Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Member Hiapoe's schermafbeelding
    iTrader
    0

vraagje @crew ivm polls

Gewoon een vraagje daan de crew members, kweet nie of dat hier op de juiste plaats is maar soit:

Als je gestemd hebt op een poll, is er dan een mogelijkheid om je keuze weer ongedaan te maken en te veranderen? Stel dat je misklikt, of je gedacht verandert.

Als dit op heden niet mogelijk is, zou dat veel werk zijn om dat te implementeren?

Tis maar een ideetje hé Altijd voor verbetering openstaan hé

Havik Havoc's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Weblogs
    9
    Dat is er atm niet, en ik denk niet dat het veel zin heeft om dat toe te voegen. De meesten stemmen en vergeten een uur later waar de poll alweer over ging. Afaik wordt dat ook nergens zo gedaan bij een poll.

Member EternalSilence's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Havoc
    Dat is er atm niet, en ik denk niet dat het veel zin heeft om dat toe te voegen. De meesten stemmen en vergeten een uur later waar de poll alweer over ging. Afaik wordt dat ook nergens zo gedaan bij een poll.
    idd.. het lijkt me niet zo goed gedacht, want dan zou je kunnen beinvloed worden door verschillende factoren.. en dan nadien weer veranderen

en ook.. ge hebt van die mensen die nie kunnen kiezen, en die zouden dan om de zoveel uren hun keuze veranderen

Member Hiapoe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ok... sry...

Dan maar onder het motto: "Beter stomme voorstellen doen, dan geen voorstellen doen..." placeren

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten