je deze site opstart.

je kan je Windows volsmijten met browsers en plugins om de boel te blokken, of je kan een clickgame spelen zodat je er toch opgeraakt.
    Dan zit men hier te klagen dat de server in gebruik is en dat alles zo zwaar belast wordt.
    Hebben ze toch wel puur aan hun eigen te wijten.
    Toen ik Telenet had vloog hier alles en ik deed alles met een Telenet Mono abo.
    6 maanden heb ik een Telenet Turbo abo, sinds dien is deze site meer een afvalstort geworden van irritante spyware en rommel zodat je pc weer vasthangt, en het dient tot niks ook.
    Vroeger vloog ik over forums, had ik geen last om een onderdeel op de homepage te komen, en hoefde ik niks te installeren om zuiver te surfen.
    Ook een post plaatsen was op een seconde gezet op de site na het induwen van de reply knop.

Nu is het laden op een pagina, regelmatig krijg ik dan ook nog een 404 error of een SB fout op het forum zelf, een groot stuk van mijn replys moet ik her-posten want het forum pakt de reply niet aan en blijft lekker hangen en bevestigt niet dat mijn post geplaatst is.
    Ook het downloaden ging vroeger als gesmeerd.
    Nu heb je een wachtrij, ben je aan de beurt is 9/10 je download corrupt.

Stel u voor, je betaalt er 69 € per maand voor een extra zwaar abo, waar totaal niks mis mee is, alles werkt.

De sites die van telenet zijn moeten normaal vliegen op hun netwerk, waar ze niet inslagen.
    Je internetbrowser is op een paar uur een spyware/malware countainer zodat je beveiligingssoftware weer komt roepen dat er ongewenste software op je pc draait.

Kan men tegenwoordig dan echt niks meer zonder iemands internet browser volgooien met rommel.

Waar is de tijd.....
    Dat je op een seconde op de homesite zat.
    Dat je speelde met het forum zonder wachttijden.
    Dat een reply op een seconde is geplaatst.
    Dat een download direct start en op volle snelheid en dat deze ook compleet is gedownload.

Dat men beweert dat TNG niet draait zonder ads dat is ook niet waar.
    Toen ik Telenet had als ISP had ik een ZUIVERE games-stie om naar te surfen en ze wisten goed genoeg hoe ze hun plan moesten trekken, ze hebben jaren zo gewerkt.
    Waarom zou dat nu niet kunnen ?
    Het begon al toen ze de homepage gingen veranderen.

Je betaalt er als consument toch wel genoeg vind ik om internet te hebben, van dat geld wat een internetter iedere maand in zijn ISP pompt mag je ook verwachten dat de sites die met de ISP te maken hebben ook degelijk zijn.
    Ik kom ook zo veel niet meer op TNG, vorige jaren zat ik daar dagelijks op.
    Deze irritante site motiveert mij niet echt om nog iedere dag te komen kijken en te posten. Dat deed ik toen met veel overtuiging, nu is het meer van als ik daar eens op klik, ik moet daar niet echt zijn.
    Als TNG echt zo doorgaat kunnen ze de stem als titel "games site van het jaar" op een buik schrijven.

Op een site wil ik surfen, zoeken, posten op een forum zonder zever en zonder dat een site mijn pc volsmijt met ongehoorzame code om je privégegevens te hijacken of een OS te verminken. (mensen die aankopen doen via het internet of aan homebanking, maar zo ver zit hun verstand niet en krijgen de volle laag).
    Zo zou internet dezer dagen moeten zijn.

Na al die jaren het gevecht tegen virussen zouden ze hun les geleerd hebben, echter niks is minder waar.
    Nu moet de thuisgebruiker het uitzweten op alle gebied voor de gemakzucht van de webhoster.
    En dat zie je op iedere site die je bezoekt tegenwoordig.

Brol, brol en nog eens brol.
    Je hebt tegenwoordig 3 security suites op je PC nodig om je veilig te wanen op het internet en dan ben je nog niet 100% gedekt.

Al die websitehosters die zo reclamegek zijn nodig ik allemaal uit om een PC te fixen volgesmeten met al denkbare kwaadwillige software code.
    Geen anti-blok/beveiligingsuite, open en bloot, alles vet geinfecteerd.
    Geen format, dat zou te simpel zijn, herstel al belangrijke bestanden.
    Ik denk dat ze 2 keer nadenken en dan beseffen wat ze aanrichten met hun website met ad-bling bling met ongekende gevolgen op andermans PC als ze de rommel zelf kunnen opruimen wat ze veroorzaakt hebben.
    Reclame is 1 ding, vernielzucht door reclame is een ander ding.
    Een ding wat men vlug over het hoofd zit, of wij dat smakkeloos moeten aanvaarden.
    Aan hun PC'tje mag geen raar cookietje zitten, dat onze pc volzit dat is minder erg.

We spreken nog steeds over het INTERNET, reclame is niet als een stuk reclame drukwerk wat je in je brievenbus toegezonden krijgt.
    Op het internet kan reclame interactief ingezet worden voor mensen met minder zuivere bedoelingen die als een doel hebben om iemands pc naar de knoppen te helpen.

Daarom ben ik ook zo niet happig om losblollig een popup weg te klikken.
    Ik heb genoeg ervaring om te weten dat er bij iedere popup (hoe onschuldig die ad ook is) meer verstopt zit, vroeg of laat komt de ware werking van internetreclame tot uiting.

Beter vermijden dan genezen, op PC vlak telt die regel 3x.

Shinigami Cyberkef's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Weblogs
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SecondAccount Bekijk bericht
    btw altij bezig over moest ge weten wa et kost dan eh.. blablabla, zegt gewoon wa et kost eh ipv rond de pot te draaien..
    Daar heb ik, om heel eerlijk te zijn, geen flauw benul van.

En ik ga hier nog es iets komen zeggen, zo'n reactie zeg -_-"

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Ja, laat ons niet overdrijven ook niet he. Er zijn browsers beschikbaar die u zelf volledig in staat stellen om browser caches zelf te beheren. En zo veel moeite is het nu ook niet om die ook eens te clearen.

Servers worden in principe altijd goedkoper, maar goeie online games die al jaren oud zijn blijven ook gespeeld worden en blijven dus ook bandbreedte verbruiken. Er komen dan ook nog eens games bij gans het jaar door en ze worden zwaarder en zwaarder om vlotjes kunnen te draaien op een ietswat deftig niveau.

Alleen het extra, toch wel serieus ambetante, vensterke is hier nog geen druppel op een hete plaat te noemen. Laat ons zeggen een slechte "ongemak/opbrengst" ratio. Daarom zou ik het liever toch wel zien verdwijnen

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cyberkef Bekijk bericht
    Daar heb ik, om heel eerlijk te zijn, geen flauw benul van.

En ik ga hier nog es iets komen zeggen, zo'n reactie zeg -_-"
    waarom dan in al ule posts omtrent dit onderwerp zeggen dat het o zoveel kost en nu komt ge af da ge der gen flauw benul van hebt? (en dat is ni enkel op u bedoeld ze)
    maja frontpage bekijk ik ni echt , enkel forum dus ik heb er ni veel last af

Member slash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SecondAccount Bekijk bericht
    waarom dan in al ule posts omtrent dit onderwerp zeggen dat het o zoveel kost en nu komt ge af da ge der gen flauw benul van hebt? (en dat is ni enkel op u bedoeld ze)
    maja frontpage bekijk ik ni echt , enkel forum dus ik heb er ni veel last af
    ik denk da gij nog nooit servers gezien hebt. Als ge het al es gezien hebt en ter uitleg over gehad hebt dan weet ge gewoon da die dingen veel geld kosten

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten