Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 71
    Member Wundagore's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)

Nintendo Wii Revolutionaire gameplay anders bekeken

Zonet de gameplay films bekijken van de Nintendo Wii
    eerst en vooral: Wauw

vanaf de eerste nintendo zitten we nog steeds met zelfde gamepad ontwerp
    De komst van de analoge stick was een vernieuwing maar niet zo ingrijpend als de Wii aan het veroorzaken is.

vind het fantastisch dat er zoveel interactie is met het spel en u "lichaam"

maar zonet kwam ik toch even op het idee: wat kan er mis gaan?
    wel als iemand zich de Nintendo 64 terug voor de geest neemt.
    na 3 jaar spelen had ik 2 controllers versleten.
    versleten tot op het punt waarbij je niet meer zou kunnen lopen met de analoge stick.

dit is dan ook mijn grootste vrees bij de nieuwe controller.

een tweede item is de batterijduur van de controller.
    zal het werken op verwisselbare batterijen wat heel duur zou uitkomen.
    of een oplaadbare batterij wat dan weer gaat leiden tot uitvallen van de controller tijdens gameplay

De Wii zal ook een 24connect feature hebben
    in het kort: de Wii zal altijd aanstaan ook al zet jij hem uit.
    dit zou de mogelijkheid moeten geven om patches, nieuws, berichten van vrienden te ontvangen terwijl jij eigenlijk niet bij je Wii bent.
    Het stroomverbruik zou schommelen rond dat van een kleine gloeilamp ( 20 Watt ongeveer)

persoonlijk ben ik daar geen voorstander van.
    net zoals met elke "on line console" al gebeurd is gaan daar minder goede dingen vankomen en als de Wii 24/24 beschikbaar zou zijn vrees ik al voor het ergste

Zou Nintendo hiermee rekening gehouden hebben en in welke mate zou ik natuurlijk gelijk kunnen hebben

Member sumoman_4's schermafbeelding
    iTrader
    0
    'k Vraag mij af wat jij uitsteekt met uw 64 controllers O.o

De onze hebben op een kachel gelegen (rechterhelft weggesmolten, maar speelt nog perfect ^^' ), en een pad waarvan de kabel bijna doorgebrand is door een kaars (werkt ook nog steeds perfect )

Member agee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    die werkte nog perfect maar die analoge stick kwam losser en losser. Verschil voelde je eigenlijk pas toen je een nieuwe gebruikte.

Member Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    hij heeft het waarschijnlijk over de analoge stick die inderdaad enorm snel versleet

ik maak me uiteindelijk geen zorgen meer om Nintendo
    nieuwe controller
    meer 3rd party support dan ooit tevoren
    beste launch ooit?

enkel spijtig dat ssb en waverace niet aanwezig zijn bij de launch

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Nintendo ziet er inderdaad veelbelovend uit. De gameplay filmpjes beloven veel (vooral dat zwaardvechten ziet er zalig uit) als dit effectief werkt zonder flaws dan is dit echt wel de topconsole van de 3. Grafisch is het ok - alleen had ik toch graag gehad dat er een hd resolutie werd gebruikt, het moet zalig zijn te zwaardvechten op zo een mega groot scherm. Precies echt!

Dat ge hem niet kunt afleggen tja, steek de stekker in zo'n stopcontactdoos met een aan/uit knop op dan kunt ge gewoon de stroom afleggen en verbruikt hij zeker niets.

Member alexii's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Die filmpjes zien er fucking cool uit.

Ik ga mss zo eentje kopen, PS3 is toch veel te duur.

Banned
    iTrader
    17 (100%)
    Mijn enige vrees is slechte implentatie van het systeem. Traag reageren en zo, drie keer een bepaalde handeling moeten uitvoeren voor effect... Toch heb ik vertrouwen in Nintendo.

Banned Osi`'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexii
    Die filmpjes zien er fucking cool uit.

Ik ga mss zo eentje kopen, PS3 is toch veel te duur.
    Same here! Nintendo heeft me echt wel overtuigd vind ik!

Member Xoliul's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    N64 controllers verslijten ...
    Ik herinner mij vooral Mario Party, en dan die ene minigame dat je moest fietsen met Wario, man daar ging je controller kapot van Uiteindelijk lieten we ons altijd verliezen in die minigame zonder iets te doen, om de controllers te sparen

Member DiDoria's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xoliul
    N64 controllers verslijten ...
    Ik herinner mij vooral Mario Party, en dan die ene minigame dat je moest fietsen met Wario, man daar ging je controller kapot van Uiteindelijk lieten we ons altijd verliezen in die minigame zonder iets te doen, om de controllers te sparen
    Blijven draaien

Wii ziet er idd wel tof uit! Ik ga hem eens testen voor ik hem mss koop. Want dit ziet er gewoon tof uit! Alleen jammer dat je nooit weerstand voelt (vb als je tegen een ander zwaard klopt... dan klop je door maar je zwaard op de PC blijft steken hoe ze dat hebben opgelost...) dus eerst eens een goede demostratie zien of doen en dan beslis ik! Ook hoop ik dat er geen "lag" is tussen console en controler.

Approved 9-lifer PinkyNTheBrain's schermafbeelding
    iTrader
    112 (98%)
    ik heb me ooit een blaar gedraaid met mario party, damn those controllers

Approved 9-lifer PinkyNTheBrain's schermafbeelding
    iTrader
    112 (98%)
    ik heb me ooit een blaar gedraaid met mario party, damn those controllers

Member Battou's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik vrees er ook een beetje voor.

Enerzijds zal het prachtige gameplay opleveren. Ongetwijfeld zullen er nog vele vormen van gebruik verschijnen waar ik nu nog totaal niet aan denk. Maar toch, maar toch... gaat het na een tijdje niet meer van hetzelfde worden? Gaan veel mensen het na enige tijd niet weer naar de gewone controller grijpen? En dan zit je , als ik het goed verstaan heb, met een 'minderwaardige' console t.o.v. de andere twee.

Tis maar een gedachtengang he, ik kan er helemaal naast zitten, gelieve me dan te verbeteren zodat ik weer wat wijzer wordt
    -There is no fate but what we make -

Member agee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    hangt er vanaf, als het echt beter is, en de vele goede reacties laten toch het beste hopen, waarom dan nog teruggaan naar de oude controller die minder vrijheid biedt?
    Als de Wii een succes wordt krijgt de volgende generatie consoles allemaal zo een controller

Member DiDoria's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Battou
    Ik vrees er ook een beetje voor.

Enerzijds zal het prachtige gameplay opleveren. Ongetwijfeld zullen er nog vele vormen van gebruik verschijnen waar ik nu nog totaal niet aan denk. Maar toch, maar toch... gaat het na een tijdje niet meer van hetzelfde worden? Gaan veel mensen het na enige tijd niet weer naar de gewone controller grijpen? En dan zit je , als ik het goed verstaan heb, met een 'minderwaardige' console t.o.v. de andere twee.

Tis maar een gedachtengang he, ik kan er helemaal naast zitten, gelieve me dan te verbeteren zodat ik weer wat wijzer wordt
    Mja het verschil tussen die controler en de gewone is 100% een vorm van gewoonte (zoals alles). En na een tijdje niet te veel van het zelfde, we zitten al van de PS1 met de analoge controlers dus ik zou eerder die rapper beu worden. Ik heb analoge controlers nu wel zeer gewoon en ik kan beter FPS op xbox dan op PC vaak maar ik heb altijd al wat uit gekeken naar bewegen in games! Jammer dat er geen zwaar conditionele games zijn dan zou ik wel wat vaker winnen

Member Plague's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Research naar de Wii controller leek me gebaseerd op intu´tieve gevoelens. Als een jonge gast voor de eerste maal Nintendo speelt, beweegt hij ook zijn controller mee als hij Mario wil laten springen. Deze gevoelens komen terug en geven een nieuwe dimensie aan de gameplay.

Ik denk dat de oude gameplay en controllers na de Wii juist saai zullen worden, en je er niet meer gemakkelijk naar terug grijpt. Bovendien is de leercurve door intu´tie ook heel gunstig waardoor bijna niemand zal afhaken omdat het "te moeilijk" is.

Member Wundagore's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Plague vindt de onderliggend betekenis achter de Wii

wat wel gaat moeten wennen is het feit dat uw linkerhand wat normaal ook een analoge stick bedient opeens "los" zit

normaal hebt ge een controller vast waarmee uw beide handen het vast hebben en ge daardoor stabiel kunt draaien met de analoge stick

Approved 9-lifer 128MB's schermafbeelding
    iTrader
    16 (95%)
    Met men SNES en N64 speelde ik vroeger elke dag. Ik heb ooit eens de triggers kapot gekregen van men SNES controller omdat ik er te hard op duwde.

De analogue stick van de N64 controller begon bij mij ook te slijten na een tijd maar ik was die controller gewend en kon onmogelijk met een nieuwe spelen.

Brainfreezed Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    http://media.spelfeber.se/2005/revol...r_gamecube.jpg
    Voor als je meer iets gewoons wilt

WIIII is a must have bij mij, Release = Kopen

Banned D-1337's schermafbeelding
    iTrader
    34 (97%)
    amai dat 2e is ook wel zalig gevonden :o

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten