Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 25
    Member dibo's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)

SPECIAL: Game-subculturen: een relaas

http://games.telenet.be/e3/specials.php?act=one&rid=486

Member -=EmbRaCe=-'s schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    goeie special bijna akelig hoe duidelijk ik mij erin herkende
    <dt class="quote"><div align="center"><a href="http://www.quotationspage.com/quote/29857.html" title="Click for further information about this quotation"><font color="#0000ff"><strong>I think computer viruses should count as life. I think it says something about human nature that the only form of life we have created so far is purely destructive. We&#39;ve created life in our own image.</strong></font></a> </div></dt>

Member Tumorke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    vond er maar nix aan in feite
    gamers in hokjes steken
    goed bezig
    ik speel enorm veel online op PC maar toch alleen maar met vrienden , en ik speel graag flash spelletjes .
    mensen vallen niet in hokjes te steken .

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Ik probeer juist een soort protest aan te tekenen tegen de maatschappij die mensen per se in hokjes wil steken. Ik vermeld dit ook regelmatig genoeg, dat dit niet mijn meningen zijn.
    ~ "You don't see faith healers working in hospitals for the same reason you don't see psychics winning the lottery." ~

iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Edit: dubbeltje, srr :/
    ~ "You don't see faith healers working in hospitals for the same reason you don't see psychics winning the lottery." ~

Member WackydeathMan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De die-hard consolegamer klopt totaal niet. Ze gaan meer voor multiplayer en FPS, een persoon die single player speelt zit zowiezo al niet even veel uren voor de TV als een PC gamer, maar de online console gamers komen toch wel heel dicht tegen de pc gamers

iTrader
    4 (100%)
    wat ge wilt zeggen is: "dit klopt voor mij niet"

Der zijn genoeg gamers die even lang singleplayer spele als online gamers online games spele.
    <dt class="quote"><div align="center"><a href="http://www.quotationspage.com/quote/29857.html" title="Click for further information about this quotation"><font color="#0000ff"><strong>I think computer viruses should count as life. I think it says something about human nature that the only form of life we have created so far is purely destructive. We&#39;ve created life in our own image.</strong></font></a> </div></dt>

Member Bram Lacor's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Ik vind het toch ook wa lichtjes overdreven ik Game Uren Op alles wat er te gamen valt console,pc,handheld,... Maakt ni uit as gemaar kunt game en Ik kijk ook neer op consoles en hun beperktheid maar daarom ga ik ni geen gta sandreas spele op een ps2 en een jaar wachte ze(gij zij zot zeker) En ik heb genoeg sociale contacten waarom zou je as gamer ni sociaal kunne zijn. Game in de dag leven in de nacht. Btw zijn da ni de hardcore gamers die op alles spelen als er maar lol aant te beleven valt
    !!!!!

Member
    iTrader
    0
    in klassen opdelen gaat echt niet. er zijn periode waar ik veel op console speel en echt niet veel. en als ik dan 'veel' game den is dit zowel single als multi.

grtz

Member
    iTrader
    0
    Kijk, als je een poging doet tot sociologie... doe het dan goed, dit is amper een goeie poging te noemen, het is rampzalig en lijkt meer op een uitgeschreven versie van iemands vluchtig denken.

Wat is er mis mee... wel alles... er is geen diepte en geen breedte in de verschillende defenities. Betere manier zou zijn om te zeggen dat je drie soorten gamers in de diepte gezien: hardcore, regular en mainstream (en dankzij nintendo de non-gamers) de diepteschaal is dus hoe erg je ermee bezig bent. In de breedte kun je die verdelen zoals: vastgeroest, innovatiegek en plezierzoeker, of met andere woorden deze breedteschaal bepaalt wat voor gameplay je het liefst hebt. Je hebt dus vastgeroeste hardcore gamers en vastegeroeste mainstreamers maar ook regular innovatiegekken en hardcore innovatiegekken, dus 9 mogelijkheden.
    Een extra breedteschaal kun je hebben qua graphics met begrippen zoals graphicshoer, frameratehoer, de artlover en de justdon'tcare.

Nog een mogelijke breedteschaal in de context van platform-affiniteit: gaande van hardcore fanboy tot multiplatformgek met tussenin nog een allerlei begrippen.

Hokjesdenken is inderdaad verkeerd, als je het verkeerd toepast, deze special past het dus ongelooflijk slecht toe, biedt geen enkele toegevoegde waarde en is dus pure rommel, volgende keer... laat het is door iemand lezen die sociologie, psychologie of geschiedenis studeert of heeft gestudeert...

Games.Telenet...proving we're amatuers again and again ....and again.

iTrader
    21 (100%)
    Neem dat eens niet zo serieus op...

Waar lees je ergens dat dit de waarheid is? Dit is gewoon een mening van één persoon, een beetje luchtige lectuur.

En als jij dan toch begint te kankeren over sociologie, psychologie en andere zever, mag ik dan ook over uw erbarmelijke kennis van de Nederlandse taal zagen? No offence, but lighten up a bit.

Member Grim's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Vond Gandalf zijn post alleen al veel interessanter, ondanks zijn erbarmelijke Nederlands waar ik zelf eigenlijk weinig van gemerkt heb.
    ma u mama toch ook??

Member
    iTrader
    0
    Kijk, als je een poging doet tot sociologie... doe het dan goed, dit is amper een goeie poging te noemen, het is rampzalig en lijkt meer op een uitgeschreven versie van iemands vluchtig denken.

Wat is er mis mee... wel alles... er is geen diepte en geen breedte in de verschillende defenities. Betere manier zou zijn om te zeggen dat je drie soorten gamers in de diepte gezien: hardcore, regular en mainstream (en dankzij nintendo de non-gamers) de diepteschaal is dus hoe erg je ermee bezig bent. In de breedte kun je die verdelen zoals: vastgeroest, innovatiegek en plezierzoeker, of met andere woorden deze breedteschaal bepaalt wat voor gameplay je het liefst hebt. Je hebt dus vastgeroeste hardcore gamers en vastegeroeste mainstreamers maar ook regular innovatiegekken en hardcore innovatiegekken, dus 9 mogelijkheden.
    Een extra breedteschaal kun je hebben qua graphics met begrippen zoals graphicshoer, frameratehoer, de artlover en de justdon'tcare.

Nog een mogelijke breedteschaal in de context van platform-affiniteit: gaande van hardcore fanboy tot multiplatformgek met tussenin nog een allerlei begrippen.

Hokjesdenken is inderdaad verkeerd, als je het verkeerd toepast, deze special past het dus ongelooflijk slecht toe, biedt geen enkele toegevoegde waarde en is dus pure rommel, volgende keer... laat het is door iemand lezen die sociologie, psychologie of geschiedenis studeert of heeft gestudeert...

iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gandalf
    Inderdaad, we zijn amateurs... Wat een opmerkingsgave!

Post anders nog eens dezelfde post!

Member Battou's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben eigenlijk een beetje van allemaal.

Vroeger speelde ik vaak online fps. Ik wacht nu op een spel dat me terug evenzeer kan boeien als UT of cs om er terug mee te starten. Voor de rest speel ik eens een uurtje skirmish, race ik een paar rondjes, of level ik nog een keer bij final fantasy.

Andere dagen/weken raak ik pc noch console aan (games dan) omdat het me allemaal niet meer boeit. Vroeger kon ik me dagenlang vastbijten in een game, dat lukt me nu echt niet meer.

Wat maakt me dat nu, een casual gamer?
    -There is no fate but what we make -

Member NonaziNo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Gandalf gade uw post nu nog es voor de 3de keer posten? Er zitten nog altijd fouten in definities, gestudeerd... mmm heerlijk, studeerde gij maar Nederlands hehe

iTrader
    4 (100%)
    @ dennoman: alle, blijkbaar kan niemand er mee lache en voelt 3/4 zich aangevallen op sociaal vlak. kvond het een mooie special, was teminste eens iets anders, iets wa ik nie verwacht had. nice job

@gandalf: studeert gij psychologie?? t'kofschip heeft geen r, dus gestudeerD is met een Dééééé en amateurs blijft amateurs in't Engels.
    Laatst gewijzigd door -=EmbRaCe=-; 11 mei 2006 om 01:01

iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Dat lijkt mij ook zo ja... maarjah, als ze nu echt gaan denken dat ik een diepgravend wetenschappelijk onderzoek ga posten, dan zijn zij de naïevelingen
    En ik vind het bijzonder grappig dat hij zegt dat ik überhaupt niet het brein heb om verder te studeren, want hij kan niet eens zonder DT-fouten schrijven, laat staan een zinnig woord Chinees uitspreken
    Het zijn maar stereotypes hoor... dat had je geweten als je verder had gelezen dan je neus lang is.
    Maarjah, om nu verder niet op Gandalf in te kappen. Het is tenminste wel een goed beargumenteerde mening, en daar heb ik ook respect voor in zekere zin. Dus jah, het is natuurlijk niet verboden om te zeggen dat de special rotslecht is, maar mij in mijn gezicht dom gaan noemen is iets heel anders...
    En btw, dat met dat "'t kofschip", wij leerden dat als "fokschaapshit" aangezien de klank "sh" ook altijd met een T moet als voltooid deelwoord

Member ImagineLife's schermafbeelding
    iTrader
    0
    grappig maar onvolledig denk ik. Ik pas nergens in

en btw iedereen stopt in vakjes, als dat nu wil of niet. De flow of information is sowieso al te groot. Onze kleine hersentjes kunnen dat niet aan alle mensen als uniek aanzien, daarom geven we verschillende aspecten mee met 'groepen' mensen. Als die mensen daar nu voor een stuk of volledig invallen doet er niet toe het maakt het makkelijker voor ons om een visie te hebben.

voila tot zover mijn lessen sociologie en voor de rest de boom in het is leuke lectuur, als het serieus moet zijn zoek een andere site

Member icing feestbeest's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    lol geef je gefundeerde mening waarom zou ik mijn mening funderen als het artikel zo zwakzinnig als wat is. Artikel is onvolledig en probeert mensen te stigmatiseren. goe bezig, thumbs up for Junk kwaliteit
    Lois!! He's done it again
    ---Stewie---

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten